Taas se teki sen =(

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli mies kävi vieraissa... Viimeisestä kerrasta on aikaa puoli vuotta!!! Tuli vasta aamuyöllä kotiin ja haistoin vaatteista vieraan hajuveden. Oli ilmeisen krapulainen tai peräti humalassa vielä. Itkin huusin vaadin selvitystä. ja lopulta myönsi. Viimeksi annoin anteeksi ja nyt en tiedä... rakasteltiin vielä kiihkeästi riidan jälkeen ja mies vannoi rakastavansa vain minua. seksiä ollut tosi vähän lähiaikoina, kun lasten kanssa aaina tilaisuudet vähissä. En mä tiedä mitä teen. Rakastan tuota petturia kuitenkin =/
 
ap-------
Näin ajattelin ennen pettämisiä: en koskaan antaisi anteeksi. Kävin läpi monenlaisia tunteita ja lopulta annoin anteeksi, mutta en tiedä voinko unohtaa =( Tuntuu taas kamalan pahalta ja mies on mitä ihanin selvin päin. Mutta kännipäissään tämä aina tapahtunut. Pelkään aina kun se lähtee jonnekin, että pettää. Mikähän siinä on, että näin käy =(
 
la.porvoo taas
kuka uskoo, puhuisit ennemmin että tiputit vauvan lattialle pää edellä ja vauva konttaa takaperin menis täydestä. Muutenkin mielisairasta porukkaa koko palsta täynnä, kannata en'' lietsoa lis''.
 
Huokaus naiset
En tajua mikä siinä on niin hirveää, jos mies harrastaa seksiä toisen kanssa? Meillä mies käy harva se viikonloppu naisissa ja molemmat tietää että toinen tietää, mutta ei siitä tarvitse puhua. Säännöt on selvillä eli aamuun mennessä kotiin ja tauteja ei tuoda. Ollaan molemmat onnellisia ja rakastetaan toisiamme! <3 (ei, En ole provo)
 
Sitä on vaikea selittää.... En tajua itsekään mikä minuun meni. Turvauduin kuin pikkulapsi häneen ja se johti seksiin.... Jälkeenpäin inhotti =(
No syystäkin! Ootko varma että ehkäisy on ollut kunnossa, johan tuossa on tautivaarakin! :eek: Yök, yök ja yök.

Sulla on näköjään vaihtoehdot a)alka arvostamaan itseäsi b)hyväksyä miehen petturuus ja jatkaa samaan malliin.

Lue oma tekstisi ja mieti - onko sulla yhtään omanarvontuntemusta? Annatko sä tosiaan jonkun kohdella sua noin?
 
En tajua mikä siinä on niin hirveää, jos mies harrastaa seksiä toisen kanssa? Meillä mies käy harva se viikonloppu naisissa ja molemmat tietää että toinen tietää, mutta ei siitä tarvitse puhua. Säännöt on selvillä eli aamuun mennessä kotiin ja tauteja ei tuoda. Ollaan molemmat onnellisia ja rakastetaan toisiamme! <3 (ei, En ole provo)
Se tässä tapauksessa on hirveää, että ap tuntee itsensä petetyksi ja on murtunut. Teidän keskinäinen sopimus miehesi kanssa on eri asia sillä te molemmat olette siitä tietoisia ja hyväksytte vieraissa käymisen.
 
"harmaa"
Uskomatonta.. Kerran voi antaa just ja just anteeks mut toista kertaa ei ikina ja varsinkaa jos siitä on VAIN ½v aikaa!!!! Pitäisköhän pikkasen ruveta itteänsä arvostamaan????
 
Hyi helvetti :x. Panet sitä vaikka petti sua, nyt nainen ota ittees niskasta kiinni, kerää ne viimeset rippeet ylpeydestäs ja jätä koko porsas taakses. Haluatko loppu ikäs elää pettävän miehen kanssa, vaikka tarjolla olis varmasti kymmenen kertaa parempiakin?? Tollanen ihminen tuskin tulee muuttumaan. Kyllä maailmaan aina selityksiä mahtuu, mutta mikähän mahtaa se todellinen syy olla?!? Oisko vaikka se, että mies tuskin tietää mitä on toisen kunnioitus ja rakastaminen.
 
hellsbells
Sinä varmasti pärjäisit paremmin ilman tuollaista petturia!! Aivan varmasti olisit onnellisempi ilman, vaikka aluksi oliskin hankalaa. Pää pystyyn nainen, ethän sä voi noinkaan elää?
Vaikka sun miehes kuinka vannois uskollisuutta tästä lähin, niin voitko siihen luottaa? Minä en luottais!! 2kertaa olet jo antanut anteeksi, todennäkösesti sun miehes vaan ajattelee, että miksi ei jatkais sun pettämistä, kun niin helpolla saa anteeksi.
 
:(

Mietin, että oisko tuo reaktio, että harrastitte seksiä heti tuon perään joku osoitus ennemmin siitä, että mustasukkaisena ja loukattuna halusit merkata reviiriäs? Omistamisen halua, ei tarvetta seksiin niinkään, eikä varsinkaan rakkauden osoitus? "Sinä olet minun"?
 
"tyty"
Nii...toista ei voi omistaa. Loppujen lopuksi jokainen tekee kuitenkin niinku itse haluaa. Ja toista ei voi muuttaa. Nyt pitää vaan joko hyväksyä miehen tavat, tai lähteä kävelemään.
 
No nyt olet miehelle ainakin tehnyt selväksi että pettäminen on okei. Pettämällä sinua hän jopa saa sinut "taistelemaan hänet takaisin seksillä". Hänen ei edes itse tarvitse pistää pettämistä kännin piikkiin, koska sinä teet sen hänen puolestaan.

Kai tajuat että pettäminen ei lopu tähän? Se on vasta alkamassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmar

Yhteistyössä