Taas mä yritän HML:n mammoja

ilonpisara
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 21:16 Vilma-Onni kirjoitti:
Jussin jälkeen sopii vaikka aamusta, on meinaan kesäloma :flower:
Mutta laitellaan tänne sopivaa aikaa. 2-4.7 me lomaillaan Tallinnassa.
Muuten ollaan aikas pitkälti kotokulmilla.
No kyllä sekin käy hyvin, kun ei meilläkään mitään ohjelmaa ole yleensä aamupäivisin, kotona vaan oleskellaan.. :whistle: Mut katsotaan sit vaikka ens viikon alussa tarkemmin sopivaa päivää! =)
 
nimetön
Eikö vois olla joku muu puisto? Ite asustellaan täällä läntisellä puolella kaupunkia eikä ole päivisin autoa käytössä. Esim. täällä hirsimäessä päin on kans ihan kivoja puistoja...
 
Mulle käy esim. huomenna tai sit ens viikolla perjantai, jos aamusta treffataan. Iltapäivästä käy melki mikä päivä vaan.
Mulle passaa mikä puisto vaan, mutta jos on autottomia, niin onko heille ihan sama? Katotaan nyt ketä ois tulossa.

Päättäkääs te päivä tällä kertaa, me tullaan jos ei oo muuta.

 
Me mennään (95%) varmuudella tänään Soraharjun puistoon iltapäivällä, aikaa en osaa sanoo vielä. Ehkä tossa 16 pintaan. Kuskaan äitiäni päivällä polille, riippuu miten siellä menee aikaa.
Tulkaa siis mukaan jos pääsette.

Ps. Tosiaan ei satavarma toi tulo, mutta yritetään!
 
Tigru
älkää luovuttako! täällä olis mamma joka kaipais seuraa hämmppälinnan reissuilla.
Asutaan Turengissa mut välillä haluis vaihtaa maisemaa.
Ens viikolla on menoa mut sit 17.7 eteenpäin ei suunnitelmia.
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 20:12 Tigru kirjoitti:
älkää luovuttako! täällä olis mamma joka kaipais seuraa hämmppälinnan reissuilla.
Asutaan Turengissa mut välillä haluis vaihtaa maisemaa.
Ens viikolla on menoa mut sit 17.7 eteenpäin ei suunnitelmia.
:hug:
Kirjaudu tänne ja laita yv:tä jos haluat treffata. Mä en oikeesti enää viitti noita järkkäillä kun ei porukkaa tuu.
 
joshu
no yritetään vielä kerran jos saatais ihmisiä mukaan...17.7 klo 16 sopiiko olisko sillon tulijoita????soraharjunpuisto??
vastatkaa hyvät ihmiset!!!!!

eli siis 17.7 klo 16.00 soraharjunpuisto?!
tai ehdottakaa!!
 
Mun tulee puistoiltua tyttöjen kanssa tässä kesällä aina ihan omin nokkinemme heti aamusta, joten meitä ei yleisesti kannata odottaa - mun tulee niiiiin harvoin edes luettua tätä foorumia, että yleensä sovitut ajankohdat on menny jo ohikin.
Mutta oikein hyvää kesää teille kaikille hämppälinnalaismameille joka tapauksessa. Koitetaan itse kukin nauttia lämpimistä kesäpäivistä puistoillen tai miten muuten vaan:)

Satu sekä Sonja ja Suvi
 

Yhteistyössä