Taaperonne lempiruoka?

Molemmilla tytöillä taitaa olla ykkösenä makkara! Mikähän noita lapsia siinä niin viehättääkin...

Joo ja ketsuppia ja sinappia pitäis laittaa ihan kaikkialle...

Terveellisemmältä puolelta banaani ja kokonaiset marjat (puolukat, mustikat, viinimarjat, you name it) menee ihan heittämällä alas vaan.

Eläisivät varmaan pelkällä kurkulla ja paprikalla.

Esikoinen tykkää vielä lisäksi ihan älyttömästi kalasta ja kananmunista!
 
Pääpiirteissään kaikenlainen kotiruoka, perunat ja jauhelihakastike, makaroonilaatikko ketsupilla höystettynä, kalakeitto, kanaruuat ja niin edelleen :p Puuroja ei oo muutamaan kuukauteen suostunu syömään, mutta väliäkös tuolla!
 
perunamuusi, kinkku siis leivän päältä pois rvittynä tietty!
aiemmin oli mandariinit mutta nyt taitaa banaani viedä voiton,
rusinat, hyvin syö kaikenlaisia ruokia mutta muusin kanssa menee ihan mikä vaan!!
suklaa tietty noista herkuista herkuin....
 
Miskan äiskä
Meillä kelpaa kaikki ruoka yleensä ihan hyvin, mutta viime viikolla annoin pojalle valmista lihaperunasoselaatikkoa ja se upposi ennätysvauhtia ja poika meinasi syödä myös mun annoksen. Pinaatti-pekonilasagne on myös suurta herkkua ja yleensä kaikki makaroniruuat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 13:30 Miskan äiskä kirjoitti:
Meillä kelpaa kaikki ruoka yleensä ihan hyvin, mutta viime viikolla annoin pojalle valmista lihaperunasoselaatikkoa ja se upposi ennätysvauhtia ja poika meinasi syödä myös mun annoksen.
Peesaan, meillä kävi viime viikolla aivan sama juttu! Mutta tosiaan syö kyllä kaikkea hanakasti, mutta lihaperunasoselaatikko upposi kyllä hirveätä vauhtia, lusikankin heitti sivuun ja kaksin käsin veti tavaraa suuhun :)
 
Meillä on ehdottomasti ykkösenä risotto ja kaikki riisi ruoat ja hyvänä kakkosena tulee makaroni ja jauhelihakastike. Ja kyllä minä ainakin tiedän lapseni lempiruoan, helppohan se on huomata. Se on se mikä katoaa toistuvasti nopeasti lautaselta ja sitä uppoaa selvästi reilummin kun muita ruokia. Tyttö 1v 3kk. =) =) =) =) =)
 

Yhteistyössä