**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Kiitos RD! :) En nimittäin eilen enää saanut illasta viestejäni tuonne aiempaan perille kun joka kerta heitti, että viestin lähetys epäonnistui :D

Täällä koetan tehdä kouluun lähtöä. Tai no puolentunnin päästä raappaamaan auton ikkunoita, pakkasta on ainakin vissiin miljoona :headwall:

Kivaa päivää kaikille! :wave:
 
kauanko täällä sysunelmissa sitten ollaan...onko marraskuulle toivova enään syysunelma?

uusi kierto alkaa tänään tai huomenna tuhrunnu jo 5pv....prkl...
nyt toivotaan vaavia lokakuulle la olis 9pv...ennestään on jo poju 021006...jos sais toisen lokavauvan..olispa ihanaa!!...toivossa hyvä elää.nappasin tossa marraskuussa ja joulukuussa clomit, ilman tulosta tietty. :kieh: ...

taas alkaa yritys..tää on yk9 jos lasketaan menkoista.ja 7 kierto alkaa kohdunulkoisen jälkeen.ehkäsiyä ei ole ollut lainkaan pojan jälkeen..tai ehkäsy on lopetettu 07/03
 
marig tervetuloa mukaan! Kai nää syysunelmat vaihtuu sitten talvihaaveisiin tai jotain :saint: kyllä täälä vielä ollaan!!!Itse aloitin kesävauvoista haaveilijoista ja pelkään pahoin että tää haaveilu/unelmointi vaan jatkuu ja jatkuu :headwall:

on: Tänään tasan kuukausi keskenmenosta :'( jälkivuodosta tasan kaksviikkoa ja eilisestä on tuntunu, että täti tulee...Silti ei mitään näy!!? Oliskyllä jo ihan normaalia että menkat alkais, niin vois kyllä jo tulla! Kamalaa odottelua tämä! :kieh:

Ihanaa päivää kaikille!!
 
RD laitoin sinulle yksityisviestin :)

Jee, eilen en oikeastaan ajatellut vauvajuttuja lainkaan, hyvä, että joskus niinkin :) Käytiin sitä taloa katsomassa ja ei tule kauppoja ei ja hullu on jos joku sen ostaa.
Ilta sitten mietittiin mitä tehdään ja pankkiin sitä kait pitäisi ensimmäisenä mennä.

Täällä ei mitään raskautumisen kannalta ihmeellistä ole, ovis oli ja meni... ehkä ja nyt odotellaan plussaa tai tätiä, saas nähdä kumpi tulee. Ööö, kuinka monta päivää oviksesta voi aikaisintaan tehdä sen testin (ja niin menee pyhät aikomukset tehdä testi vasta 15. päivä kankkulan kaivoon :LOL: ) aattelin, että vois testata ehkä jo 13.päivä, siihen ei olisi enää kuin 10pva.
 
Luru Lude :hug:
*
RD kiitos kun jaksat aina tätä pitää yllä!! :)
*

itse pitäisi käydä ostamassa testi... ei tullut täti viime kuussa, nyt ollu omituinen olo. Huonoa oloa välistä, ummetusta myös, se huono-olo voi myös siitä johtua. Tätihän voi mun tapauksessa tulla vaikka ens viikolla tai seuraavalla, niinkin on käynyt.. eli toisaalta tekis mieli testata mut pelko on kova pettymykseen.. :/ lisäksi nielurisoissa on jt oireetonta, en tiä et mitä mut mies sanoo et ei mitn.vakavaa... :( (sillä nimittäin ollu vaik sun mitä niis aina!) pitäis alkaa siivoomaan, tehdä viikkosiivous! Huh, ei vaan niin millään viittis alottaa... :D
 
Luru Lude: :hug: Jospa se tästä kierrosta tärppää. Nyt yrittää vain olla tressaamatta liikaa.

tatomira: Sinulle on mailia lähetetty :D

mariq: Pahoittelut tädistä :hug: Tämä pino vaihtuu sitten talviunelmasta 2008 -haaveileviin, kun alkaa lasketut ajat olemaan marraskuusta eteenpäin =).

Arcatha: Minä yritin lähteä autolla töihin. Mutta ilmastointi ei pelitä.. On se perkele, ku mikään ei toimi :headwall: Ikkunat vain huuruttuu, jos jaksaa lasit raapata. Pitää lähtee ottaa pyörä sulamaan ja mennä sitten sillä töihin.. Ihanaa - tätä mä oon aina halunnut :headwall:
 
Tänne ei kuulu mitään uutta. Eilin tuli sitä punertavaa limaa kerran paperii. Saatto kyllä johtua peiton pöllytyksestäkin :ashamed: . Nyt olis tarkoitus lähteä lasten kanssa ostoksille. Katsotaa jos veis vaikka lapset mummilaan sunnuntaina vähäksi aikaa.
 
RD niin pitäis, mut jänskättää!! ;) kun sitte jos taas täti tuleekin vaik viikon päästä niin sitte onki taas kolahdus.. meil ei autossa eilen toiminu keskuslukko ennenku lämpes kunnolla, voi näitä pakkasen ihanuuksia.. :whistle:
 
rouses: Kyllä meillä keskuslukitus toimii. Mutta välillä noi tiivisteet on jäässä, jonka takia ei meinaa ovet aueta. Ja nyt mietityttää sit toi, että minkä takia ilmastointi lopettaa yhtäkkiä.. Koska on toiminut 30 asteen pakkasellakin ja silloin ei ees ollu lämmittimessaä :whistle:

Kun vain toi ukko menis pihalle ja tarkistaa sen kunnolla.
 
tatomira: Takas laitettu :D Oli vimputtanu ukko namiskuukkelia jonkin aikaa, kunnes oli lähtenyt puhaltaa.. Siinäpähän nyt puhaltaa.. En ole enää autolla menossa, kerran toin pyörän eteiseen sulamaan :kieh:
Tulee vain kylmä reissu, kun en ole kerenny lapasia tekee valmiix (en oo jaksanut).. ku entiset lapaset meni roskiin, ku vaihdettiin ne öljyt autoon joku aika sitten.. ja tottakai lapaset meni öljyyn kanssa..

No ei voi mitään.. Ei auta itku markkinoilla.
 
Minä harrastin aamulla hyötyliikuntaa ja tulin pyörällä töihin, kiva kun oli ihan hirveä vastatuuli joka oli KYLMÄ, peltoaukealla parinsadan metrin päästä kotoa tuli todella kova ikävä autoa joka odotti tallissa. Mutta sitkeänä vain poljin töihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:
Minä harrastin aamulla hyötyliikuntaa ja tulin pyörällä töihin, kiva kun oli ihan hirveä vastatuuli joka oli KYLMÄ, peltoaukealla parinsadan metrin päästä kotoa tuli todella kova ikävä autoa joka odotti tallissa. Mutta sitkeänä vain poljin töihin.
Kyllähän minä marraskuun menin joko kävellen tai pyörällä töihin.. Mutta siitäkin on aikaa.. Ja ei hanskoja, ni se tekee jo matkasta inhottavamman.. Onneksi on 'vain' 5 km töihin.. :xmas:
 
Red Dragon semmosta se o, aina sattuu ja tapahtuu autojen kans! Mutta - elämä on!

tässä tää mun siivous etenee... istuessa koneella ja syöden suklaata!! :D ei oo enää heikko olo! :) aamut on menneet niin ihmeellisiks, lisäks ku ukko herää aina nii aikasiin töihin ni iteki aina sit herää ja sitte sitä näkee niin kummallisia unia sen jälkeen että tuntuu et ei oo nukkunu edes kunnolla. pitäis kait sitä käydä kaupungilla mut en viiti käydä laittaa toista autoo lämpöön, joutaa sitte ku mies tulee töistä nii sillo vaik käydä. Nyt ois jo semmonen kevät into päällä! :D pitäis saada kaikkee uutta sisustukseen ym! on se kumma, tää joka keväinen pakkomielle! :LOL:
 
Oli pakko tulla tänne kirjoittelemaan, kun olisi jo hirmuiset himot testailla, vaikkakin kp on vasta 27/32-38 tjs. Pitäisi vielä malttaa ainakin ensi tiistaihin, ja mielellään vaikka pitemmällekin kun yleensä tuo kierto kuitenkin venyy sinne lähemmäs 40 päivää... :/ Näkyisiköhän tuo raskaus jo jos ovis on ehkä ollut 26. päivä?

Mies on ainakin ihan sitämieltä että olisin raskaana, kun katselee miun suklaansyöntiä. :p

Taromiralle tuosta asuntojutusta. Eli tein tilanne kuulostaa melko samalta kuin meillä n. 1,5 vuotta sitten. Käytiin pankista kyselemässä lainaa ja ei meinannu irrota millään. Mie olen osa-aika töissä ja mies on vakituisessa työpaikassa. No sitten marssittiin pieneen pankkiin ja yllättäen irtosikin melkein 200 tuhatta lainaa ja saatiin ostettua tämä meidän talo. Ja ihan samoilla tuloilla kun isommassa pankissa ei ois lainaa saatu ollenkaan. Elikkä kannattaa käydä kyselemässä noissa pikkupankeissa, tosi moni tuttu on saanut sieltä paljon helpommin lainaa.
 
Angel Eyes se taisi olla Arcatha joka pähkäili lainan saannin kanssa, meillä oli ongelmia kun ekaa asuntolainaa kyseltiin, mutta nyt kun vaihdettiin pankkia niin meille sanottiin, että saatais liki tuplasti se mitä on (ihan järjetöntä!!!)

Meillä on siis ongelmana lähinnä se, ettei ole taloa mitä ostaa tai jos on, niin se on kallis ihan omasta mielestämme. Pankkiin tästä joku päivä varmasti menemme juttelemaan jos sitten vaikka laajentaisi ellei rakenna, kun tilaa vain on saatava lisää. Toi laajennus olisi muuten ihan itsestäänselvä juttu, mutta nuo jätevesiasetukset tökkii ja pahasti :(

RD Etsi nyt hyvä ihminen jostain itsellesi hanskat, mulla oli aamulla turkisnahkatumput kädessä ja ne oli sopivat, ohuemmilla olisi sormet olleet kohmeessa. Kait teillä jotkut hanskat on?
Toi 5km on ihan kiva matka pyöräillä jos on hyvä keli, mulla töihin 4km

rouses mulla toimii muuten moitteettomasti, mutta äskön kun kirjauduin tää sanoi, että kirjautuminen epäonnistui, mutta silti kaikki toimi ihan normaalisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:
Angel Eyes se taisi olla Arcatha joka pähkäili lainan saannin kanssa, meillä oli ongelmia kun ekaa asuntolainaa kyseltiin, mutta nyt kun vaihdettiin pankkia niin meille sanottiin, että saatais liki tuplasti se mitä on (ihan järjetöntä!!!)

Meillä on siis ongelmana lähinnä se, ettei ole taloa mitä ostaa tai jos on, niin se on kallis ihan omasta mielestämme. Pankkiin tästä joku päivä varmasti menemme juttelemaan jos sitten vaikka laajentaisi ellei rakenna, kun tilaa vain on saatava lisää. Toi laajennus olisi muuten ihan itsestäänselvä juttu, mutta nuo jätevesiasetukset tökkii ja pahasti :(
Hups, menee jo nikit sekasin. Muistelin että joku vaan siitä kertoili että oli hankaluuksia. Nuo talo asiat on kyllä aika uuvuttavia, varsinkaan jos ei sitä oikeaa meinaa löytyä. Toivottavasti teille löytyisi joku mukava, me miehen kanssa kuumeillaan kanssa rakentamisesta. Harmi vaan ettei taida ainakaan tällä hetkellä olla mahdollista. :(
 
Angel Eyes meillä on aivan ihana talo aivan ihanalla tontilla ja sijainti on aivan loistava, mutta ongelma on tosiaan se, että talo on kovin pieni.
Ollaan nyt 2vuotta etsitty taloa ja vain yksi on ollut sellainen mikä olisi kelvannut, mutta sijainti oli huono, mutta eiköhän nuo tuosta selkeydy ajan kanssa :)
 

Yhteistyössä