+++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

Pitkään olen tuolla taustalla roikkunut, elämä ollut kevään ja kesän niin kiireistä ja sekaisin että vauvahaaveita ei ole ollut. Ei tämä elo ole sen tasaisempaa vieläkään ja vauvahaaveet onkin siirretty tulevaisuuteen. Mutta, mutta... Nyt tässä kierrossa "vahinko" saattanut sattua, iloinen vahinko nyt tietenkin jos niin käynyt. Kierto nyt kp 30-29-33. Viikon mahaan sattunut niin et pitkin päivää saanut ravata vessassa et joko se täti tuli. Valkovuoto kanssa ollut välillä runsasta et oikeesti ollut varma et nyt ne menkat alkoi mut ei vaan näy...

Eilen sit tein testin, prisman liuskatesti, oli vielä 1 jemmassa. Nyt laitan huvin vuoksi kuvaa kun musta siinä jotain näkyy, mut onko ihan vaan viivan paikka vai mitä... Joo, tiedänhän mie et vastaus on että tee parin päivän päästä uusi testi niin sillä selviää :) Mut tämä on vaan kivempaa... Aiemmin oon noita viivan paikkoja saanut mut ne ei kyllä oo kuvassa enää näkyneet sitten millään muotoa vain kun käännellyt ja väännellyt testiä oikeassa valossa ;) Kuva on otettu heti testiajan umpeuduttua. Mielikuvitus vaan laukkaa niin kovasti että kaikkea jo toivoo...

Aijaa.com - 8665792.jpg

tämä testiajalla

Aijaa.com - 8665793.jpg

ja tässä kuivana.

Pitää varmaan käydä digitesti alkuviikoksi ostamassa jos vuoto ei ala niin ei tarvitse arvuutella....
 
Onnea plussanneille! :flower:

Mun kp:t laahaa vähän perässä tuolla listalla, nyt on siis kp17 :)
Ovista en oo tikuttanut mut oireiden perusteella olettaisin sen olleen kp13, joten oiskos nyt sit dpo4 menossa.
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas. Tänään kolmas testipäivä, ja testi taas aavistuksen vahvempi. Mutta en ala vielä hillua innosta, dpo 12 vasta ja kyseessä herkkä testi. Aattelin että ostais tänään vielä pregcheckin ja jos siinäkin näkyy jotain niin vois ees vähän iloita jo etukäteen.. :) Oireita on tullut sen verran lisää että rintoja ajoittain särkee aika ikävästi, nännejä kuumottaa ja alamahaa jomottaa ja pistelee.

Kissendaal
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
kissendaalille onnea :heart:

sain kun sainkin ukon kellistettyä eilen :D joten nyt ois peittoja heiluteltu kp 11, kp 14 ja kp 17. Jospa tärppäis :) Kaks viikkoa pitäis jännätä, apua! Mä oon niin malttamaton, et varmaan viikon päästä jo alotan testailun...

nepari80, mun koneella ei ainakaan pikasesti katottuna näkynyt mitään noissa. Tosin en oo aina muutenkaan tällä koneella nähnyt viivoja, vaikka olis kai pitäny näkyä :)
 
kissendaalille onnea!!

mun haamu oli väärä hälytys. tänään tein uuden testin ja se oli nega. nyt jo parisen kertaa saanut vääriä haamu plussia, mutta tästä jo tiesinkin ettei voi olla oikea.

aurinkoista sunnuntai päivän jatkoa:wave:
 
Sanmar ja Tyllerömamma Soitan tiistaina tuoho mei neukkii! Nyt ma ei ehi ku soittoaika 11-12 ja en pysty just sillo puhelimeen tarttumaan. Nyt oli kierto jonku 42-43 pv ja viimeset vissii 4-5 päivää on nyt sit tullu sellasta (ÄLLÖVAARA) limasta vuotoa missä on ruskeeta viissii kai niiku kuivunutta verta seassa, semmosii retkaleita!? :| Keväällä oli kans samanmoinen niukka vuoto, mut se ei ollu näi limasta! En tajua enää! :headwall:

Tuuli81 ISOISOISO HALIONNIITELU!!!! :heart: :hug:

kisse PEUKKUJA ETTÄ ON NYT ONNANNU JA PYSYY KYYDISSÄ!!! :heart:

Mutta, mie rupian nyt kumminki taustailemaan! Tulee pientä taukoa tähän yritykseen, kun häät 7.7.2012 ja ois ihan kiva olla mukana omissa häissä eikä synnyttämässä! :) Mut tuun kertoilee kumminki mitä se lääkäri kertoilee, että missä vika! Ihan vähä on itellä olo PCOsta, mut nii vaa se neukkitäti väitti viime keväänä (tutkimatta) ettei miulla sitä voi olla! Toivottavasti ei ookkaa, mut katotaan kui akan käy! =)


PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!! :heart:
 
Moi taas kaikille! :)

Ja onnea heti alkuun ensi kesän morsiamelle, Anskulle!!! <3

Omaa napaa taas, niinkuin varmaan arvasittekin... Tein nyt neljännen testin (nyt dpo13) ja 6h pidätyksellä mun mielestä viiva ei ole eiliseen verrattuna vahvistunut. Huoh.. :( Heti alkoi pelottaa ettei tää ehkä meinaa hyvää... Testinä siis Davidin erittäin herkkä. Tein samasta pissasta pregcheckin ovulaatiotestin ja se oli kyllä selkeän positiivinen. Pitäis ehkä hakea muuta raskaustestiäkin iltapäivälle ja huomisellekin, oletetut menkathan siis pitäs alkaa huomenna. Pidättehän peukkuja! :)

Onnea kaikille yritykseen! Miten muilla piinailijoilla menee, milloin ajattelitte testata? :)
 
Toivottavasti kaikilla viivat vahvistuu :heart:

Kaikenlaisten laskureiden mukaan mulla eilen ovispäivä. Mun tuurilla viikonloppu Anopin kanssa pienessä mökissä koko lapsikatraan kanssa. Eli ei pupuiltu. Eilen meni sitte työvuorot ristiin ja kultu nukkui kun tulin töistä. En raaskinu herätellä vauvantekohommiin.
Tänään on sitte vihlonut ja kiristänyt oikeaa puolta alavatsasta. Lisäksi sellaista menkkamaista jomotusta. Eli jospa se Suuri Päivä olisikin nyt?

Mites teillä jotka tikuttelette ovista, niin miten sattuu yhteen kropan "oireiden" kanssa? :attn:

Tänään mä sen ukkoni kuitenki kellistän jahka kotiutuu töistä
 
Moi!

Mulla alkoi tänään yk 17. Ei siis vieläkään ollut meidän vuoro. Mä taidan vetäytyä takavasemmalle ja tehdä tilaa parempionnisille, tuntuu aika turhalta roikkua kuukausiketjussa kuukaudesta toiseen.. Kaikkea hyvää teille kaikille, toivottavasti jokainen saavuttaa toiveensa.
 
Minymom: :hug: Voi kurjuus, et oo yksin!! Mullakin näyttäis siltä ettei edes 3:sta isosta follista saatu tärppiä, odottelen vielä että menkat alkaa ke-pe. Harmittaa jo etukäteen vaikkei tulos oo tietty 100% varma ennen ku täti tulee:headwall: Tuuthan Minymom ihmeessä kertomaan jos teillä alkaa jotain hoitoja tms!

Onnea plussanneille!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
kissendaal no TOTTA KAI me pidetään peukkuja siule ja kaikille muillekki haamulaisille :heart:

MinyMom:hug: en haluu edes kuvitella miten raskasta teillä on aloittaa kierto alusta ja alusta , todella paljon jaksamista :hug: ja tuut sit ilmottelemaan kun tärppää..:D
 
Minymom :hug:
Toivon teille pikaista plussaa. Kuten tietysti kaikille, mutta erityisesti teille pitkään odotusta odottaneille. Onko kukaan kuullut Macy Graysta? :)

Itseltä sitten taas tilannepäivitystä, tein clearbluen digin. Näyttöön pamahti heti teksti "RASKAANA" kun sen pöydälle laskin :heart: On tämä uskomatonta!!! Tiedän että vielä tarvitaan paljon että saadaan vauva ihan syliin asti ja pelko kalvaa takaraivossa, mutta yritän tänään nauttia tästä onnesta :) Mieskin on ihan täpinöissään :D

Kissendaal
 
MinyMom ja muutkin pitkään yrittäneet, jaksamista teille. Itsellä eka raskautuminen kesti pitkälti toista vuotta ja muistan sen suunnattoman kiukun kun joka kuukaus sai pettyä. Nää 2 seuraavaa onki tullu sit onneks vähän helpommalla.

Nyt mulla on vaan jotenkin hirveen hätänen olo tän vauvahankkeen kanssa. Kun tarkotus oli alottaa uus yritys heti kuopuksen syntymän jälkeen (haluttiin mahollisimman pieni ikäero) mut koska jouduin hätäsektioon, tuli tämmönen pakollinen vuoden odottelu ennen ku voi alkaa yrittää. Se on harmittanu aika lailla (vaikka ei tietenkään asiat mee aina niinku ite haluis) ja nyt mä pelkään että yritys menee pitkäks ku mulla tuntuu hormonitoiminta olevan vielä vähän sekasin..

Sori sekava teksti, kunhan yritän purkaa fiiliksiä vähän..

kissendaalille vielä paljon onnea :)
 
Onnea Kissendaal :heart:

mä taidan näpytellä muutaman testin netistä... :p loppuviikosta jos alottas testailun. mulla on aina tähän mennes näkyny tosi aikasin, 3+3 aikasimmillaan plussa testissä. takana on siis yksi keskeytys, kaks varhasta keskenmenoo ja yks kkm. ja joka kerta on 3+ näkynyt testissä :) jospa nytkin! :D



MinyMom :hug:
 
MinyMom :hug:

kissendaal :heart: Onnea vielä kerran!

Astral kyllä ainakin mulla aikalailla yks yksiin menee testin ovisplussa ja kropan tuntemukset. Tässä kierrossa ovislimat tuli ekan kerran kp 13, mutta testi oli sillon ja kp 14 aamullakin vielä negaa. Kp 14 illalla oli kuitenkin taas niin ovismaiset limat ja pientä nippailua, että oli pakko testata uudestaan ja sillon tuli digiovistestillä plussa. Kp 15 näytti testi aamulla vielä plussaa ja illalla oli juilimisia/tuikkimisia masussa. Tulkitsin ne oviskivuiksi. Sulla voi siis ihan hyvin olla ovis juurikin tänään. Tsemppiä onnistuneeseen miehen kaatoon :D

Ansku toivottavasti saat tällä kertaa sieltä neukkulasta parempaa palvelua ja ajan sinne lääkärille!

pillipöllö onpas sullakin ollut monta keskenmenoa :( Saako udella, että missä "välissä" sait esikoisen, noiden kaikkien km:jen jälkeen vai niiden välissä? Listasta siis päättelin, että teillä on jo yksi lapsi, kun yrityksessä on listan mukaan toinen. Itselläkin on noita km:ja takana ja esikoista vasta odotellaan.
 
Viimeksi muokattu:
takaisin tänne...eli ikä 31...vika pillero tänään joten raskautumisuutisia ei vielä ole odotettavissa,kotoa löytyy pojat s.12/01,08/04 ja 10/10,eli neljättä haaveilen,ja hei kaikille jotka tunnistaa nimimerkistä...tästä se taas lähtee:)))
 
Täällä ollaan, taustalla. Flunssasta toipuminen ottaakin tavallista enemmän tällä kertaa ja taidan lähipäivinä joutua näyttäytymään terveyskeskuksessa jo kolmannen kerran. Lämpöily on alkanut uudelleen ja yskä on todella ärsyttävää. Googlasin jo kuumeetonta keuhkokuumettakin, mutta jospa tässä ei ihan sellaisesta kuitenkaan kyse olisi. Joku ärhäkkä pöpö kuitenkin jyllää, sillä olen tavallista väsyneempi ja jaksaminen on muutenkin alentunut. Pitää ottaa ihan rauhassa. Kyllä minä arjesta selviän, jos hoidan vaan välttämättömät, mutta töissä jaksaminen epäilyttää. Huomenna pitäisi muutamaksi tunniksi mennä. Taidan seuraill akuinka siitä selviän ja päättää jatkosta sen mukaan.

Kysta taisi poksua ja viitteitä ovikseen on ollut. En oikein tiedä ehdinkö tuossa jo ovuloimaan tai onko follin kasvaminen ylipäätään mahdollista kystan aikaan, mutta huonosta olosta ja rintojen oireilusta voisi päätellä oviksen olevan vielä tuloillaan. Tämä on kyllä kamalin kierto pitkään aikaan, kun koko ajan on ollut jotain kiusaamassa. Onnksi alan olla jo sen verran pitkillä päivillä, että tädin voisi kuvitella saapuvan lähiaikoina.

Onnittelut plussanneille, halit pettymyksen kohdanneille ja plussatuulta piinailijoille! Jatkan toistaiseksi passiivisessa roolissa toipumista ja uuden kierron alkua odotellen. Mukavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
pillipöllö onpas sullakin ollut monta keskenmenoa :( Saako udella, että missä "välissä" sait esikoisen, noiden kaikkien km:jen jälkeen vai niiden välissä? Listasta siis päättelin, että teillä on jo yksi lapsi, kun yrityksessä on listan mukaan toinen. Itselläkin on noita km:ja takana ja esikoista vasta odotellaan.

Poika synty loppuvuodesta 2007. En ole ollut koskaan pojan isän kanssa yhdessä. Poika oli kolme kuinen kun aloin seurustelemaan. Tulin raskaaksi heti alkuvuodesta 2008, jolloin tein keskeytyksen. Koin etten ollut (omien silloisten mielenterveys ongelmien takia) valmis niin nopeesti toiseen lapseen. Vielä saman vuoden lopulla varhainen km. Erottiin miehen kanssa. Vuosi sitten olin seurustellut jonkun aikaa ja mies halusi lasta. Alettiin yrittään. Tuli varhanen km. Ja seuraavana (kaksi kuukautta keskenmenosta) sitten keskeytynyt keskenmeno jossa lääkkeellinen tyhjennys. Loppuvuodesta erottiin miehen kanssa. Aloin melkein heti seurustelemaan uudestaan. Nyt siis on tämä nykyinen mies. Asutaan yhdessä ja tosiaan meille yhteinen lapsi toiveissa :) Miehelle ensimmäinen ja mulle toinen :)
En ole oikein koskaan aiemmin ollut seurustelevaa tyyppiä. Kunnes nyt löysin tän nykyisen. Mulle ei pillerit sovi, 2 kertaa on pillerit pettänyt, molemmat kerrat siis 2008. Ja mä söin ihan normaalisti pillereitä, säännöllisesti unohtamatta yhtäkään pilleriä.
 




KUUMEILEVAT
Nimimerkki...Kiertopv:t...Ikä...Toive...Yritys
iloksi................ kp 84/ ?..............28v......1.lapsi.....yv 5+
Minttu76............kp55/34.......................................
mirkku76...........kp54/............................3.lapsi.....yk2
Tuuska..............kp54/28..............25v......3lapsi.....yk8
Tyllerömamma...kp43/28-31..................2.lapsi.......yk 5
pikkumy............kp34/28..........25v........1.lapsi......yk12
Barbamama35....kp29/23-28......35v.......3./4. lapsi..yk13
macy gray.........kp29/32-35......31v........2.lapsi......yk21
Jensar................kp28/35...........32v........2.lapsi......yk16/19ku1
marica30............kp27/31-33.....30v.........4,lapsi......yk3
Sunflower11.......kp27/33........................3.lapsi.....yk9
iltatähti-80..........kp27/25-28.......31v........4.lapsi.....yk9
MolliMelooni........kp25/28...........33v........2.lapsi.....hyk1/OI
Tiuhti83..............kp25/26-29.......27v........2.lapsi......yk2
pillipöllö..............kp23/27-31........24v........2.lapsi......yk2
Sanmar82...........kp22/27-29........29v.......1.lapsi......yk3/15km4
DingeLiDong........kp22/25-30,......33v........4.lapsi......yk1
Astral..................kp21/28-30.......30v........4.lapsi......yk1
rontti1.................kp19/30-31........27v.......2. lapsi.....yk4
Tiituliini................kp7/28-29.........35v........1.lapsi......yv4
Kati82..................kp5/28-37.........29v........3.lapsi......yk6
Metku..................kp5/22-27.......................3.lapsi......yk6




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Laurelle & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Tyllerömamma & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & iloksi & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Ansku83



PIINAILIJAT

DingeLiDong.......dpo9
Sanmar82............dpo7




HAAMUILIJAT
DingeLiDong
Barbamama35




PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu: Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 SYYSKUU:
LepikonHeta...4.9.....kp29/30-32...3.lapsi.....yk3
Tuulia81.........8.9.....kp34/29-34...2.lapsi.....yk2
kissendaal.....10.9.....kp33/28-35...2.lapsi.....yk5





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi viestissä boldattuna ja eri värillä, kiitos. =)

Listalla käytettyjen lyhenteiden selitykset sekä linkit elokuun pinoon ja odotuspuolelle etusivulla.

Syksyisiä plussatuulia!

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa, Kati82 ja sutulii. :wave:

on: Kävin eilen siellä kontrollissa. Ei mitään muutosta muniksissa, joten aloitin terot ja seuraavassa kierrossa sitten clomit+puregon kunnon latingilla.

Vielä esitän pyynnön, jos voisitte ilmoittaa listaan tulevat muutokset/lisäykset selkeästi erillään muista pinoutumisteksteistä. Se helpottaisi kovasti listan päivittämistä varsinkin, jos päivityksien välillä menee parikin päivää.
 

Yhteistyössä