Taasko

Voinko olla raskaana jälleen???? Viime "kuukautiset" olivat vaan ruskeaa kummallista vuotoa.Ehkäisynä käytän pillereitä(odotan kierrukkaa) mutta unohtelin aikast monta pelleriä viime kierrolla kolmea ja kahta pilleriä otin sit kerralla.... Ei nyt olis ollut tarkoitus noita lapsukaisia lisää tehdä nyt vauva 5kk:tta :kieh:
Neuvolassa tehtiin testi viikolla ja se neg. mut kun on vaan semmonen tunne....niin ja neuvolassa käskettiin tekee uus testi viel.... APUA
 
"mä"
Mä en voi ymmärtää, miten se pilleri voi unohtua. Jos sen laittaa sellaiseen paikkaan, mitä käyttää varmasti joka päivä (kahvinkeitin, hammasharja yms.) niin siinähän se on muistutuksena joka pirun päivä.

Se on nyt sitten vaan testin osto edessä ja joko oot raskaana ja kannat vastuusi tai et ole ja otat opiksesi ja alat muistamaan ne hemmetin pillerit!
 
Mä kun oon syönyt pillreitä, niin on ollut pakko laittaa muistutus kännyyn. Ja kun se hälyttää, otan pillerin ja samalla siirrän hälytyksen seuraavalle päivälle. Jopa tällänen lahopää kuin minä ei tuolla taktiikalla unohtanut ikinä ainuttakaan pilleriä.
 
[QUOTE="mä";22062625]Mä en voi ymmärtää, miten se pilleri voi unohtua. Jos sen laittaa sellaiseen paikkaan, mitä käyttää varmasti joka päivä (kahvinkeitin, hammasharja yms.) niin siinähän se on muistutuksena joka pirun päivä.

Se on nyt sitten vaan testin osto edessä ja joko oot raskaana ja kannat vastuusi tai et ole ja otat opiksesi ja alat muistamaan ne hemmetin pillerit![/QUOTE]

No eikait niitä pillereitä voi nyt lasten ulottuvilla säilyttää :/
 
"mä"
No eikait niitä pillereitä voi nyt lasten ulottuvilla säilyttää :/
Tarviiko tavuttaa vai väännänkö vain rautalangasta? Kokeillaan tuota rautalankaa nyt ensin. Jos vaikka laittaisi sinne kahvinkeittimeen lapun, jossa lukee "OTA PILLERI" (sen lapun voi tarvittaessa päällystää vaikka kontaktimuovilla ja siihen voi halutessaan liimailla tarroja tai piirtää kukkia ja mehiläisiä).

Myönnän, oli virhe laittaa tuo mun alkuperäinen idea, sillä harva kykenee siitä soveltamaan itselleen sopivan tavan. Mutta jos tämä nyt auttaisi...
 

Yhteistyössä