Taas muistui mieleen miksi kannattaa matkustaa ilman lapsia :)

  • Viestiketjun aloittaja Viikonlopun vietossa
  • Ensimmäinen viesti
Viikonlopun vietossa
Tässä pari päivää sitten oli pitkät keskustelut siitä että miksi pitäisi olla reissussa ilman lapsia ja siinä ketjussa oli monia, jotka ei vaan tajunneet miksei lapsia oteta mukaan aikuisten reissulle...ihmeteltiin että mitä sellaista siellä tehdään mitä ei lasten kanssa voi.

Ollaan miehen kanssa kahdestaan reissussa, kolme lasta jäi mummolaan hoitoon.
Aamu alkoi ihanalla äänekkäällä seksillä, jatkui pitkällä pyörälenkillä ja juuri söin ihanan salaattilounaan sängyssä lehteä lukien, kaikessa rauhassa. Mies on kisaamassa vielä pari tuntia. Nyt ajattelin ottaa päiväunet ja sitten menen miestä halaamaan maaliin. Sitten saunaan, kavereiden kanssa terassille ja illalla syömään hyvin.

Taas muistan miksi on ihanaa reissata ilman lapsia :)

Ei mulla muuta.
 
Blue
Kyllä, välillä on aivan ihanaa reissata ilman lapsia. Sitä en kuitenkaan ymmärrä että aina lähdetään ilman lapsia. Eli matkustetaan sitten koti- tai ulkomailla, tai molemmissa, niin lapsillakin on oikeus päästä samoihin (tai samankaltaisiin) paikkohin vanhempiensa kanssa. Eli ei niin että lapset viedään sinne lähihuvipuistoon päiväksi ja sitten aikuiset lähtee Thaimaaseen kaksi kahdeksi viikoksi. Ja sama sitten taas ensi vuonna kun ei ne lapset kuitenkaan ymmärrä reissaamisen päälle...
 
vierass
Aikansa kutakin, nyt kun meillä on lapset, mennään heidän ehdoillaan. Toki ehdimme 14 vuodessa ennen lapsia matkustamaan ihan riittävästi ilman lapsia, ja taas kun lapset ovat kotoa pois, on meidän kahden aika matkustella. Miksi niitä lapsia tehdään ennenkuin on ehditty nauttia riittävästi siitä kahden keskisestä elämästä?
 
"Huoh"
No mikä tuossa nyt sitten on niin erikoista? Kyllä aikuisilla on oikeus lomailla yksinkin, mitä se ketään hidastaa? Toisaalta jos kaikki lomanne vietätte keskenänne ja aina nakkaatte kakarat hoitoon, se sitten onkin jo ihan toinen juttu..
 
.....
Tässä pari päivää sitten oli pitkät keskustelut siitä että miksi pitäisi olla reissussa ilman lapsia ja siinä ketjussa oli monia, jotka ei vaan tajunneet miksei lapsia oteta mukaan aikuisten reissulle...ihmeteltiin että mitä sellaista siellä tehdään mitä ei lasten kanssa voi.

Ollaan miehen kanssa kahdestaan reissussa, kolme lasta jäi mummolaan hoitoon.
Aamu alkoi ihanalla äänekkäällä seksillä, jatkui pitkällä pyörälenkillä ja juuri söin ihanan salaattilounaan sängyssä lehteä lukien, kaikessa rauhassa. Mies on kisaamassa vielä pari tuntia. Nyt ajattelin ottaa päiväunet ja sitten menen miestä halaamaan maaliin. Sitten saunaan, kavereiden kanssa terassille ja illalla syömään hyvin.

Taas muistan miksi on ihanaa reissata ilman lapsia :)

Ei mulla muuta.

No joo, jos olisi tuollainen mies.. Mun mies alkaisi marisemaan siitä, miten keskellä päivää makaan sängyssä ja nyt pitää jo nousta ja salaattia ei syödä sängyssä. Siis ihan kauheaa, kun sänkyyn voi tulla vaikka tahda ja pitäisi ostaa uus lakana, kun kaikki rahat pitää laittaa säästöön ja säästää ja säästää ja säästää. Mun mies ei lähtisi ulos syömään "mitä järkee" "Kotonaki voi syödä" ja tekisi tarkan laskelman siitä, miten säästäisimme tyyliin 33e ja 20 senttiä, jos syömme kotona. Terassille hän ei lähde "en mä näe alkoholissa mitää järkee".
Mies nolostuisi jos menisin häntä maaliin halaamaan. Meidän loma olisi sitä, että toinen laskisi pennejä (olemme hyvin toimeentulevia) ja marisisi joka metrillä, miten menee rahaa ja onko pakko syödä ravintolassa. Eikö voida vaan hakea lähikaupasta eväät hotellihuoneeseen.
 
Aikansa kutakin, nyt kun meillä on lapset, mennään heidän ehdoillaan. Toki ehdimme 14 vuodessa ennen lapsia matkustamaan ihan riittävästi ilman lapsia, ja taas kun lapset ovat kotoa pois, on meidän kahden aika matkustella. Miksi niitä lapsia tehdään ennenkuin on ehditty nauttia riittävästi siitä kahden keskisestä elämästä?
Toiset ei halua 15-18 vuoden taukoa kahden keskisestä ajasta vaikka olisi kuinka monta vuotta ehtinyt viettää elämää vain kahdestaan ennen lapsia. Ihmiset nyt vain on erilaisia ja toiset kaipaa enemmän aikaa ilman lapsia kuin toiset. Miten tätä(kin) voi olla niin vaikeaa ymmärtää?
 
  • Tykkää
Reactions: Irski
Pin
Aikansa kutakin, nyt kun meillä on lapset, mennään heidän ehdoillaan. Toki ehdimme 14 vuodessa ennen lapsia matkustamaan ihan riittävästi ilman lapsia, ja taas kun lapset ovat kotoa pois, on meidän kahden aika matkustella. Miksi niitä lapsia tehdään ennenkuin on ehditty nauttia riittävästi siitä kahden keskisestä elämästä?
Aaa tästä se ihme käsitys tulee, että elämä loppuu kun tulee lapsia.
 
vierass
No joo, jos olisi tuollainen mies.. Mun mies alkaisi marisemaan siitä, miten keskellä päivää makaan sängyssä ja nyt pitää jo nousta ja salaattia ei syödä sängyssä. Siis ihan kauheaa, kun sänkyyn voi tulla vaikka tahda ja pitäisi ostaa uus lakana, kun kaikki rahat pitää laittaa säästöön ja säästää ja säästää ja säästää. Mun mies ei lähtisi ulos syömään "mitä järkee" "Kotonaki voi syödä" ja tekisi tarkan laskelman siitä, miten säästäisimme tyyliin 33e ja 20 senttiä, jos syömme kotona. Terassille hän ei lähde "en mä näe alkoholissa mitää järkee".
Mies nolostuisi jos menisin häntä maaliin halaamaan. Meidän loma olisi sitä, että toinen laskisi pennejä (olemme hyvin toimeentulevia) ja marisisi joka metrillä, miten menee rahaa ja onko pakko syödä ravintolassa. Eikö voida vaan hakea lähikaupasta eväät hotellihuoneeseen.
No ehkäpä jonain päivänä sinäkin heräät, ja huomaat että maailmassa on ihan normaalejakin yksilöitä myös kaksilahkeisina. Mun mies on vähän samaan tyyliin, saapi kotona laskia niitä säästöjään, mä menen paremmassa seurassa lomille.
 
Pin
Toiset ei halua 15-18 vuoden taukoa kahden keskisestä ajasta vaikka olisi kuinka monta vuotta ehtinyt viettää elämää vain kahdestaan ennen lapsia. Ihmiset nyt vain on erilaisia ja toiset kaipaa enemmän aikaa ilman lapsia kuin toiset. Miten tätä(kin) voi olla niin vaikeaa ymmärtää?
Joo ihan kuin joku kiintiö yhdessäoloa ja kun se on täytetty, voi jättää täysin kahdenkeskeiset menot vuosikausiksi. Tulisin hulluksi eikä tosiaankaan ole mitään kiintiötä, haluan aina viettää kahdenkeskeistä aikaa rakkaani kanssa ja pidän sitä ihan terveenä asiana.
 
vierass
Toiset ei halua 15-18 vuoden taukoa kahden keskisestä ajasta vaikka olisi kuinka monta vuotta ehtinyt viettää elämää vain kahdestaan ennen lapsia. Ihmiset nyt vain on erilaisia ja toiset kaipaa enemmän aikaa ilman lapsia kuin toiset. Miten tätä(kin) voi olla niin vaikeaa ymmärtää?
Meillä on kyllä kahdenkeskistä aikaa ihan riittävästi, vaikka lapset ovat alle 10 vuotiaita, omat menot jo heilläkin. Ei tarvi lomista jättää sivuun.
 
Me viedään lapset huomenna anoppilaan
ja siitä alkaa meidän parisuhdeaika. Ekaks ollaan vielä viikko töissä (lapsilla ylim. lomaviikko) ja sit pe lähdetään loman aluksi kahdestaan Prahaan. Kerran vuodessa meillä on mahdollisuus viettää aikaa kahden enkä suostu siitä tuntemaan yhtään huonoa omatuntoa. On ihan käsittämättömän hienoa olla oman miehen kanssa ja muistaa, että ai niin!! Tästä syystä häneen rakastuin :) Teemme kesällä lomareissun myös koko perheen voimin ja sekin on ihanaa.
 
Toiset ei halua 15-18 vuoden taukoa kahden keskisestä ajasta vaikka olisi kuinka monta vuotta ehtinyt viettää elämää vain kahdestaan ennen lapsia. Ihmiset nyt vain on erilaisia ja toiset kaipaa enemmän aikaa ilman lapsia kuin toiset. Miten tätä(kin) voi olla niin vaikeaa ymmärtää?
Näin on.Meillä on lapsia ikäjakaumalla 7v-22v.Pitäiskö viettää kolmekymmentä vuotta ilman mitään kahdenkeskistä?
 
Viikonlopun vietossa
No joo, jos olisi tuollainen mies.. Mun mies alkaisi marisemaan siitä, miten keskellä päivää makaan sängyssä ja nyt pitää jo nousta ja salaattia ei syödä sängyssä. Siis ihan kauheaa, kun sänkyyn voi tulla vaikka tahda ja pitäisi ostaa uus lakana, kun kaikki rahat pitää laittaa säästöön ja säästää ja säästää ja säästää. Mun mies ei lähtisi ulos syömään "mitä järkee" "Kotonaki voi syödä" ja tekisi tarkan laskelman siitä, miten säästäisimme tyyliin 33e ja 20 senttiä, jos syömme kotona. Terassille hän ei lähde "en mä näe alkoholissa mitää järkee".
Mies nolostuisi jos menisin häntä maaliin halaamaan. Meidän loma olisi sitä, että toinen laskisi pennejä (olemme hyvin toimeentulevia) ja marisisi joka metrillä, miten menee rahaa ja onko pakko syödä ravintolassa. Eikö voida vaan hakea lähikaupasta eväät hotellihuoneeseen.
Voi sua raukkaa, ei kuulosta kivalta :(
Onneksi mun mies on ihana eikä nipottaisi moisista.
 

Yhteistyössä