Taas kysymyksiä kirppishinnoista ("ison" pojan toppavaatteet)...

  • Viestiketjun aloittaja "taas"
  • Ensimmäinen viesti
"taas"
Eli myyntiin olisi menossa poikien toppavaatetta, n.150cm (en tosin tiedä meneekö tuon kokoiset enää kirppiksellä kaupaksi).
Mutta kuitenkin, olen laittamassa myyntiin kahta toppatakkia, raiskin käyttämätön takki, ovh.99,95€, onko 8€ liikaa?
Toinen on five seasonin takki, vähän pidetty muhkea takki, ovh. taitaa olla n.120€, ihan uuden veroisessa kunnossa, sille ajattelin myös 8€ hinnaksi.

Sitten kahdet glupin toppahousut, toisia käytetty 2 kertaa, toiset uudet, hintaa 6€/housut, meneekö noilla vai pitääkö muuttaa hintoja?
 
vierass
Kyllä joku ne tuohon hintaan ostaa, jos ei ole jotain ihan järkkyä kuosia. Todennäköisimmin ne löytyy sitten kohta myynnissä jossain torissa tai huutonetissä paljon korkeampaan hintaan.
 
"taas"
Kyllä joku ne tuohon hintaan ostaa, jos ei ole jotain ihan järkkyä kuosia. Todennäköisimmin ne löytyy sitten kohta myynnissä jossain torissa tai huutonetissä paljon korkeampaan hintaan.
Minun mielestä ei ainakaan ole ihan järkkyjä, vaan tuolaisia värikkäitä niin kuin on nykyään melkein kaikki takit :) Toinen ostettu viime talvena, toinen sitä edellisenä niin ei niin kamalasti ole ehtinyt kuosit muuttua.
 
vierass
[QUOTE="taas";30292478]Minun mielestä ei ainakaan ole ihan järkkyjä, vaan tuolaisia värikkäitä niin kuin on nykyään melkein kaikki takit :) Toinen ostettu viime talvena, toinen sitä edellisenä niin ei niin kamalasti ole ehtinyt kuosit muuttua.[/QUOTE]

Joskus vaan on sellaisia pläjäyksiä, että ne vanhenevat hetkessä, eikä kukaan niitä kehtaa pitää :D Tuossa iässä tuntuu pojat siirtyvän helposti vähän neutraaliimpiin vaihtoehtoihin, välttämättä ei haluta laittaa jalkaan niitä räikeitä maalinroiskeisiltä näyttäviä toppahousuja, vaan otetaan mieluummin ihan mustat toppahousut.
 
"taas"
Joskus vaan on sellaisia pläjäyksiä, että ne vanhenevat hetkessä, eikä kukaan niitä kehtaa pitää :D Tuossa iässä tuntuu pojat siirtyvän helposti vähän neutraaliimpiin vaihtoehtoihin, välttämättä ei haluta laittaa jalkaan niitä räikeitä maalinroiskeisiltä näyttäviä toppahousuja, vaan otetaan mieluummin ihan mustat toppahousut.
Housut on ihan yksiväriset mustat, ja toinen takki kaksi värinen, ei ne todella näytä miltään epämääräisiltä oksennuksilta.
 
Vieras s
Mä möin tytön samaa kokoa olevia vastaavia settejä aikaa samaan hintaan 5-10€/ vaate. Viime syksynä niin en enää tarkkaan muista hintoja. Mut ekana hävis rekeistä! Mustaa,turkoosia, jotain kuviollista....pinkitkin housut tais olla
 

Yhteistyössä