** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Heippa uudet ja vanhat talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat ;)

Aloitellaanpa jälleen uutta pianoa kun kesä on saapunut ja uusien tulevien plussien la alkaa kääntymään vuoden 2009 puolelle :)

Uusille tiedoksi: Kertokaa kiertopäivät, yrityskerta, synnytyssairaala ja monennestako haaveilette, että osataan laittaa tietonne oikein. :)

Ei tietenkään ole pakko kertoa, jos ei halua.

Vielä kerran: Tervetuloa!

 
Esikoista Enteilevät



Lumikeiju....kp 6/28-30.......yk 1
Nanniina...........kp 8/32-36...................yk 9............SATKS
nti......................kp 10/28-33..................yk 8................PHKS
Linduu...............kp 14/28.................yk 4
emiliana...kp 15/28-33.......yk 3
Tuulia85...kp 17/28......yk 6....TAYS
Arcatha.............kp 18/27...................yk 8...............KYS
Suikku...............kp 24/29-32...................yk 12
JJ-t....................kp 25/30-33....................yk 07/07 alkaen
JoJo79 ............. kp 29/37.................yk 1
kiharapää.......... kp 29/32-35...........yk 9............TYKS
Miracle.....kp 33/27(-32)............ ..km 04/08a
kaa....................kp 34/31-36........................yk 5..............KYS
humu82.....kp 36/27-28........yk 2
Charlott.............kp 41/30-57..................yk 5..............KYS
piksu.................kp 45/30........................yk 12
Ouska....kp 78/28-35.......yk 3
Laala.................kp 118/??.........................yk 1.............TYKS






Toista Toivovat



Vilinäiti......................kp 3/?.....................yk 21..........TYKS
Tuulia79.....................kp 9/31-35................yk 6............PHKS
Halfcafnonfatlatte...kp 12/26.....yk 3
Ninnurainen...............kp 16/27-105................yk 14..........K-HKS
mama-84....................kp 21/26-28.................yk 19...........SATKS
Selis.......kp 28/30-34.......................yk 1......TYKS
ipanapa-08.................kp 29/28-37.................yk 8
mariq.........................kp 30/29-36.................yk 13..........L-PKS






Kolmatta Katselevat



TaikaWiitta..............kp 4/22-30
Hymy83......kp 4/44.....yk 3






Neljättä Toivovat


Päppä........................kp 5/25-30.......yk 16.........PHKS
Rouva Pikkumyy.......kp 28/28.............yk 3..........TYKS
Jonna-........kp 29/28-33....yk 5
mammeli83......kp ?/??...............yk 1




Viidennestä villiintyneet

Millukka...kp 8/30-34





Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 21/24-27



Taustajoukoissa mukana:

umayya
minime
Lapinmaria



:heart: Haamuilijat :heart:




:heart: Plussanneet :heart:


Sirja...............................1.2.2009......................yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
mymmyryy.....??.??.????....................yk 1
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++



 
Aamun ultrauutiset. Siellä se pikkuisen sydän pompotti normaalisti :heart: En osannut edes iloita näkemästäni, ihmettelin vain. Vuoto jatkuu edelleen, kovaa tärinäkipua ja paikallista kipua vasemmalla alamahalla aina välillä. Olin aivan varma, että kesken menee. Mutta sinnikko on jaksanut ainakin vielä roikkua kyydissä.
Ultralla löydettiin vasemmasta munasarjasta ilmeisesti suuri kysta :eek: Onko kellään tällaista, joka olis vaivannut raskauden aikana? Huomenna lääkärille näyttämään...

Pitäis uskaltaa iloita tämän aamun näystä, mutta jotenkin ei uskalla :ashamed: Toivon vaan, niin hartaasti, että loppuun menis :heart:
 
Onnea Tuttemuille ultrakuulumisista ja että kaikki hyvin,Ja toivotaan että menee loppuun asti hyvin.Ja miracle teeppäs se testi,luin tuolta toisesta pinosta miehesi kehotuksen.
ON.Vihloo vasemmalta muniksesta että meinaa taju läteä joten täti kurvaamassa paikalle ajoitetusti oikeaan aikaan.Tosin vielä kun jaksain muutaman kk:n odottaa että päästäis sit ihan oikeasti tositoimiin.
Ihanaa aurinkoista päivää kaikille B)
 
Todellakin kiitos päivittäjälle uudesta listasta :flower:
miracle Meille sit heti kertoon testitulos!;)
Ei osannut oikein sanoa vuodon syytä. Epäilin itse tuota kystaa, ja meinas, että sekin voi vuotaa. Ei löytynyt mitään poikkeavaa, ei ole löytynyt ennenkään, mutta eipäs ole vuotoakaan ollut tässä mittakaavassa :/ Hurja tunne kärsiä tätipäivistä raskaana ;) Tosiaan huomenna käyn näyttään meidän tk:n raskauksiin erikoistuneelle lääkärille tota kystaa. Ehkäpä hän osaa sitten sanoa, voisko vuoto olla siitä. Kohtu näytti siis rauhalliselta, samoin kaulakanava.
 
Onnea hyvistä ultrauutisista!

Täällä on edelleen peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin loppuun saakka! :)


).( Minä olen tänään herännyt klo 04.20 ilman mitään ainuttakaan syytä. (no okei, jo kolmas aamu peräjälkeen kun joutuu heräämään nuita aikoja vessaan.) En siis saanut tuon jälkeen enää unta. Närästää myöskin jo kolmatta päivää. Johan tässä tulee jo aivan vainoharhaiseksi, että ovis oliskin ollu aikoja sitten tyyliin ihan kierron alussa ja nyt olisi ensi merkkejä, mutta tuskinpa se vain paikkaansa pitää :LOL:

Kirppikselle raahasin tavaraa myöskin. Jospa siellä jotain menisi kaupan, että saisi rahaa edes vähän. Joutuihan tuota soittamaan sossuun, että olisko mitään mahdollisuuksia saada pari suurehkoa terveydenhuoltolaskua heidän kauttaan ainakin osittain maksuun, kun meillä ei oikeasti ole niihin rahaa :headwall: :ashamed:

Mies pääsee töistä kahdeltatoista. Menee samantien varmaan nukkumaan kun hänellä on yöksi töihin meno. Kovasti hän jännittää ylihuomista kun olemme menossa sinne Kuopioon siihen sperma-analyysiin. Jännittää minuakin. Mutta olen kyllä aikas varma siitä, että minusta johtuu kun ei ole tärpännyt kun tätä painoakin on näin paljon.

Mutta mikä neuvoksi kun ei uskalla lähteä ulos lenkille/kävelemään/harvemmin muutenkaan ihmisten ilmoille. Mieli tekisi lähteä, mutta kun ei uskalla. Pelottaa, että kaikki nauravat ja katsovat, että "tuossa tuo läski nyt menee". :'(

Väsyttääkin vielä kaiken lisäksi.. :x
 
Arcatha, mut mieti et sit ko sä todella lähdet sinne ni sit ihmiset kahtoo et viitsit tehdä asialle jotain! Ja sussa on sisua, sä kyl uskallat! Kun nyt vaan saat aikaseks ni se kynnys alkaa siitä aina laskeutumaan! Kyl se siitä, ko ny vaa meet aluksi ja sit ain uudestaan ja uudestaan. Sit ku tuloksiaki alkaa tulemaan ni johan sit tuntuu hyvältä ja voittajalta!! :hug: ja onnea siihe simppatestiin, toivot. kaik on hyvin! =)
 
miracle mä kuule tulen panikoimaan vielä mooonta kertaa tuosta simppatestistä ennen perjantaita :D

Tänään mulla meni vain 16? ruokaostoksiin, vähän minä olen hyvä :LOL:

ostin:

  • tomaatteja
    kaksi kurkkua
    jäävuoriruukkusalaatin (kirjoitetaanko se noin?)
    vihreän lehtisalaatin
    uusia perunoita! (ne oli ihan minipieniä :D )
    raparperia (raparperipiirakkaa tänään!)
    possun ohutta leikettä
    Ruispaloja
    kevyt ruokakerman

Ketään tuskin kiinnostaa mitä minä olen tänään kaupasta ostanut, mutta olin ihan ihmeissäni kun ei maksanut kuin 16? :D
 
Siu pittäis jättää raparperi kauppaan ja olla ostamati ja tekemäti tommossii, vai mieskö se kaiken syö sit :p ko sillai siittä eroon pääsee ko o syömäti ja sillai sitä laihtuu :) Miekii oon SUUREN addiktioni eli suklaan perään ja voittamassa sitä parhaillaan :) ain enne söin melki levyllisen kolme kertaa vkos VÄHINTÄÄ! eli voitte uskoo millane addiktio siit synty ja kuin vaikee pudottaa painoa (vaikkei ny tarvihekaan sikäli mut ny alkanu paino nousta jo huolestuttavasti km aikaan ja sen jälkeen! Ny vaaka näytti 70! Iha järkkyä... eile viel 68 :D) ni ny siitki ollaa selviimässä :)
 
miracle älä lannista mua kun meinasin kerrankin elämässäni tehdä raparperipiirakkaa :ashamed: :LOL:

Minäkin olen muuten suklaa-addiktoitunut, mutta nykyään en syö paljoa yhtään sitä :D Limpparin juonninkin olen lopettanut kokonaan josta mies on ihan ihmeissään! En ole oikeastaan vuoteen juonut limpparia kuin ihan silloin tällöin..

:D
 
Kat
Arcatha, en voi olla kommentoimatta sanojasi. En todellakaan usko, et kukaan nauraa. Pikemminkin ajattelis juuri niin kuin miracle sanoi. Jos joku nauraa, niin sit on kyl pikkusieluinen! Semmoisesta ei kannata pahoittaa mieltänsä. Mene pururadalle, sinne on kaikki varmasti tervetulleita. Siellä ei katsota ketään kieroon toisin kuin joillakin jumppasaleilla, joihin ei uskalla mennä, jos ei oo täydellinen meikki päällä ja muodikkaat vaatteet. Siksipä siis minäkin suosin pururatoja.

Onko teillä uimahallia / järveä lähettyvillä? Osta itsellesi uimajuoksuvyö ja mene veteen treenaamaan. On ystävällistä nivelille ja todella tehokasta. Jos kiinnostaa, voin kertoa sulle lisää..
 
Kiva kun on uus pino kiitti Arcathalle! Nyt vaan lähet reippaasti ulkoilemaan jos ihmiset kattoo niin anna kattoo! Liikkumalla laihtuu, itekin oon pudottanut 15kg liikkumalla säännöllisesti ja syömällä terveellisesti!

Tänään tein sitten testin ja negaahan se näytti, taitaa täti tulla viikonloppuna kylään :|
 

Yhteistyössä