Tää on just tätä...

Lex
... kun kerran päästää itkun niin siitä ei tule loppua ollenkaan.:(

Tuntuu taas pitkästä aikaa sille, että ihan kaikki mihin ryhtyy menee päin helvettiä.

Suurilla odotuksilla yhteiseen viikoloppuvapaaseen /n. 1 krt 1-2 kk, eikö mies ole kutsuttu yhteisen ystävämme synttärijuhliin ja minua ei.

No, ei siinä. Minäpä ryhdistäydyin, ajattelin että onpa sitten kerrankin aikaa tavata omia ystäviä. Kutsuin 20 hlöä meille juhlimaan. No, 3 ilmoitti esteestään. Ostin viimeisillä rahoillani kaupasta ihania herkkuja, laitoin oikein hyvää ruokaa, siivosin ja sisustin kotia, hain ison pönikän viiniä...
1 ihminen tuli paikalle. Jei.

Tänään ajattelin, etten anna surun tulla puseroon, pakkasin eväät ja ajattelin viedä lapset pitkästä aikaa oikein ihanalle, pitkälle metsäretkelle.
Jep. Esikoinen ei suostunut tulemaan mukaan ollenkaan. Kuopus kyllä lähti mielellään, mutta päästyämme ovesta ulos ei suostunut kävelemään metriäkään.
Muutaman metrin välein hän makasi mahallaan maassa huutamassa, ja lopulta siis kannoin lasta koko matkan. Eväätkin jäi syömättä.

Ei mulla muuta tällä kertaa. :xmas:

Taidan syödä itteni henkihieveriin niistä eilisistä cannelloneista ja vetää tuon pönikän punaviiniä päälle. Perkele.
 
Ken guru
Höh. Tosi kurjaa :hug:, vaikka selviätkin siitä :heart:. Jotenkin mun mielestä sulle pitäis tapahtua nyt vaan mukavia asioita ainakin seuraavat puoli vuotta peräkkäin!
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Lex
[QUOTE="höh";27114277]onko se sitten useistikin niin ettei sua kutsuta myös? ihan ku joskus olisin lukenut vastaavan että vain mies kutsuttiin. :O Kurjaa tuollainen. :([/QUOTE]

No ei kyllä ole ennen noin käynyt, minä kyllä siitä tänne taisin kirjoittaa.
Poikien ilta ois ihan ymmärrettävä, mutta muiden vaimot oli kuitenkin kutsuttu...:xmas:

Enpä tiijä, tuntuu vaan niin paskalta tyypiltä taas ettei ketään kiinnosta mun elot ja olot.

Onneks asia ei oikeasti ole niin, on mulla muutama sellainen ystävä joka oikeasti välittää.

Tällä hetkellä on vain helvetisti enemmän niitä, joiden luulin tekevän niin =)
 
"höh"
No ei kyllä ole ennen noin käynyt, minä kyllä siitä tänne taisin kirjoittaa.
Poikien ilta ois ihan ymmärrettävä, mutta muiden vaimot oli kuitenkin kutsuttu...:xmas:

Enpä tiijä, tuntuu vaan niin paskalta tyypiltä taas ettei ketään kiinnosta mun elot ja olot.

Onneks asia ei oikeasti ole niin, on mulla muutama sellainen ystävä joka oikeasti välittää.

Tällä hetkellä on vain helvetisti enemmän niitä, joiden luulin tekevän niin =)
Just. Pääsipä tai ei, niin luulisi että hyvä ystävä edes ilmoittaa. Luulis että mieski vois jättää tollaset väliin jos sua ei kutsuta. Jos mut vaan kutsuttaisiin tollaisiin ja mies ei olisi tervetullut melkeimpa koskaan niin en mäkään menisi. Siinä tapauksessa vaan jos mies itse hoitanu asiat niin ettei häntä haluta kutsua..
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
:hug:....toi on niin sielua syövää puuhaa, kun saa tuntea sitä, ettei toiset välitä ja arvosta ollenkaan....

Mutta. Herkuttele huolella hyvällä omallatunnolla. Se oli sitten toisten menetys, kun eivät juhliin osanneet tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
No ei kyllä ole ennen noin käynyt, minä kyllä siitä tänne taisin kirjoittaa.
Poikien ilta ois ihan ymmärrettävä, mutta muiden vaimot oli kuitenkin kutsuttu...:xmas:

Enpä tiijä, tuntuu vaan niin paskalta tyypiltä taas ettei ketään kiinnosta mun elot ja olot.

Onneks asia ei oikeasti ole niin, on mulla muutama sellainen ystävä joka oikeasti välittää.

Tällä hetkellä on vain helvetisti enemmän niitä, joiden luulin tekevän niin =)
"Kannattaako" pitää "ystävinään" sellaisia? Itse puolestani vaalin laatua, en määrää ja vaikka määrä ei tosiaan päätä huimaa laatu takaa sen että on hyvä ja luottavainen olo ystävien suhteen ja heidän seurassaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Lex
"Kannattaako" pitää "ystävinään" sellaisia? Itse puolestani vaalin laatua, en määrää ja vaikka määrä ei tosiaan päätä huimaa laatu takaa sen että on hyvä ja luottavainen olo ystävien suhteen ja heidän seurassaan.

No ihan samaa mieltä olen, mutta en osannut etukäteen arvata. Kyllä ne läheisimmät ihan asianmukaisesti ilmoittivat olevansa estyneitä.

Muutaman kohdalla täytyy unohtaa nyt tämä yksipuolinen yhteydenpito kun ei mitään asiallaista vastaustakaan saa moniin yhteydenottoyrityksiin. Olkoon.
 
"dee"
Olitko se sinä joka oli eroamassa/huonossa suhteessa? Jos sinun mies ei halua sinua sinne ja siksi ei ole kutsuttu. No joka tapauksessa älä masennu, huomenna uusi viikko ja uudet kujeet:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Lex
Kiitti kaikille kivoista viesteistä.

Musta tuntuu ihan typerältä, että näin naurettavien pikkuasioiden takia olen ihan tippa linssissä, mutta ei se ihan niinkään ole.
Mulla on ollut aika paljon erilaisia huolia työn, rahan, avioliiton, lasten terveyden jne. kanssa, enkä yleensä anna itselleni yhtään löysää jäädä voivottelemaan asioita vaan pusken hymy huulilla väkisin eteenpäin vaikka mikä tulisi.

Sitten joskus harvoin se voi olla tosi pienestä kiinni, että läikkyy yli. Nyt kävi juuri niin, ja olen oikeastaan jo aamusta asti putkeen vain pillittänyt...:whistle:

Nyt ryhdistäydyn, puen päälle ja alan keksiä jotakin tekemistä, kun mieskin on tänään kotona lasten kanssa. Kiitos, ja adios!

:heart::hug:
 
  • Tykkää
Reactions: lakaisukone
Mä tässä laskeskelin, että jos pitäisin juhlat, joihin haluaisin oikeasti kivaa porukkaa, en keksisi edes 20 henkilöä, joita kutsua. Mieleeni tulee sellainen 6-8 hengen porukka, jonka kanssa kokoonnutaan kyllä säännöllisesti muutenkin.

Elli mun johtopäätös on se, että ne 20 henkeä ei voi kaikki olla ns. läheisiä, ja siinä käy sellainen ketjureaktio: Sinä olet Pirkon hyvä kaveri, ja Pirkon kautta kutsut myös puolitutut Mirjan ja Marjan. Kun Pirkolle tulee este, hän ilmoittaa sulle, koska olette läheisiä. Mutta se saa aikaan sen, että Mirja ja Marjakaan eivät tule, kun ovat Pirkon kautta tuttuja ja ehkä olettivat saaneensa kutsun Pirkon kautta -mikä pitää paikkaansa: ethän tuntisi edes Mirjaa ja Marjaa ilman Pirkkoa. Näin siis porukka eksponentiaalisesti kutistuu, ja kukaan ei oikeastaan tahdo pahaa. Niin se vaan menee.

Tilanne muuttuu olennaisesti, jos porukka on niin tiivis, että kaikki ovat myös kahden kesken tekemisissä porukkatapaamisten ulkopuolella. Noin isossa sakissa (20 henkeä) niin ei kuitenkaan varmaan koskaan ole.

Älä sure. Jäipähän sulle hyvät viinit!
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
"vieras"
Miten minulle tulee tuosta sellainen olo,että yrität olla jotakin mitä et ole. Että näet itsesi seurallisena ihmisenä ja haluaisit olla sellainen, jolla on paljon ystäviä, vaikka oikeasti sinulla on aika vähän kavereita. Veikkaan, että et tule yhteisten tuttujenkaan kanssa juttuun, jos mies kutsutaan ja sinua ei.
 
"Vieras"
Ei tuo kutsumatta jättäminen vaikka mies kutsutaan ole minun mielestäni pikkuasia jos yhteisiä ystäviä nää kutsujat. Kyllä tommosesta hyvin saa pahoitettua mielensä. Minä tykkään susta ihan sen perusteella mitä oon kommenttejasi lukenut täällä. T. Satunnainen kävijä
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
"vieras"
:hug:
Tiedän tunteen :( Joskus sitä itsensä tuntee ihan turhaksi ja ettei kukaan välitä/tahdo olla tekemisissä. Ja sit kun haluaa perhettään ilahduttaa esim. reissulla niin eiköhän nekin pieleen mene jonkun kiukuttelulla...
 
"Lisbet"
[QUOTE="vieras";27114481]Miten minulle tulee tuosta sellainen olo,että yrität olla jotakin mitä et ole. Että näet itsesi seurallisena ihmisenä ja haluaisit olla sellainen, jolla on paljon ystäviä, vaikka oikeasti sinulla on aika vähän kavereita. Veikkaan, että et tule yhteisten tuttujenkaan kanssa juttuun, jos mies kutsutaan ja sinua ei.[/QUOTE]

No onpa todella paksua arvuutella tuntemattomasta ihmisestä näin.
Se kävi kylläkin mielessäni, että olisitko kertonut monillekin huolistasi? Vain hyvin läheiset, aidot ystävät kestää huolien jakamisen, muut tuntuu alkavan kaihtaa häntä, jolla on vaikeuksia.

Sitten on tietenkin mahdollista, että mies on avautunut ongelmistanne kavereilleen, ja niitä tarkastellaan puolueellisesti...

On hienoa, ettet jää sängyn pohjalle murehtimaan, mutta ehkä kannattaisi panostaa seuraavaksi itsekkäästi omaan itseen ja käydä vaikka hieronnassa tms. Tai harrastaa liikuntaa jos inspiroi. Parisuhteen asioita hoidatte tietty vain yhdessä, ei erikseen.
 
Lex
[QUOTE="...";27114564]Siis miten sinua ei kutsuta yhteisen ystävänne juhliin? Ja miten se on miehelle ok?[/QUOTE]

No mies ei ajattele asiaa oikein mitenkään. Hänen mielestään minä käyn tapaamassa ystäviäni ilman häntä niin paljon useammin, ettei yksi ilta näin päin haittaa. Ja näinhän se onkin =)
 
"vieras"
Onneksi en voi joutua tuollaiseen tilanteeseen. Pari syytä:
1. En tunne 20 ihmistä joita voisin kutsua (sukulaisia ei lasketa)
2. Vaikka tuntisinkin en kutsuisi, olen surkea emäntä.

Kuitenkin, sympatiat puolellasi Lex!
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Lex
[QUOTE="vieras";27114481]Miten minulle tulee tuosta sellainen olo,että yrität olla jotakin mitä et ole. Että näet itsesi seurallisena ihmisenä ja haluaisit olla sellainen, jolla on paljon ystäviä, vaikka oikeasti sinulla on aika vähän kavereita. Veikkaan, että et tule yhteisten tuttujenkaan kanssa juttuun, jos mies kutsutaan ja sinua ei.[/QUOTE]

On varmasti totta, että kaikki ihmiset eivät minusta pidä. Moni kuitenkin pitää, ja tiedän se kyllä varmasti =)
 
Lex
[QUOTE="Lisbet";27114574]No onpa todella paksua arvuutella tuntemattomasta ihmisestä näin.
Se kävi kylläkin mielessäni, että olisitko kertonut monillekin huolistasi? Vain hyvin läheiset, aidot ystävät kestää huolien jakamisen, muut tuntuu alkavan kaihtaa häntä, jolla on vaikeuksia.

Sitten on tietenkin mahdollista, että mies on avautunut ongelmistanne kavereilleen, ja niitä tarkastellaan puolueellisesti...

On hienoa, ettet jää sängyn pohjalle murehtimaan, mutta ehkä kannattaisi panostaa seuraavaksi itsekkäästi omaan itseen ja käydä vaikka hieronnassa tms. Tai harrastaa liikuntaa jos inspiroi. Parisuhteen asioita hoidatte tietty vain yhdessä, ei erikseen.[/QUOTE]


Kiitos.

En oikeastaan koskaan avaudu huolistani kenellekään, keskityn mieluummin ihan muihin, positiivisempin asioihin =)
 

Yhteistyössä