Tähtäimessä entinen mies!

  • Viestiketjun aloittaja uivelo
  • Ensimmäinen viesti
uivelo
Olen nyt 2 vuotta ollut yksissä mieheni kanssa. Hänellä entisestä liitostaan neljä lasta. Kun he erosivat 4 vuotta ennen kuin tapasimme, oli vaimolla jo uusi mies katsottuna, mikä oli eronkin syy. Miehen entinen muutti saman tien yhteen tuon uuden miehensä kanssa ja oli ehtinyt lapsenkin hankkimaan hänen kanssaan ennen kuin minä edes tapasin nykyistä miestäni.
Noin vuoden seurustelun jälkeen, samaan aikaan kun minä ja mieheni suunnittelimme perheenlisäystä ja yhteenmuuttoa, kävi tuo miehen ex läpi eroprosessia jo tuosta uudesta miehestään. Erosta selvittyään hän on ollut meille melkein joka päiväinen "riesa".
Aluksi ajattelin, että onpa siinä mukavan ja selväpäisen oloinen nainen. No, niinhän hän onkin.. miehelleni. Kerran tuon viimeisimmän eronsa jälkeen tuo ex sanoi miehelleni, kuinka hän vasta ymmärtää kuinka ihana mies hän on ja kertonut haikailevansa menneitä. Mies oli tehnyt juttuihin stopin sanomalla että hän ei menneeseen halua palata ja että on minun kanssani. Mutta nainenhan ei noin vähällä luovuttanut, ehei, muutti vain taktiikkaa. Enää hän ei miehelle noin suoraan ehdottele, mitä nyt silloin tällöin yrittää saada miestä luokseen yöksi esim. sillä verukkeella, että väkivaltainen ex hiippailee ikkunan alla! Minulle hän on sitä vastoin hyvinkin suoraan maininnut saavansa mieheni takaisin itselleen keinolla millä hyvänsä :eek: :kieh:
Mies taas ei näitä juttuja usko, vaikkakin nainen välillä pitää lapsiaan meiltä kuukaudenkin poissa vaikka mitä yritetään. Sanoo vain, että jos oltais yhdessä näkisit niitä useammin. Mies luulee, että nuo ovat vain tuollaisia, mitä sanoo joskus kun ovat riidelleet. Miten tuon liian kiltin ja sinisilmäisen miehen päähän saa tauottua mitä ex oikeasti yrittää?! Se kun hiertää välejä todella pahasti kun tiedäb mitä nainen hautoo. Ja hänen luonteensa tuntien hän ei todellakaan sanonut sitä leikillään, vaan ihan tosissaan tuo tuntuu olevan.
 
Jolie
Tyypillinen mies!!! Saa rautalangasta vääntää, että "etkö näe naisen kieroutta", mutta ei! Tässä asiassa miehet täysin sokeita. Eivät usko ennen kuin selviä faktoja on tarjottimella....tosin naisen mielestä niitä on ollu nähtävissä jo aika päivää sitten!
EN ymmärrä itsekkään tätä puolta miehessä!
Ymmärtääkö joku???
 

Yhteistyössä