Täällä ollaan :)

Heippa sivustolle pitkän ajan jäläkeen.
Olen täällä taas vauvakuumeen kera.
Justaan kyliltä tulin appelsiini-ja porkkanapussien, kahden vissypullon ja kahden raskaustestipakkauksen kera.
Raskaustestit oisin vallan kaupalta ostanu, vaan hitsiläinen, kun ne on sijoitettu ylähyllylle ja just sen, mitä oisin ottanu, siinä paketit ol huisin kaukana, eikä tällainen reilu puoltoistametrinen akka ylähyllyn perimmäiseen osaan ylety. Ol sitte käytävä apteekista ostaan.
Mitäkö kuuluu?
Olen saman miehen kanssa vieläkin yhdessä.
Tällainen kiva tilanne päällä, että testiä pitäs tehhä.
Mietityttää ihan kauheen hurjasti!
Onko raskautuminen ennää mahdollista tällä ikää, vai onko tämä jotahi muuta.
Voiko raskaustestiä tehhä iha mihin aikaan päivästä? Vai onko paree oottaa aamuun?
Auttakaa pliis tietämätöntä.
 
2015 olen rekkautunut ja vissiin joskus 2016 viimeks käynyt sivustolla. Viikonlopun aikana lueskellut kaikenmaailman raskausjuttuja googlen kautta, että vissisti pää on ihan sekaisin, taas kerran.
Menkkoja ei vaan ole kuulunut. Sellaista outoa oloa ollut masussa viime aikoina.
 
Periaatteessa ne testit alkaa olla jo niin herkkiä nykyään, että varmaan riittää se ettet ole käynyt muutamaan tuntiin vessassa ennen testiä (jos siis pissattaa)...mutta käsittääkseni aamupissasta sais tarkimman tuloksen.
 
vierailija
Missä on Justaa? Älä osta appelsiineja kesällä ei ne ole hyviä. Odota talvea! Jos haluat kaupassa jotain ylähyllyltä niin pyydä ohikulkijoilta apua. Tsemppiä. Jos menkat on myähässä niin voit tehdä testin kunhan olet pidättänyt pissaa pari tuntia ettei ole liian laimeaa.
 

Yhteistyössä