Taas vaikea hypoteettinen kysymys!!

Jos sun pitäis valita, viilteletkö ranteesi auki vai tapatko ihmisen niin kumman tekisit? :/

Mä tunnen syyllisyyttä siitä, että en tiedä vastausta tähän kysymykseen, en edes vaikka uhri olisi läheinen...en vaan pystyis viilteleen ranteita auki, pelkkä ajatuskin saa lamaantumaan :'( :'( Tiedän ettei tällaista tarvis miettiä, mutta silti...
 
Taarelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:45 Taare kirjoitti:
toisen olen tehnytkin :ashamed:
Siis viillellyt ranteet auki? :eek: kuinka pahaa jälkeä sait aikaan? Miten joku pystyy, mä en edes tykkää koskea ranteisiin tai kattoa niitä verisuonia :$ Nyt tuli vielä syyllisempi olo, kun en tiedä, pystyisinkö ite tekemään sen esim. pelastaakseni läheisen ihmisen hengen... :'(
 
No olisko niin jos saa valita kenet tappaa :/
menis johonkin vankilaan ja tappais sellasen joka muutenkin kuolemanrangaistuksen saanut :saint: Ollaan siis jo jenkeissä :whistle:

No joo mut jos totta puhutaan niin.. en kyllä tiiä kumman tekisin..tai tietty jos kyse läheisestä ihmisestä ..kuten esim lapset niin tietty vetäisin ranteet auki.. mut muuten en tiiä sit :/
 
Jos viillän ranteeni, saanko takeet siitä, ettei tälle toisella tapahdu kuitenkin mitään? Ja jos taas viillän ranteeni, kuolenko automaattisesti? Jos en välttämättä kuole, ottaisin varmaan sen riskin, että saisin apua... :/ Mutta taas jos ranteiden viiltäminen tietäisi automaattista kuolemaan, niin...en tiedä. Ei minusta taitaisi siihen olla, mutta eipä tappamiseenkaan. Vaikea kysymys, joten vastauskin on vähän niin ja näin. :whistle: tsori. ;)
 

Yhteistyössä