Taas tässä kävi näin..

  • Viestiketjun aloittaja "Tossu"
  • Ensimmäinen viesti
rf
Tuleeko se sun mukaan vessaankin?
Ei kun ihan oikeasti ota ja lähde kun vielä voit. Tuo ei ole oikeaa elämää! Aikuisen ihmisen pitää saada tehdä ensikäden päätös omista asioistaan ja menoistaan.
 
"sipsi"
Ööö... Käykö miehesi koskaan viihteellä tai "poikien illoissa"? Oletko työssä, eli saatko omaa palkkaa, jolla voit tarvittaessa osta Soda Streameja tms. härpäkkeitä? Jos vastaukset ovat kyllä, olen aika ihmeissäni. Itse asiassa olen muutenkin aika ihmeissäni...
 
[QUOTE="Tossu";26871852]Eräs tyttökaverini pyyti minua tyttöjeniltaan kanssaan. Sanoin,että kysyn mieheltä saanko lupaa (aiemmin lupaa ei ole tullut). Mies totesi vain,että jaa, kun tästä hänelle puhuin ja kysyin saanko mennä. Nooh,siitä meni pari viikkoa ja joka päivä kysyin tulisiko lupaa iltalomaa,mutta koskaan en saanu vastausta. Noh,eilen sanoin,että nyt se pitää jotain päättää..vastausta ei tullut. Tänään sanoin et nyt päätetään tämä niin en saanut vastsusta. Tyttöystäväni ilmoityi sitten,että minua ei ole enää kutsuttu,koska vastaaminen kesti niin kauan.


Mitä kummaa teen tuon ukon kanssa?Sovinko seuraavan kerran menoni ja ilmoitan ukolle,että tuossa kohti menen yksin viihteelle ja piste vai alistunko tilanteeseen?[/QUOTE]


Juu en minäkään ymmärrä miksi lupa täytyy olla?

Toki jos yhteisiä lapsia on, niin ei sekään nyt ehkä ihan soveliasta ole että häivytään vain sanomatta mitään :D Mutta että lupaa täytyy oikein todella kysellä? Onko teillä jotain luottamusongelmia, vai eikö miehesi muuten vain koe että sinulla olisi ehkä joskus oikeus lähteä ystäviesi kanssa tuulettumaan?
 
Mun ex-naapuri/ex-työkaveri oli onnessaan kun löysi poikaystävän ja alkoi seurustelemaan. Siinä sitten nopeasti yhteenmuutto ja hyvissä ajoin suunnittelemaan koska olisi hyvä aika alkaa tekemään lapsi.
Tämä ex- naapuri nainen oli tunnetusti ns.päällepäsmäri mutta alle vuosi suhteen alkamisesta tilanne oli jokseenkin toinen; mies oli asentanut kamerat niiden kotiin ja töissä ollessaan seurasi tietokoneelta mitä nainen teki kotona ollessaan/vahti oliko kotona. Nainen oli vielä raskaana ja mies oli päättänyt että ne muuttaa johonkin hevonkuuseen elämään "rauhassa".

Kuulostaako tämä "elämä" mukavalta? Sillä samanlaista itsekin elät.
 
"vieras"
Juu en minäkään ymmärrä miksi lupa täytyy olla?

Toki jos yhteisiä lapsia on, niin ei sekään nyt ehkä ihan soveliasta ole että häivytään vain sanomatta mitään :D Mutta että lupaa täytyy oikein todella kysellä? Onko teillä jotain luottamusongelmia, vai eikö miehesi muuten vain koe että sinulla olisi ehkä joskus oikeus lähteä ystäviesi kanssa tuulettumaan?
Kyllä kun perhe on perustettu, siihen sitoudutaan ja tuollaiset tuulettumiset on hoidettu silloin sinkkuaikana. Jokainen toki tavallaan, mutta kertoo kyllä jostain jos omasta perheestä pitää saada vapaata. Ihmeellista kapinointia.
 
Mun ex-naapuri/ex-työkaveri oli onnessaan kun löysi poikaystävän ja alkoi seurustelemaan. Siinä sitten nopeasti yhteenmuutto ja hyvissä ajoin suunnittelemaan koska olisi hyvä aika alkaa tekemään lapsi.
Tämä ex- naapuri nainen oli tunnetusti ns.päällepäsmäri mutta alle vuosi suhteen alkamisesta tilanne oli jokseenkin toinen; mies oli asentanut kamerat niiden kotiin ja töissä ollessaan seurasi tietokoneelta mitä nainen teki kotona ollessaan/vahti oliko kotona. Nainen oli vielä raskaana ja mies oli päättänyt että ne muuttaa johonkin hevonkuuseen elämään "rauhassa".

Kuulostaako tämä "elämä" mukavalta? Sillä samanlaista itsekin elät.
Huhhuh, iho nousi kananlihalle. Tuo kuulostaa jo pahemmin häiriintyneen ihmisen tekosilta.
 
[QUOTE="Tossu";26871956]Ollaan 12 vuotta samaa taivalta kuljettu,mutta kertaakaan ei ole lupaa tullut. Ukko aina sanoo ettei ole mitään syytä miksi liikkuisin ilman häntä. Tähän asti tyttöjenillat on koostunut tytöistä ja miun ukosta..noloa. Minuahan ei koskaan yksin pyydetä minnekkään,mutta nyt tämä kutsun amtaja oli sitä mieltä,että miun olisi joskus päästävä yksin viihteelle..mutta ukko ryssi senkin.

En vaan tiiä kuinka jatkossa toimisi,koska ei aikuisen naisen kuuluisi elää näin..vai oonko outo ku näin aattelen?![/QUOTE]

En voi ymmärtää tämmöistä! Miksi nainen antaa kohdella itseään tuolla tavalla? Eikö sinulla ole itsekunnioitusta ollenkaan? R-Y-H-D-I-S-T-Ä-Y-D-Y N-A-I-N-E-N!
Mitä tapahtuu, jos et piittaa ukkosi vastalauseista?


[QUOTE="Tossu";26872047]Kyllä meillä yksi lapsi on. Kaiken hyväksytän miehellä...tai harvon niitä juttuja tilee,kun olemme aina yhdessä.. Kerran muistan olleeni ksupassa ja näin sodastream laitteen tarjouksessa..Minun teki mieli ostas se,mutta en saanut miestäni puhelimitse kiinni. Yritin soitella,mutta koska en saanut häntä kiinni niin ennen kassalle menoa vein vehkeen pois.. :([/QUOTE]

Haluatko lapsesi oppivan isänsä käyttäytymisen? Haluatko, että lapsesi tulee kohtelemaan elämänkumppaniaan aikoinaan samalla tavalla kuin ukkosi nyt sinua?

Ja toivon sydämeni pohjasta, että tämä on provo.

[QUOTE="Tossu";26872091]Valitettavasti niin on. Mieheni on joka kerta mukana..me kiharretaan hiuksia ja hän hiippailee pitkin taloa,mutta on läsnä koko ajan.. Eikä muiden tyttöjen ukot efes haluaisi tämmöiseen mukaan,mutta oma ukkoni ei päästä minua hetkeksikään silmistään joten hänen on oltava mukana..hoh.[/QUOTE]

Luetko nyt itse mitä olet kirjoittanut ja mieti, että mikä sinulle on tärkeää.
 
ihana pentu!
Huoh, tekis mieli itsekkin sanoa tähän että RYHDISTÄYDY NAINEN! Ei tasapainoisessa parisuhteessa tolleen uikuteta yhtä tyttöjen iltaa, ja VARSINKAAN oteta sinne miehiä mukaan! Mutta; tajusinpa tässä itsekin: minun poikaystäväni on ollut monesti mukana meidän tyttöjen kanssa leffassa (sinkkuelämää!!!!) ja terassilla. Ja tällä viikolla sanoin että voisin mennä Sarin kanssa terassilla käymään kun on vielä hitusen kesää ja lomaa jäljellä, plus lapsemme ei enää ole riippuvainen minun tisseistä. Tuli järkyttävä riita (olin jo aiemmin sanonut että haluisin viedä Sarin ulos kun se ei koskaan pääse mihinkään), ja sieltä tuli tyyliin exän panemiset ja huolet mun alkoholinkäytöstä!! Vittu mä oon neljä kertaa ollu 8kk aikana ulkona ja toi varmaan jotain 11 krt! Mutta kuulemma se on "NORMAALIA" että miehet pääsee useammin ulos kuin naiset! No onneksi pyysi anteeks ja myönsi "luvan" mutta vittu mikä tossu mäkin oon... Että sullekin, ilmoitat että lähdet ulos vaikkapa ens kuun 8pvä. "SINÄ ET TULE MUKAAN" ja pidät siitä kiinni!
 
Niinpä.

Ja se mies vaikutti ujolta ja hiljaiselta ja kaikki ajatteli alussa että mies sai itselleen kunnon Justiinan. Mutta toisinpa kävi.

Aivan.

Ja loppupeleissä kuinka hyvin me edes pystymme tuntemaan toisen ihmisen..? Ja jos toinen vielä kaiken lisäksi on ujo ja hiljainen, niin se vain vaikeuttaa asioita entisestään. Onneksi minulla on mies, joka kyllä tietää että on "perheen pää", muttei kuitenkaan käyttäydy kuin omistaisi minut täysin.
 
Viimeksi muokattu:
Mun ex-naapuri/ex-työkaveri oli onnessaan kun löysi poikaystävän ja alkoi seurustelemaan. Siinä sitten nopeasti yhteenmuutto ja hyvissä ajoin suunnittelemaan koska olisi hyvä aika alkaa tekemään lapsi.
Tämä ex- naapuri nainen oli tunnetusti ns.päällepäsmäri mutta alle vuosi suhteen alkamisesta tilanne oli jokseenkin toinen; mies oli asentanut kamerat niiden kotiin ja töissä ollessaan seurasi tietokoneelta mitä nainen teki kotona ollessaan/vahti oliko kotona. Nainen oli vielä raskaana ja mies oli päättänyt että ne muuttaa johonkin hevonkuuseen elämään "rauhassa".

Kuulostaako tämä "elämä" mukavalta? Sillä samanlaista itsekin elät.
Fiksu mies, ei kai kukaan nyt jätä naista omin nokkineen kotiin ilman valvontaa.
 
.....
Sulla on huono itsetunto. Sanot suoraan että et tuu mukaan ja lähdet minne sua huvittaa.
Ota vaikka lapsi mukaan menoihis tai sovi joku hoitamaan,joku muu kun ukkos.
Jos se käy päälle niin otat heti eron ja toteat että olet ollut vankina 12vuotta ihan turhaan ja onneton. Tollasen kanssa ei kannata jatkaa liian kauan,menee oma elämä hukkaan.
 
karmeeta
Nooo, tiedänpä minäkin yhden tapauksen missä ukko loppujen lopuksi oli eristänyt naisen tyyliin jumalan selän taakse lapsien kanssa eikä saanut käydä missään eikä pukeutua kesällä sortseihin ja toppeihin. Toinen tapaus oli sellanen ettei muija päässyt kaverinsa synttärijuhliin kun ukko ei päästänyt, muunmuassa. Nyt molemmat naiset ovat ottaneet eron mokomista paskakasoista.
 

Yhteistyössä