Taas toimi niin loistavasti mun visa elektroonini

Kävin tankilla ja menin kassalle maksamaan.Äijä siinä tiskillä höyläs ja höyläs mun korttiani,mut eipä suostunut kortti toimimaan. |O Jossain kaupoissa mun korttini mustan magneettijuovan päälle on laitettu kelmua sitten on toiminut. :eek: Onneks mulla on toinenkin tili missä on rahaa ja maksoin sit sieltä tankkaukseni. :/ Pitäiskö mun soittaa pankkiin ja vaatia uutta korttia vaikka tuo menee umpeen vasta ens vuonna tammikuussa. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mullakin on välillä takkuillut toi kortti :/ Sen takia pyrin et olis aina käteistäkin lompakossa.
Tankkauksen jälkeen menin sit kauppaan ja siellä taas kortti toimi ihan moitteettomasti. :whistle: Mut kyllä saa aina olla kylmä rinki perseen ympärillä onko kortti millä päällä maksaessa.. :$ :/

 
tossuliini
Mun VisaElectron on ainakin vielä toiminut moitteettomasti joka kerta kun oon sillä maksellut ja se on kans sirukortti ja s-ryhmän visa debit on kans toiminut ihan hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mun VisaElectron on ainakin vielä toiminut moitteettomasti joka kerta kun oon sillä maksellut ja se on kans sirukortti ja s-ryhmän visa debit on kans toiminut ihan hyvin.
Mistä mä tiedän onko mulla toi kortti siru?? Onko siinä joku juttu mistä tietää?? :whistle:

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Kävin tankilla ja menin kassalle maksamaan.Äijä siinä tiskillä höyläs ja höyläs mun torttuani,mut eipä suostunut bensoja antamaan sillä maksulla. |O Jossain kaupoissa mun torttuni mustan karvakolmion päälle on laitettu kelmua sitten on toiminut, eikä ole tarttenut rahaa antaa. :eek: Onneks mulla on toinenkin rako missä on valttia ja maksoin sit sillä tankkaukseni. :/ Pitäiskö mun soittaa amnestyyn ja vaatia uutta torttua kun tuo ommellaan umpeen jo ens vuonna tammikuussa. :|
Vai tämmöstä peliä!! :eek: :x :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Kävin tankilla ja menin kassalle maksamaan.Äijä siinä tiskillä höyläs ja höyläs mun torttuani,mut eipä suostunut bensoja antamaan sillä maksulla. |O Jossain kaupoissa mun torttuni mustan karvakolmion päälle on laitettu kelmua sitten on toiminut, eikä ole tarttenut rahaa antaa. :eek: Onneks mulla on toinenkin rako missä on valttia ja maksoin sit sillä tankkaukseni. :/ Pitäiskö mun soittaa amnestyyn ja vaatia uutta torttua kun tuo ommellaan umpeen jo ens vuonna tammikuussa. :|
Vai tämmöstä peliä!! :eek: :x :(
:LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä