Taaperon kanssa Haikon kartanoon?

  • Viestiketjun aloittaja mennäkö vai jäädäkö kotiin?
  • Ensimmäinen viesti
mennäkö vai jäädäkö kotiin?
Ootteko ollu ja lähtisittekö? Anoppi kustantais vkolopun, mut itteä vaan mietityttää kaikki ruokailut ym järjestelyt. Ja sit kun oon ite vielä raskaana enkä voi mennä kylpyläpuolelle klooriallergian takia, niin en tiedä mitä tekisin siellä vkolopun...

Pitääkö muuten paikkansa, että raskaana oleville ei suositella yleisiä uimahalleja? Jotenkin muistaisin että olisin lukenu jostain, että niistä voi saada jonkun pöpön...
 
:)
Raskaana olevien ei kannata mennä uimahalliin ainakaan enää siinä vaiheessa, kun kohdunsuulla on alkanut tapahtumaan jotain.

Ja kyllä Haikon kartanoon yksi jos toinenkin taapero mahtuu ;) Sinne vaan, jos mieli tekee.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
Voi kyllä käydä yleisissä uimahalleissa raskaana. En ite ottais lasta mukaan Haikkoon, on aikuisten paikka.
Miksi se on aikuisten paikka?
Kinnostaisi myös tietää, miksi et ottaisi lasta mukaan? Eniten mietityttää vaan että pitääkö sitten ottaa omat eväät tytölle vai miten tekis. Neiti ei syö kaupan purkkiruokia, joten sit pitäis olla ruoat tehtynä valmiiksi...
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
Voi kyllä käydä yleisissä uimahalleissa raskaana. En ite ottais lasta mukaan Haikkoon, on aikuisten paikka.
Miksi se on aikuisten paikka?
Kinnostaisi myös tietää, miksi et ottaisi lasta mukaan? Eniten mietityttää vaan että pitääkö sitten ottaa omat eväät tytölle vai miten tekis. Neiti ei syö kaupan purkkiruokia, joten sit pitäis olla ruoat tehtynä valmiiksi...
Tuohon ruokapuoleen vastaan, että siellä on aika hyvä ravintola. Sinä voisit vaikka soittaa sinne ja kysyä, millaista ruokaa taaperolle olisi tarjolla.
Vaan jos haluat omat ruuat viedä, niin ei sille ole varmasti mitään estettä, enkä usko etteikö niitä saisi esim. ravintolan puolella lämmitettyä jos ravintolassa syötte.
 
Huom
Minä en menisi sinne ollenkaan, en lapsen kanssa enkä ilman. Ihan ylimainostettu paikka.
Siellä on niin surkea se allaosastokin, että et ainakaan mitään menetä. Siis verrattuna muihin kylpylöihin.
 
poikia3
Minä taasen tykkään Haikon kartanon miljööstä ja romanttisesta tunnelmasta. Se allasosastokin on riittänyt meille ja lapsille, uimataidottomia on tosin pitänyt pitää sylissä, mutta ei ole menoa haitannut.

Lapset on huomioitu hyvin, aamupala on ollut tosi hyvä, ja lounaaksi / illalliseksi on löytynyt syötävää ravintolasta.

Ulkona on ihana tehdä kävelylenkkejä, istukella ja nauttia. Käydä välillä ottamassa vaikka jätskit.

Eli minä menisin kyllä lastenkin kanssa. Ja ollaan useamman kerran oltukin.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Minä taasen tykkään Haikon kartanon miljööstä ja romanttisesta tunnelmasta.

Päärakennus on kyllä ihan kaunis, mutta siitä betonisesta kylpylähotellista ja allasosaston baarin muovikukista on kyllä romantiikka kaukana ; )
Mutta pääasia toki on, että kukin menee sinne mistä tykkää.
 

Yhteistyössä