täälläpä onkin oikeasti yksi mummo ja äiti! onko muita?

ja olen uusi täällä 40+ osastolla, mitäs nyt?-palsta on sen sijaan tullut tutuksi.. ajattelin näin oikein esittäytyä, kun täällä näköjään on paljon nimimerkkejä joihin en ole ennen törmännyt. eli olen kuuden lapsen kotiäippä, yhden isoäippä, nelikymppinen ja turusta. lapset tyttö -86, (hänellä tytär 6/05) tyttö-90, poika -93, tyttö 8/02, tyttö 10/04, poika 1/06. että käsipäivää vaan kaikille! :wave:
 
EMMA-64
Täällä myös yksi 3 lapsen äiti + yhden lapsen isoäiti (mamma) Lapseni ovat -86 syntynyt tyttö, jolla 6/04 syntynt poika, -88 poika ja -97 tyttö. Olen myös Turusta! Nyt on vielä tässä iässä iskenyt vauvakuume ....yritystäkin on ollut, mutta eipä taida enää tärpätä. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2006 klo 13:48 EMMA-64 kirjoitti:
Täällä myös yksi 3 lapsen äiti + yhden lapsen isoäiti (mamma) Lapseni ovat -86 syntynyt tyttö, jolla 6/04 syntynt poika, -88 poika ja -97 tyttö. Olen myös Turusta! Nyt on vielä tässä iässä iskenyt vauvakuume ....yritystäkin on ollut, mutta eipä taida enää tärpätä. :\|
ai vielä turusta, no sepäs sattui! ja meillä on jätetty vähän niinkuin kellumaan toi ajatus vielä yhdestä lapsesta.. ehkä tärppää, ehkä ei, varsinaisesti ei yritetä siis, mutta mahdollista on.

kivaa kun täällä oli muitakin!
 
yömamma
Öitä vaan!
Olen 5 lapsen äiti ja 2 lapsenlapsen mummi :wave:
Poika -82 jolla poika -03, poika -85, poika -87 jolla tyttö -05, tyttö -90 ja tyttö -98 ja enenpää meille ei kyllä noita omia tule, noita "lapasenlapasia" saa sitten kyllä tulla =)
Itse olen 44v nuori en siis vanha :whistle:
 
Täällä iso-äippä Etelä-Pohjanmaalta.Mun omat lapset:1.tyttö s.1978,2.Tyttö 1980(hänen lapsensa:poika s.2000 ja tyttö s.2005)3.tyttö s.1982(hänellä poika s.2002)4.poika s.1989 ja Hännänhuippuna oma rakas iltatähtemme tyttö joka syntyi 2002.Ja itse täytän lähiaikoina 46v.
 
mummotautiako
olen 44-vuotias 6 lapsen äiti 1 lapsen mummo.lapset synt.-84,-85,-88,-90,-97ja-2001.lapsenlapsi syntyi 2002.kaikkiaölen imettänyt pitkään,nuorinta 2,6 v.seoli kylläkin aivan turhaa.lapsenlapsellekkin olisin antanut rintaa,mutta tyttö ei antanut antaa.
 
minustakin tulee tähän pinoon osallinen muutaman viikon päästä(tovottavasti kaikki menee hyvin) minulla lapset: -83 tyttö, joka nyt saa vauvan( vauvan isä afrikkalainen)- 86 tyttö hänellä "karvanen laps" jolle olen harjoitellu mummoutta(koira siis) sitte iltähdet- 97 ja- 01 viimeinen poika.Tuleva mummotettava on kuulemma myös poika.Olen innoissani, tää odotuskin on ollu ihanaa, kun jollain muulla on pahoinvointi ja supistukset, selkäkipu ja närästys liitoskivut ym... ja mä saan keskittyä vaan pieniin ihaniin vaatteisiin ja kaikkeen mukavaan. ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 22:59 iltatähtien äippä kirjoitti:
minustakin tulee tähän pinoon osallinen muutaman viikon päästä(tovottavasti kaikki menee hyvin) minulla lapset: -83 tyttö, joka nyt saa vauvan( vauvan isä afrikkalainen)- 86 tyttö hänellä "karvanen laps" jolle olen harjoitellu mummoutta(koira siis) sitte iltähdet- 97 ja- 01 viimeinen poika.Tuleva mummotettava on kuulemma myös poika.Olen innoissani, tää odotuskin on ollu ihanaa, kun jollain muulla on pahoinvointi ja supistukset, selkäkipu ja närästys liitoskivut ym... ja mä saan keskittyä vaan pieniin ihaniin vaatteisiin ja kaikkeen mukavaan. ;) :D
heh.. kiva kun löysit tänne :D onnea tyttäresi tulevaan koitokseen! onko muuten tyttäresi palstaillut täällä? kun mä ja mun tyttäreni ollaan kuulemma ainakin näihin päiviin asti ltu palstan ainoat äiti ja tytär :D
 

Yhteistyössä