Taas kirpparihinnoista kyselyä!

  • Viestiketjun aloittaja "Jutta"
  • Ensimmäinen viesti
"Jutta"
Hei kaikki kirppareita koluavat! Olen viemässä pääkaupunkiseudulla kirpparille tavaraa, lähinnä lastenvaatteita ja hintoja tietenkin mietin.
Mulla kokoja 50-74 pojalle pääasiassa ja joitain suurempia. Bodyjen hinnat 0,5-1e, hupparit, velourhousut ja paidat 1-1,5e, farkut 1-2,5e , hattuja 0,3-1e, pari fleecehaalaria( ei ns. välihaalari vaan sellaiset vuorelliset päällyshaalarit) 7e , sekä kinderit juhlavaatteita 2-7e, yökkärit 0,5-1e. Kaikki vaatteet siistejä, halvemmissa ehkä hiukan enemmän pesunukkaa, mutta eivät silti mitään rääsyjä. Ai joo ja äp kestovaipat(imut 0,5e, kuori 1e, all in one 3e.)
Ostaisitteko näillä hinnoilla?
 
"vieras"
[QUOTE="Jutta";26125576]Hei kaikki kirppareita koluavat! Olen viemässä pääkaupunkiseudulla kirpparille tavaraa, lähinnä lastenvaatteita ja hintoja tietenkin mietin.
Mulla kokoja 50-74 pojalle pääasiassa ja joitain suurempia. Bodyjen hinnat 0,5-1e, hupparit, velourhousut ja paidat 1-1,5e, farkut 1-2,5e , hattuja 0,3-1e, pari fleecehaalaria( ei ns. välihaalari vaan sellaiset vuorelliset päällyshaalarit) 7e , sekä kinderit juhlavaatteita 2-7e, yökkärit 0,5-1e. Kaikki vaatteet siistejä, halvemmissa ehkä hiukan enemmän pesunukkaa, mutta eivät silti mitään rääsyjä. Ai joo ja äp kestovaipat(imut 0,5e, kuori 1e, all in one 3e.)
Ostaisitteko näillä hinnoilla?[/QUOTE]

Onko nuo kestovaipat käyttämättömiä?
 

Yhteistyössä