Taas se GFG alkaa, ketä mukana?

  • Viestiketjun aloittaja läskilö
  • Ensimmäinen viesti
läskilö
Ja paljonko toivoisitte dieetin aikana lähtevän? Lähtömittoja saa myös laittaa:) Itse 170cm/69kg ja pitäisi pudottaa 10-12kg, mut tuon dieetin aikana jos vaikka 3kg lähtisi niin olis aika mukava.

Olin mukana aiemmassa gfg:ssä ja aika tehokkaalta ruokavalioltahan tuo vaikutti. Vielä kun oppisi syömään rahkaa. Itse kaipaan välipaloiksi ja varsinkin iltapalaksi mieluummin suolaista kuin rahkaa makealla mehukeitolla.
 
PeeAa ei kirj.
Täältäkin startataan (startattiin) taas. Ohjelman kesto näytti olevan nyt vain 2 vk, mikäli ymmärsin lukemani oikein. Aloittelin kuitenkin itsekseni jo tänään, kun ohjelma on tuttu ennestään. Aiemmin sain tippumaan 10 kiloa (kahdessa kuukaudessa), joista 9 on vielä kateissa. Nyt koetan kadottaa ainakin toisen kympin vielä, 13 kiloakin saa lähteä.
 
"jep"
Itse pitäis päästä kesäkuntoon ja pudottaa painoa myös 20 kiloa. LÄhtömitat täällä 169/64kg. Edelliskerta meni ihan plörinäksi, kun olin talvella niin sokerihuuruissa eikä itsekuri pitänyt. Painon silloin vielä 72kg. Tuolla ruokavaliolla kyllä sitten laihduttelin parissa kk tuon 8kg itsekseni:)
 

Yhteistyössä