Tää ei oo kateellisen puhetta, mutta mä en haluais saada mieheltä 1000 euron korua...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ripa
Kyllä mäkin tonnilla ottaisin vaikka perheelle yhteisen lomamatkan mielummin (tai miksei loma äijän kanssa kahden myös). En käytä koruja ja tonnin koru on jo vähän likaa, vaikka käyttäsinkin!
 
tonni koruun??! hui, eipä meillä oo tapana ostella noin kalliita lahjoja. meillä kanssa yhteiset rahat ja aina yritän lahjomispäivinä toppuutella miestä, että ei mitään kallista mene ostamaan, jos ei ole ihan oikeasti jotain, mitä todella tarvitsen. yleensä sovitaan joulunakin joku hintakatto, mitä noi keskinäiset lahjat saa maksaa, ja yleensä se on aika alhainen... :xmas: ollaanko me ehkä vähän tylsiä...?
 
Lettis
En mäkään, missä sitä uskaltaisi edes käyttää..? Itse muutenkin käytän tosi vähän koruja, et kihla- ja vihkisormukset ainoastaan. Ennemmin meilläkin sillä tonnilla joku reissu tai vaan säästöön.
 
vieras
Olishan tommonen kiva, mut mulla on tapana hukata asioita ja jos mä hukkaisin 1000 ? korun niin sitten mua vituttais vuosia :D Korusta taasen ei olis mitään iloa kassakaapissa joten mieluummin jotain halvempaa korua :) Pronssikorut on muuten aivan ihania.
 
No tonnin saa aivan vapaasti laittaa mun vihkisormukseen joku mies :D :whistle:

Mutta siis muuten kyllä turhan kallis koru olis, eihän sellaista uskaltaisi edes käyttää! Mua hirvittää jo käyttää n.70? maksanutta sormusta jonka exä on mulle ostanut, pelkään että hukkaan sen. :ashamed:
 
samoin
Itsekkään en ole sellanen joka pitäisi koruista, vaikka sellaisia omistan niin kaikki on käyttämättömänä korulippaassa ainoa että kihlasormusta pidän enkä sitäkään kotona... mieluummin lähtisin lomalle tuolla rahalla ;)
 
En mäkään tykkäis, jos yhteisistä rahoista niin paljon laittais yhteen koruun. Koruista en edes erityisemmin välitä, ainoastaan sormuksia käytän ja alle 300e näyttää saavan sellaisia joista mä tykkään. Että kyllä mä turhana tuhlauksena pitäisin tonnin korua, kun reilusti halvemmallakin saa kauniita. Mutta kai niitä jotkut ostaa ja kalliimpiakin, mikäs siinä jos tykkää :)
 

Yhteistyössä