Taas tässä kävi näin..

  • Viestiketjun aloittaja "Tossu"
  • Ensimmäinen viesti
O.o
Miksi on huonosti laadittu? Tällästä tapahtuu oikeassa elämässä, olen nähnyt itse kuten moni muukin joten ei tämä olle epäuskottava aloitus ollenkaan. Joopajoo, tikkari suuhun ja salkkareita katsomaan!
 
"juu"
[QUOTE="Joopajoo";26873523]Joo tapahtuu toki, en mä sitä epäile hetkeäkään. Tästä nyt vain paistaa läpi feikkiys.[/QUOTE]

Voisitko sitten valaista, että mistä kohtaa paistaa läpi? Ihan konkreettinen esimerkki?
 
"Jäämies"
[QUOTE="juu";26873557]Voisitko sitten valaista, että mistä kohtaa paistaa läpi? Ihan konkreettinen esimerkki?[/QUOTE]

Ei pysty, häikäisee niin pirusti...

Liru laru loru, moni turha poru, ratki riidaksi muuttuu.
Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu.
 
"pallomaha"
No kyllä meillä kysytään lupa. Mies yhdessä vaiheessa ryyppäsi joka viikonloppu ja mulla meni hermo, keskusteltiin sitten, että yhdessä sovitaan, että voiko mennä juhlimaan vai ei, eli kysytään lupa. Ei ole sen jälkeen täytynyt sanoa ei, kun mies vähensi juomistaan.
 
[QUOTE="juu";26873557]Voisitko sitten valaista, että mistä kohtaa paistaa läpi? Ihan konkreettinen esimerkki?[/QUOTE]

Aloittaja ei kerro pariskunnan ikää, mutta jos kyseessä on ihan aikuinen pari niin oma epäilykseni herää viimeistään siinä kohtaa, jossa kerrotaan aikuisten naisten istuvan jonkun kotona kihartamassa toistensa hiuksia. Eiköhän nämä pyjamapartyt ole enemmänkin teinien juttu.
 
"osku"
[QUOTE="Tossu";26871956]Ollaan 12 vuotta samaa taivalta kuljettu,mutta kertaakaan ei ole lupaa tullut. Ukko aina sanoo ettei ole mitään syytä miksi liikkuisin ilman häntä. Tähän asti tyttöjenillat on koostunut tytöistä ja miun ukosta..noloa. Minuahan ei koskaan yksin pyydetä minnekkään,mutta nyt tämä kutsun amtaja oli sitä mieltä,että miun olisi joskus päästävä yksin viihteelle..mutta ukko ryssi senkin.

En vaan tiiä kuinka jatkossa toimisi,koska ei aikuisen naisen kuuluisi elää näin..vai oonko outo ku näin aattelen?![/QUOTE]

Vastasit jo itse. Potki se ukko pihalle ja ota elämä haltuusi.
 
[QUOTE="Tuulikki";26871996]Naineet naiset eivät ole mitään tyttöjä eivätkä näin ollen harrasta "tyttöjen iltoja". Eikä kannata harrastaa ennen miehen hankkimistakaan jos hyviin naimisiin haluaa. Taitaa miehesi jo eroa miettiä kun on huomannut millainen hempukka vaimosta on paljastunut.[/QUOTE]

:LOL:
 
"tiitii"
Aloittaja ei kerro pariskunnan ikää, mutta jos kyseessä on ihan aikuinen pari niin oma epäilykseni herää viimeistään siinä kohtaa, jossa kerrotaan aikuisten naisten istuvan jonkun kotona kihartamassa toistensa hiuksia. Eiköhän nämä pyjamapartyt ole enemmänkin teinien juttu.
ööö.. Kyllä me kavereiden kanssa ennen baarrin lähtöä aloittelemme jonkun luona.Saunomme,meikkaamme,autamme toisiamme hiusten laitossa jne..siinä voi samalla rupatella ja ottaa viinia jne..ikää meillä reilusti päälle 30v.
 
"mona"
[QUOTE="tiitii";26874440]ööö.. Kyllä me kavereiden kanssa ennen baarrin lähtöä aloittelemme jonkun luona.Saunomme,meikkaamme,autamme toisiamme hiusten laitossa jne..siinä voi samalla rupatella ja ottaa viinia jne..ikää meillä reilusti päälle 30v.[/QUOTE]

Sama juttu, tosin harvemmin saunotaan, mutta joskus niinkin. Hiuksia suoristellaan tai kiharretaan porukalla ja usein meikataan myös. Monesti vielä tutkitaan emännän vaatekaappiakin et josko sieltä löytyis jotain kivempaa päällepantavaa. Ja ikää meilläkin yli 30 ja lähes kaikilla lapsia (itselläni 3v ja vauva).
 
"mona"
Niin ja mä kyllä kysyn luvan mieheltä eli voinko mennä silloin ja silloin. Ja ainahan se on onnistunut eli mies katsoo lapsia jos ei ole töissä. Ite oon joskus kieltänyt mieheltä menon kun on käynyt liian usein. Enhän mä sen äiti oo, mutta lasten takia, sen on vietettävä aikaa meidän kanssa perheenä.
 

Yhteistyössä