Syysmasut 2013

Toivottavasti tätä ketjua ei vielä ole en ainakaan heti löytänyt niin ajattelin perustaa itse.

Olisi kiva jos saatais ihan keskustelua ja pientä tukiverkostoa muista kenellä on syksyllä 2013 laskettu aika.

Itsellä on nyt viikkoja 7+1 ja kolmatta lasta odotellaan, mutta edelleen kaikki on yhtä jännää kun edellisilläkin kerroilla :) Ja laskettu aika nyt ainakin vielä ennen neuvolaa on 3.9. :)
 
täällä yksi juuri plussannut. 4 testiä piti tehdä että uskoo :D viikkoja en osaa varmaksi sanoa, mutta n. 5-6. Ensimmäinen lapsi olis jos on tullakseen.. niin pessimistinen luonne ettei usko todeksi ennen kuin näkee, että siellä joku on :D
 
plussannut täälläkin :) minäkin yks päivä koitin ettiä tämmöistä ketjua.
4+2 oviksen mukaan laskettu (tikutettu ovis) ja viimeisten menkkojen mukaan olisi jo 7.viikko,neuvolassa laskettiin näin kun soittelin..mutta itse luottaisin ehkä omiin laskelmiini ennemmin :D ensimmäinen tuloillaan vaikka pessimistisillä fiiliksillä mennään ainakin ekaan ultraan asti :) plussasin jo dpo 10 elikkä 11.1. ja sillon myös digi näytti raskaana 1-2 :)
 
Tänäaamuna plussannut (!!!), maailman onnellisin :) Viikkoja noin 5 takana, laskurin mukaan LA 21.9.

En meinannu uskoa kun plussa läsähti testiin, täytyi oikeen soittaa miehelle ja varmistaa että se istuu.. Mutta onnellinen hänkin oli, itte tärisin ja itkin täällä ja voivottelin että mitäs nyt kun uusi työ alkaa viikon päästä.. Mutta en mieti sitä, tämä lapsi on tuhat kertaa odotetumpi ja tärkeämpi kuin yksikään työ.

Koskahan sitä soittais neuvolaan? Varmaan maanantaina..
 
Mulla iski tänään ihan järkyttävä paniikki, että mitä jos menee kesken. Seuraava ajatus, kun ajoin kaupasta kotiin, oli että mitäs jos en tykkääkkään olla äiti. Mutta onhan mulla kaks ihanaa poikaa (koiria) jo ennestään ja rakastan niille lässyttämistä, hoivahan on veressä. Mutta voih voih, olispa jo tiistai ja ensimäinen neuvolakäynti.
 
munki piti tehdä muutama testi vaikka kaikki merkit alkaneesta raskaudesta oli selvät :D tänään alkoi viikko 7, siis kuukautiskierron mukaan.. ensimmäistä odotamme ja jännittää hirveesti! onneksi on hyvä tukiverkosto.

onko muita tupakoinnin lopettajia? ei oo helppoa mutta motivaatio on huima luettuani muutaman artikkelin tupakan vaikutuksista lapselleni :S
 
Kaksi viivaa tikussa. Alussa JÄRKYTYS! Ei suunniteltu juttu mutta silti se ultra näytti että esikoisen sydän siellä jo sykkii. :) raskaus menkoista laskettuna tänään 7 plus 4 ja laskettuaika 23.9! shokki on kyllä vieläkin päällä!
 
  • Tykkää
Reactions: tanzie
j.j
hanna12, täällä kans tupakin lopettamisen kans tuskaillaan! :D Ennen poltin sen 15-20 tupakkia päiväsä, nyt oon onneks saanu oltua ilmanki, joskus saattanu puolikkaan tupakin polttaa jos on oikiasti ollu hermot tosi kireellä. Onneksi siitä tulee vaan niin huono olo että ei voi polttaa! :D
 
Täälläkin yksi yllätys plussanut ilmoittautuu! Eli ikää mulla on 22 vuotta ja yksi lapsi jo entuudestaan löytyy, ikää hänellä nyt 1v9kk.

Laskettua aikaa ei vielä ole täysin lyöty lukkoon, mulla siis edelliset kuukautiset alkaneet jo 26.10, että niistä laskettuna oltais jo melkein puoli välissä, mutta neuvolalääkäri ultrasi ja totesi raskauden olevan vasta viikolla 9+6, tästä aikaa pari viikkoa, eli viikkoja olisi nyt n. 11+3... Varmuus lasketusta ajasta ja raskaudenkestosta saadaan kuitenkin jo tiistaina kun vuorossa olisi nt-ultra. Kuitenkin tuo odotettu päivämäärä asettuu sinne syyskuun puolivälille. :)

Tupakointi loppui täälläkin, ihan kuin itsestään, pahoinvointi on ollur niin voimakasta ettei ole käynyt mielessäkään. :) Muita joilla on ollut voimakasta pahoinvointia? Mulle lääkäri jopa määräsi pahoinvointilääkettä, mutta eivätpä ole auttaneet kun eivät sisällä pysy...

Niin ja yksin siis odotan. Raskaus oli täysi yllätys ja lasten isän kanssa oli niin voimakkaat erimielisyydet raskaudenjatkumisesta, että koin tässä vaiheessa parhaaksi jatkaa yksin.
 
Kaippa tänne voisin itsenikin lisätä, ensimmäistä odotetaan aviomieheni kanssa. Hieman "yllätyksenä" tuli, kun raskaus nappasikin kiinni jo toisesta kierrosta. Miehellä meni reilu viikko sulatella asiaa, mutta etenkin ekan neuvolan jälkeen hän on ollut kovin onnellisen oloinen :)
Varhaisultrassa kävin viikko sitten ja siellä pieni mötkylä pötkötteli ja niin kauniisti löi pieni sydänkin

Fiilikset on heitellyt ääripäästä ääripäähän. Välillä tulee sellainen olo, että mihin olen oikein itseni pistänyt ja että ei minusta ole tähän. Mutta sitten vahvempi tunne on se, että tätä minä haluan ja tästä minä olen haaveillut jo lähemmäs 5 vuotta ja nyt se on totta!

Varhaisultran perusteella meille odotellaan pikkuista syntyväksi 3.10.2013 :)

Naadis 25v. ja mötkylä 8+3
 
mullaki on ollu sekavia fiiliksiä. tuntuu että oon onnellisempi kuin ikinä <3 mutta välillä tuntuu myös vaikealta ajatella että esim
kavereiden kanssa tehdyt lomareissut yms nuoruuden rellestykset on jäämässä vallan pois elämästä.. toisaalta taas mikään baareissa hilluminen tai vastaava ei oo aikoihin kyllä kiinnostanutkaan. mutta tälläinen epävarmuus kai kuuluu asiaan.. ensimmäistä lasta odotetaan, ja ehdittiin yrittääkki melkein puoli vuotta hyvän harkinnan jälkeen..

itse olen siis 24 vuotias ja mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä kohta 5vuotta.
nyt menossa rv 8+4 ja laskettu aika näillä näkymin 4.10. tosin ultraan mennään ensiviikolla, että saa nähdä miltä siellä näyttää.:)
 
Heippahei, täällä esikoista odottava ilmoittautuu mukaan :) Itse olen 21v(maanantaina 22v :D) ja avomies/kihlattu 24v. Yhdessä ollaan oltu pian 8v ja ystävänpäivänä mentiin vihdoin ja viimein kihloihin. Rv 14+6 ja masu alkanut pyöristyä ihanasti <3 LA 29.8
 

Yhteistyössä