tähän pinoon kaikki ketkä ovat edelleen LAPSEN ISÄN kanssa yhdessä!

  • Viestiketjun aloittaja äiti ja isä
  • Ensimmäinen viesti
ap
onhan meitä sentään aika monta, tosi mahtava nähdä että on niitäkin ketkä edelleen ovat sen lapsen isän kanssa yhdessä eikä kaikkilla ole niitä exiä joilla lapset jokatoinen vikonloppu hoidossa! :)
 
Koskaan ei tiedä, missä puussa se istuu...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onhan meitä sentään aika monta, tosi mahtava nähdä että on niitäkin ketkä edelleen ovat sen lapsen isän kanssa yhdessä eikä kaikkilla ole niitä exiä joilla lapset jokatoinen vikonloppu hoidossa! :)

Jo on jeesustelua tuokin kommentti....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
:wave:
2 lasta ja kuuden vuoden ikäerosta huolimatta sama isä kuvioissa edelleen, mikä on kyllä ihmetyttänyt jopa neuvolantätejä, kun eihän millään toisella lapsella voi sama isä olla kuin nuorena tehdyllä esikoisella :whistle:
Eikä?? :LOL:
Aivan sama mulla koska nuorimmaisten ikäero 7vuotta niin lääkäri sanoi
Ai sitä on mieskin vaihdettu =(
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja Koskaan ei tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onhan meitä sentään aika monta, tosi mahtava nähdä että on niitäkin ketkä edelleen ovat sen lapsen isän kanssa yhdessä eikä kaikkilla ole niitä exiä joilla lapset jokatoinen vikonloppu hoidossa! :)
Jo on jeesustelua tuokin kommentti...
Miksi noin katkera kommentti?

 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onhan meitä sentään aika monta, tosi mahtava nähdä että on niitäkin ketkä edelleen ovat sen lapsen isän kanssa yhdessä eikä kaikkilla ole niitä exiä joilla lapset jokatoinen vikonloppu hoidossa! :)
Mulla on olemassa exä, mutta liittoni exän kanssa oli lapseton / lapsia ei toivottu / käytin koko ex-suhteen ajan luotettavaa ehkäisyä.

Kolmen lapseni isän kanssa olen edelleen, kuten aloituksessa kysyttiin...
 
Voi se ero sunkin kohdalle kopsahtaa...istuu piru
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Koskaan ei tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onhan meitä sentään aika monta, tosi mahtava nähdä että on niitäkin ketkä edelleen ovat sen lapsen isän kanssa yhdessä eikä kaikkilla ole niitä exiä joilla lapset jokatoinen vikonloppu hoidossa! :)
Jo on jeesustelua tuokin kommentti...
Miksi noin katkera kommentti?

Syyllistetään suotta eronneita tai muuten vain suhteestaan karanneita...olipa eron syyt mitkä tahansa, niin ei sitä silti tarvitse karsinoida äitejä tai isiä...

"Jo vloppu ralli taakse jäänyttä..."
 
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
:wave:
2 lasta ja kuuden vuoden ikäerosta huolimatta sama isä kuvioissa edelleen, mikä on kyllä ihmetyttänyt jopa neuvolantätejä, kun eihän millään toisella lapsella voi sama isä olla kuin nuorena tehdyllä esikoisella :whistle:
Eikä?? :LOL:
Aivan sama mulla koska nuorimmaisten ikäero 7vuotta niin lääkäri sanoi
Ai sitä on mieskin vaihdettu =(
Meilläkin 3. ja 4. lapsen ikäero 7 vuotta. Ja mulle tuumasi kätilö (kun synnytysreissulla tehtiin sterilisaatio), että "hyvähän se on, että saatiin tämäkin asia järjestykseen, niin ei pääse näitä yllätyksiä enempää tulemaan, vaikka ihaniahan nämä tämmöset vahingot on.... " Olin vähän, että anteeks mitä??? Kyseessä ei ollu mikään "vahinkoraskaus" :headwall: :headwall: :headwall:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Voi se ero sunkin kohdalle kopsahtaa...istuu piru jne...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Koskaan ei tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onhan meitä sentään aika monta, tosi mahtava nähdä että on niitäkin ketkä edelleen ovat sen lapsen isän kanssa yhdessä eikä kaikkilla ole niitä exiä joilla lapset jokatoinen vikonloppu hoidossa! :)
Jo on jeesustelua tuokin kommentti...
Miksi noin katkera kommentti?

Syyllistetään suotta eronneita tai muuten vain suhteestaan karanneita...olipa eron syyt mitkä tahansa, niin ei sitä silti tarvitse karsinoida äitejä tai isiä...

"Jo vloppu ralli taakse jäänyttä..."
en ole ketään syyllistänyt ainakaan tietääkseni???
tämä pino oli kaikille jotka edelleen ovat yhdessä!!!
 

Yhteistyössä