taas uusi "vanhus" kuumeilee

Onnea pyrstötähdelle munajohtimien "aukasuun" toivotaan, ettei arpia synny! :flower:

Minä täällä "hirmumenkkojen " kanssa kärvistelen, kp 3 ja nyt alkoi suora vuoto, aluksi olikin ruskeata tuhrua 2 vrk, varmaan vanhaa vuotoa kohdusta.

Viikon päästä alan tikuttelemaan ovista kp 10 :heart:

ihanaa pvää kaikille! :flower:



Rva pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
Hirmumenkat voi olla viimeisesi pitkiin aikoihin joten antaahan yksiön nyt remontoitua että uudella asukkaalla on nurkat puhtaana ;) Mua kyllä leikkaus on paljon inspaa,mua on operoitu elämäni aikana jo sieltä täältä ja tietty riskihän siinä on. Mutta koska menen yksityisesti niin se on aika pian ja jos toipuminen on ok (on avoleikkaus kuitenkin) niin äkkiäkö siitä toivonmukaan paranee.Minä en testaile millään tikuilla,seksielämä on niin vilkasta että koko ajan on simpat väijyssä josko sieltä joku vanha ja vähän jo tomuinen munasolu dementoituneena harhailee oikeaan suuntaan ja kohtaa tämän nuoren intoa puhkuvan sulhasensa,muistuttaa varmaan olemukseltaan mun aviomiestä ulkoisestikin :LOL:
 
pyrstötähti
Kävin lasten tapaturmavakuutusasioita läpi ja siinä samalla oli vauvavakuutuksista asiaa ja huomasin että kyllä lisääntyminen on tarkoitettu mieluusti alle 40 vuotiaille sillä esimerkiksi vauvavakuutusta jonka voi ottaa 3 kk ennen laskettua aikaa (on silloin edullisempi) ei myönnetä ollenkaan 40+ ikäluokassa,melkoista ikärasismia sekin vai mitä?
 
pyrstötähti
Porukat taitaa olla munia maalamassa tai sitten kissoja keräämässä kun on niin hiljaista tällä palstalla. En ole tosin kovasti kurkkinut oletteko siirtyneet muihin pinoihin.Mutta hyvää viikonloppua kaikille ja pliis käykää nyt kertomassa kuulumisia :flower:
 
pyrstötähti
No olihan täällä PikkuMyy,miten muuten menee. Sinulla on aina niin ihania kuvia palstalla taidat olla varsisnainen tietsika-guru,minä en osaa lisäillä mitään kuvia näihin teksteihin vaikka olen yrittänyt kopioida ja vaikka miten mutta ehkä sinä voisit antaa vinkin?
 
pyrstötähti
Niin joko kerroin että kun tein päätöksen siitä leikkaukseen menosta niin johan on alkanut kahvi ällöttää ja aamupahoinvointia jo esiintyä että minä varmaan olen ääriesimerkki eläytyjästä. :LOL: Tietysti sitä pitääkin asennoitua nyt niin että voi olla että se 1 % todennäköisyys realisoituu ja voin raskautua vuoden sisällä mutta onhan tämä nyt jo aivan liikaa,vai mitä? En ole aiemmin koskaan yrittänyt vauvaa ne kaikki vaan "tuli jostain" ja toisalta minusta tuntuu aivan ihanalta sellainen ajatus,äläkää nyt ajatelko että olen aivan pöhkö,että oikein tekemällä tehdään lapsi ja sitten sekin seikka vielä että muuttaakohan se seksielämän toisenlaiseksi kun siihen liittyy ihan aspekti,eli raskauden ,toki häviävän pienen,mahdollisuus, mene ja tiedä. Mutta toiveikkaana odottelen että huomenna postilaatikkoon kolahtaa operaatioaika ja pääsen jännäämään sen onnistumista. Mieheni on kyllä aivan hirvittävän peloissaan että leikkauksessa sattuu jotain ikävää. Hän ei ole vauvaasiasta ollut alunperinkään erityisen innostunut, meillä on tuore liitto, 3 vuotta takana ja kuherruskausi jatkuu edelleen joten hän pelkää tietysti että vauva sekoittaa elämämme kokonaan. Hän ei ole isä biologisesti joten hänellä ei oikein nämä tunteet vielä hyrrää. Luotan kuitenkin siihen että jos ihme tapahtuu hän kasvaa isyyteen kuten useimmat muutkin miehet.
 
Poika taisi saada influenssan, kuume hipoo 40, mutta pysyypähän makuulla. Mulla on rokotus, joten olen toiveikas. Vatsassa disko tuntuu jatkuvan. Kaveri vetää kärrynpyöriä urakalla. Toivottavasti ei sotkeennu elämänlankaansa. Nyt alkaa olla malttamaton olo. Vielä 3 kk pitäisi odotella ennen kuin näen hänet. Kivuttomia supistuksia monia joka päivä. Yöllä näin jo unta, miten silittelin ja hieroin hänen pikkuruisia jalkapohjiaan, jotka olivat vasta puolen peukalon kokoiset.

Tuli miehen kanssa vuosi täyteen ensi tapaamisesta ja yhä ihmettelen, miten maailman miljoonista ihmisistä löysimme toisemme. Vasta nyt lähes viiskymppisenä elämä on asettunut uomilleen ja tässä on hyvä olla.

lutuliini ja göö-poika 26+5
 


Heippa taas!

Tässä muutamia neuvoja kuvien liittämisestä, kun klikkaat tuota kuvaa alussa, pääset sivulle mistä voit valita haluamasi kuvan monesta vaihtoehdosta, sitten kun olet haluamasi kuvan päällä hiirellä.....vierität sitä sivua alaspäin ,missä se kuva on nyt yksin,olet siis ensin klikannut haluamasi kuvan kohdalla......sitten siellä on sellainen kirjoitus kuin url......ja paljon muuta, paina sitä kohtaa hiiren oikealla puolen ja valitse kopioi! Sitten kun kirjoitat viestiä, lisäät sen kuvcan painamalla jälleen hiiren oikeaa puolta ja valitse liitä..tähän kirjoitukseen tulee ensin vain kirjoitusta, mutta kun lähetät viestisi, kuva muodostuu! :flower: Kokeilkaahan! :D

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=3&ziel=liebe tästä osoitteesta saa samalla tavalla paljon lisäkuvia, kokeilkaahan! :flower:

Neuvon kyllä lisääkin jos haluatte! :flower:

Menkat siis täällä loppumassa..ja taas saa alkaa touhuamaan vapaasti ja toivoa parasta , että onni on myötä. minä myös tikuttelen ovista, se on mukavaa puuhaa! :D Juon greippimenua, syön raskausmultitabseja, vapaakierto omega kapselin yhden aamuisin ja c vitamiiniporetta myös käytän! :flower:

Migreeni on taas ohitse kiva,kiva! :D

Viikonlopun viettoa nyt vain rauhallisissa merkeissä vietetään :heart:

Mukavaa vklopun jatkoa vaan kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy

 
Hellou Kaikille!
Minäkin taas tänne kirjoittelen pitkään aikaan. Onpa täällä tiukkojakin keskusteluja käyty...

Pyrstötähdelle tsemppiä leikkaukseen. Toivottavasti homma onnistuu.
Lutuliinille jaksamista. Pikkumylle kans ovistsemppiä ja siitä sitten hyvät jatkoseuraamukset.

Itselläni oli ovis tuossa (sopivasti) viikonloppuna ja se tuli hyvin käytettyä hyväksi
:heart:

Minni
 
Päivitystä 24.03.2008






Sabaka...............rv39+4...........la..2.4.08 /2. lapsi
serufiia...............rv30+3...........la..31.5.-08/5.lapsi
kriisi...................rv30+3.......... la 31.5.08/5. lapsi /2.yht.
Karpalo-67........ rv 28+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
Lutuliini..............rv 28+0...........la 16.6. / 2. lapsi / 1. yht.
Ullukka...............rv22+5 ..........la 23.7.08/5.lapsi/1.yhteinen.
Rosamunde........rv 19+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht
äiti-66................rv 18+5................la 20.8/4.lapsi
Helistin-64........rv17+3.................la? /?




Syntyneet:




kenzie64 Mitja poika 19.2.-08
Rosaeh poika 25.2.-08

haaveissa:



Minni-07..........kp ?/? /2.lapsi
Hillevi............../1. lapsi
Rva Pikkumyy...4.lapsi/1.yhteinen/km 02/08 ,kp14/32
vekara............. 4.s vrk alkion siirrosta

annastiina....../6.lapsi,mies 4.lapsi/1.yht /km03/08

Hyvää viikkoa kaikille pinolaisille!


:flower:

 
Niin on taas uusi viikko alkanut!
tämä viikko alkaa näissä merkeissä, eli iloa ja toivoa täynnä, että huhtikuun alussa raskaustesti näyttäisi tälläisen olevan tulossa:


Eli pääsiäisemme kuluu näissä merkeissä:


Kiitos minni Onnen toivotuksistasi, jotta sellainen ihana pieni meille suotaisiin!
Samoin teille paljon Onnea nyt kun ovisaika on hyödynnetty!


Kaikille jo raskaana oleville ihanaa odotuksen aikaa!




Sabakalle paljon onnea loppuraskauteen, ihanaa pian pieni on jo maailmassa!

Ihanaa viikkoa jokaiselle ja paljon rakkautta perheissänne:


Pääsiäistä odotellessa Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Voi että tuo Rva P:n viesti on ihana noine kuvineen. Meillä on tänään neuvola ja ensi viikolla äitipolikäynti. Verensokerit pysyneet hyvin kurissa ja muutenkin tää on nyt raskauden parasta aikaa. Viimeinen kolmannes aluillaan.

:wave: lutuliini ja göö 27+1
 
Kaikki varmaan meistä jotka vauvaan toivomme ja haaveilemme ymmärtää jos sanon yhteisesti munarikasta pääsiäistä :LOL: niinkuin eräs työkaverini toivotti minulle ja tulos tuli sitten heinäkuussa vasta :LOL: näkyviin, mutta tuossa se nyt edessäni pönköttää :heart: todella vaan viikko enään ja näen vauvan uskomatonta! toivottavasti kaikki raskautta toivovat pian raskautuvat,pääsiäisen tai kevään tuottamana tuloksena. ihanaa ja lemmekästä kevätaikaa kaikille toivottelen :flower: :heart:
 
Hei kaikki odottajat, unelmoijat ja vauvautuneet :flower:
Meillä oli eilen Pikku-Miehen kanssa 3 viikon neuvola. Hyvin on Ukkeli kasvanut, painoa oli nyt 3930 g ja kovasti sai kehuja ihon, silmien ja navan siisteydestä ja hyväkuntoisuudesta.
Pikkusen on äipällä suru puserossa kun maitoa ei ala itseltä tulla muuta kuin tihruttamalla mutta nämä on kait niitä asioista että tälle ei itse kummempia mahda. Juotu on ja syöty ja tissuteltu mutta kun ei niin ei. Tärkeintä että Pikku-Miehemme kuitenkin kasvaa ja voi hyvin.
Minä pääsen 2,5 kk "avovankilasta" kun lähdemme huomenaamuna ajelemaan mieheni kotiseudulle. Pienillä automatkoilla on harjoiteltu ja hyvin Pikku-Miehelle uni maittaa. Ihanaa päästä neljän seinän sisältä tuulettumaan.
Edeltäjää lainaten, munarikasta pääsiäistä ja kaikille myötätuulta :hug:
t. Rosaeh ja Pikku-Mies ja Isukki
 
..kaikille.
Imetyksestä sen verran, että meillähän se lähti kunnolla käyntiin esikoisen kanssa vasta kuukauden päästä synnytyksestä. Korviketta siis piti alkuun antaa myös, sekä pumpattua maitoa. Mutta sitten olin tosiaan muutaman päivän vauvelin kanssa 'ihotuksin' lähes koko ajan ja sai imeä aina kun halusi ja niin vain hurahti maidon tuotanto kunnolla käyntiin. Sitten meillä olikin pitkä täysimetys ja vielä pitempi osaimetys.
Ei sillä, että imetys olisi maailman tärkein asia mutta haluan vain rohkaista jatkamaan yritystä jos asia tuntuu niin tärkeältä (kuin se minulle esim. oli). Pääasia, että lapsi saa ruokaa tavalla tai toisella. =)
Vielä odottelen ensimmäisiä kuukautisia keskenmenon jälkeen alkaviksi... Jo viides viikko menossa...

Mukavaa pääsiäistä!

t. Taryna
 
pyrstötähti
Olen nyt siirtynyt enemmän tuonne yli 40-v kuumeilijoihin mutta kiva kuulla että rosaehilla poika kasvaa ja kuten Taryana kertoi monesti se vaatii opettelua kovasti se täysimetys ja luottamista itseensä ja siihen että ei ota liikaa paineita,imetys ei ole mikään äitiyden mitta tosiaankaan. Kerroinkin tuolla toisella palstalla että mun sterilisaation purkuaika on 15.4. ja sitten aletaan ihmetellä että muniiko näinkin vanhat (47 v) tädit vielä, oikeastaan ihan ympäristön kauhistukseksi ja seläntakana sipinän vuoksi se olisi magee ajatus. Tänään mulla oli tämmöinen nykymuodin tunika ja trikoot ja eikö tuolla kaffihuoneessa osa porukkaa silmäillyt vatsanseutuani, se on kyllä valmiiksi jo pyöreä :D kun erosin 5 vuotta sitten kaikkien muiden mielestä täydellisestä miehestäni ja otin pari vuotta sen jälkeen varmasti ympäristön mielestä epätäydellisen kumppanin niin kyllä sitä juttumyllyä on pyöritetty. Mutta, näinhän se on että siitä puhutaan josta tykätään, eikö vaan. Aurinkoisia pääsiäistuulia ja eikun munille kyytiä pääsiäisenä, halauksin, pyrstötähti :hug:
 
Mulla ei tullut maitoa hoitajien ihmetykseksi koko 11 vrk sairaalassaoloaikana esikoisen jälkeen. Vasta neuvolahoitajan kotikäynnillä sain pienen lääkepurkin, jonka söin ja sitten alkoi onnistua. Hidas aloitus on varmaan nytkin tiedossa, koska ikää lisää 10 vuotta edelliseen. Nyt pyydän herutuslääkityksen jo synnytyssairaalassa.

lutuliini ja göö 27+2
 
Hyvää pääsiäistä kaikille

...kypsille äideille tai sellaiseksi haluaville :flower:

Meidän kuumeilussa on edetty tositoimiin ja heti pääsiäisen jälkeen mennään hakemaan meidän alkiota Pietarista. Toivotaan, että munasolut on laadukkaita ja alkiot kehittyvät niin, että edes yksi siirrettävä olisi tarjolla...

Mistä on meidän haave tehty?
Yhteisestä toiveesta, piinaavan pitkästä odottelusta,
lukuisista harjoittelukierroksista, rakkaudesta ja kevätauringon paisteesta.

Lahjaksi saaduista munasoluista, oman miehen siemenistä ja
50 prosentista. Niistä on meidän haave tehty.

...ja nyt vain toivotaan, että pääsiäisnoita sen todeksi taikoo.


Pääsiäispupuja, munivia kukkoja ja kaikkea plussatuloksiin johdattavaa teidän kaikkien pääsiäiseen
http://ekortti.hs.fi/lahetakortti.htm?kortti=1265


toivoo Hillevi :wave:
 
Päivitystä 24.03.2008






Sabaka...............rv39+4...........la..2.4.08 /2. lapsi
serufiia...............rv30+3...........la..31.5.-08/5.lapsi
kriisi...................rv30+3.......... la 31.5.08/5. lapsi /2.yht.
Karpalo-67........ rv 28+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
Lutuliini..............rv 28+0...........la 16.6. / 2. lapsi / 1. yht.
Ullukka...............rv22+5 ..........la 23.7.08/5.lapsi/1.yhteinen.
Rosamunde........rv 19+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht
äiti-66................rv 18+5................la 20.8/4.lapsi
Helistin-64........rv17+3.................la? /?




Syntyneet:




kenzie64 Mitja poika 19.2.-08
Rosaeh poika 25.2.-08

haaveissa:



Minni-07..........kp ?/? /2.lapsi kp30/
Hillevi............../1. lapsi
Rva Pikkumyy...4.lapsi/1.yhteinen/km 02/08 ,kp14/32
vekara..............4.lapsi/1. yhteinen..4.s vrk alkion siirrosta

annastiina....../6.lapsi,mies 4.lapsi/1.yht /km03/08

Hyvää viikkoa kaikille pinolaisille!


:flower:

 
Kiitos Pikkumyylle päivityksestä ja Onnea myös yritykseen.

Oma tilanne se, että menkoista kun laskee, niin olen n. kp:ssä 30, mutta ovis oli n. viikon myöhässä, joten loppuviikosta pitäisi olla "oikea" aika. Tänään jo hätäpäissäni kyllä testailin :ashamed: kun rinnat ovat olleet oudon kipeät, negahan sieltä tuli. Pitäisi jo kyllä osata malttaa....
 
niistä tulee aina niin hyvälle mielelle. Minut saat lisätä haaveilijoihin, palasimme juuri riikasta alkion haku matkalta. Olemme siellä luovutushoidossa ja yksi alkio siirrettiin. Minulle olisi neljäs lapsi, miehen kanssa ensimmäinen yhteinen. Tänään neljäs päivä siirrosta.

Sinulle Pikkumyy sydämestäni toivon että raskaus alkaisi ja saisitte pian käärön syliin :hug: . Terv. VEKARA
 

Yhteistyössä