Taas se rynkytys alkaa..

  • Viestiketjun aloittaja Wanhapiika
  • Ensimmäinen viesti
Wanhapiika
ja sänky ryskyy seinää vasten, nainen ulisee kuin sikaa pistettäis..naapuriin muutti tummaihoinen pariskunta ja jo kaksi viikkoa sama toistunut, tunnin se sessio kestää ja päättyy yleensä tämän tumman ison miehen järkyttävään karjaisuun..menee vaan hermot kun olen itse sinkkuihminen ja alkaa tehdä sairaasti mieli kun kuuntelee! Joo, korvatulpat ei auta kun en pysty nukkumaan sellaiset korvissa..
 
hahhahah
Joo, mullakin häiritsi kun aiemmassa kämpässä, seinänaapurina oli lesbopariskunta ja ainakin 3 kertaa viikossa sekstailivat ja huhhuh sitä huutokuoroa mikä kahdesta akasta lähti :D Kyllä varmasti voi ihmiset niitä ääniään hillitä, ei mulla tulis mieleenkään kiljua täyttä kurkkua seksiä harrastaessa, kun sitten naapurit tietäis, että jaa tuo on se joka kiljuu tolleen ja tolleen. :D
 
"heh"
Laita ala aulaan lappu:

"Sinä tummaihoinen mies (asunto se ja se) joka huudat kuin Tarzan, on hienoa että pidät seksistä. Voisitko kuitenkin olla hiljempaa kun työntelet sitä mustaa makkaraas naiseesii. En saa nukuttua siinä metelissä ja lisäksi minunkin alkaa tehdä mieli mustaa makkaraa!"
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Mua lähinnä ärsyttää, että tollasesta pitää tehä joku ihmeen teatteri show.

Meilä täällä talossa asu nuori suomalainen pariskunta ja heidän seksi elämä raiku pitkin kerrostaloa. Mies oli yleensä illasta raivoissaan kun, pitää mennä ajoissa nukkumaan ja on aikanen herätys, niin nää naapurit alko siihen aikaan touhuta.
Muija vikisi niin, että kuulu todella selkeesti naapuri asuntoihin ja aktin päätteeks ukko karjas aina, niin että kuulu todella, todella hyvin toisten asuntoihin. Melko pitkään tota touhua kesti, kunnes joku naapureista oli laittanu lapun ulko- oveen. Lapussa luki, että voisitteko lopettaa metelöinnin. Kaikki äänet kuuluvat muihin asuntoihin ja tässä talossa on paljon lapsi perheitä. Myös touhuamisen äänet kuuluvat, voitteko hoitaa asianne hiljaisemmin. Terv. naapuri :D. Jumaliste, että naurettiin miehen kanssa ja mies kysy, että hävettääköhän sitä pariskuntaa? Totesin, että varmaan tai sitten ovat vaan ylpeitä kun saivat näkyvyyttä näin :LOL:.
 
"Vieras"
Miksi et ota iloa irti ja masturboi samalla kuvitellen kaikkia ihanuuksia?

ja sänky ryskyy seinää vasten, nainen ulisee kuin sikaa pistettäis..naapuriin muutti tummaihoinen pariskunta ja jo kaksi viikkoa sama toistunut, tunnin se sessio kestää ja päättyy yleensä tämän tumman ison miehen järkyttävään karjaisuun..menee vaan hermot kun olen itse sinkkuihminen ja alkaa tehdä sairaasti mieli kun kuuntelee! Joo, korvatulpat ei auta kun en pysty nukkumaan sellaiset korvissa..
 
"Vieras"
Mua lähinnä ärsyttää, että tollasesta pitää tehä joku ihmeen teatteri show.

Meilä täällä talossa asu nuori suomalainen pariskunta ja heidän seksi elämä raiku pitkin kerrostaloa. Mies oli yleensä illasta raivoissaan kun, pitää mennä ajoissa nukkumaan ja on aikanen herätys, niin nää naapurit alko siihen aikaan touhuta.
Muija vikisi niin, että kuulu todella selkeesti naapuri asuntoihin ja aktin päätteeks ukko karjas aina, niin että kuulu todella, todella hyvin toisten asuntoihin. Melko pitkään tota touhua kesti, kunnes joku naapureista oli laittanu lapun ulko- oveen. Lapussa luki, että voisitteko lopettaa metelöinnin. Kaikki äänet kuuluvat muihin asuntoihin ja tässä talossa on paljon lapsi perheitä. Myös touhuamisen äänet kuuluvat, voitteko hoitaa asianne hiljaisemmin. Terv. naapuri :D. Jumaliste, että naurettiin miehen kanssa ja mies kysy, että hävettääköhän sitä pariskuntaa? Totesin, että varmaan tai sitten ovat vaan ylpeitä kun saivat näkyvyyttä näin :LOL:.
Hiekkapillut ja tuhkamunat vauhdissa :/ Täytyy sanoa, että jos meille joku laittaisi kyseisen lapun niin EI HÄVETTÄISI. Olisin edelleenkin onnellinen hyvästä seksielämästäni eikä todellakaan hävettäisi jos joku hiekkapillu ahdistuu panemisen äänistä. Toki voisin koittaa olla hiljempaa, mutta häpeää en tuntisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Halin

Yhteistyössä