Tälläinen korsetti ja isot rinnat? Kertokaa mielipiteitä!

  • Viestiketjun aloittaja Heisku
  • Ensimmäinen viesti
Heisku
Haluaisin tälläisen korsetin, mutta mietin että kun tuossa ei ole varsinaista kuppiosaa niin kuinka toimii. Mulla on kuppikoko F että kannattaako tuo korsetti tarpeeksi vai tarvitseeko alle rintaliivit? Menee varmaan sitten "pilalle" tuon korsetin tarkoitus ei näytä yhtä kauniilta liivien kanssa. :( Tuossa korsetiss on muoviluut, olisikohan metalliluut tukevammat?

http://www.feminelli.fi/epages/feminelli.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/1606/Products/10413-XXXL/SubProducts/10413-XXXL-0001
 
muumibuumi
Kyllä ne muovit kantaa yhtälailla ku metallikin. Korsettien kans on aina vaan sovitettava, ihan niinkuin liivienkin. Yleisesti voi sanoa, että kaikki ne tukee paremminkin kuin liivit. Mut eriasia on istuuko hyvin ja pysyykö rinnat siellä sisällä, vai pursuileeko yli. Varsinkin kumartuminen saattaa tuottaa ikäviä yllätyksiä..

Sovita, niin näet.

Niin ja varaudu siihen, että jos et ole aikaisemmin pitänyt korsettia, niin selkä saattaa kipeytyä.. Ainakin jos joutuu pitämään pitkän aikaa..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Kyllä ne muovit kantaa yhtälailla ku metallikin. Korsettien kans on aina vaan sovitettava, ihan niinkuin liivienkin. Yleisesti voi sanoa, että kaikki ne tukee paremminkin kuin liivit. Mut eriasia on istuuko hyvin ja pysyykö rinnat siellä sisällä, vai pursuileeko yli. Varsinkin kumartuminen saattaa tuottaa ikäviä yllätyksiä..

Sovita, niin näet.

Niin ja varaudu siihen, että jos et ole aikaisemmin pitänyt korsettia, niin selkä saattaa kipeytyä.. Ainakin jos joutuu pitämään pitkän aikaa..
Sitä rintojen pursuilua mä pelkäänkin ja sitä ettei korsetti tue rintoja tarpeeksi vaan ne ovat liian alhaalla.

Mulla on sellainen korsetti joka ei tule ollenkaan rintojen päälle vaan jää niiden alapuolelle.
 
Muumibuumi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Kyllä ne muovit kantaa yhtälailla ku metallikin. Korsettien kans on aina vaan sovitettava, ihan niinkuin liivienkin. Yleisesti voi sanoa, että kaikki ne tukee paremminkin kuin liivit. Mut eriasia on istuuko hyvin ja pysyykö rinnat siellä sisällä, vai pursuileeko yli. Varsinkin kumartuminen saattaa tuottaa ikäviä yllätyksiä..

Sovita, niin näet.

Niin ja varaudu siihen, että jos et ole aikaisemmin pitänyt korsettia, niin selkä saattaa kipeytyä.. Ainakin jos joutuu pitämään pitkän aikaa..
Sitä rintojen pursuilua mä pelkäänkin ja sitä ettei korsetti tue rintoja tarpeeksi vaan ne ovat liian alhaalla.

Mulla on sellainen korsetti joka ei tule ollenkaan rintojen päälle vaan jää niiden alapuolelle.
No siis ainut mitä voi sanoa, kun en ole tuota mallia kokeillut, on se sovittaminen. Ite osatan mieluummin kalliilla liikkeestä, missä pääsee sovittamaan heti. Mut kai näilläkin palautusoikeus on?
 
.
Muoviluut "väsyvät" ja venahtavat käytössä, kunnon spiraaali tai suorat metalliluut, varsinkin jos on ylimääräistä painoa tai isot rinnat.
Korsetissa tissit pursuaa hoikemmallakin, ei sille oikein mitään voi. Tai aina voi tietysti teettää korsetin, tehdasvalmisteisilla pursuilu ei ole oikein estettävissä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Kyllä ne muovit kantaa yhtälailla ku metallikin. Korsettien kans on aina vaan sovitettava, ihan niinkuin liivienkin. Yleisesti voi sanoa, että kaikki ne tukee paremminkin kuin liivit. Mut eriasia on istuuko hyvin ja pysyykö rinnat siellä sisällä, vai pursuileeko yli. Varsinkin kumartuminen saattaa tuottaa ikäviä yllätyksiä..

Sovita, niin näet.

Niin ja varaudu siihen, että jos et ole aikaisemmin pitänyt korsettia, niin selkä saattaa kipeytyä.. Ainakin jos joutuu pitämään pitkän aikaa..
Sitä rintojen pursuilua mä pelkäänkin ja sitä ettei korsetti tue rintoja tarpeeksi vaan ne ovat liian alhaalla.

Mulla on sellainen korsetti joka ei tule ollenkaan rintojen päälle vaan jää niiden alapuolelle.
No siis ainut mitä voi sanoa, kun en ole tuota mallia kokeillut, on se sovittaminen. Ite osatan mieluummin kalliilla liikkeestä, missä pääsee sovittamaan heti. Mut kai näilläkin palautusoikeus on?
Kyllä tuolla varmaan palautusoikeus on. Ei auta muuta kuin tilata ja sovittaa. Sittenhän sen tietää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Muoviluut "väsyvät" ja venahtavat käytössä, kunnon spiraaali tai suorat metalliluut, varsinkin jos on ylimääräistä painoa tai isot rinnat.
Korsetissa tissit pursuaa hoikemmallakin, ei sille oikein mitään voi. Tai aina voi tietysti teettää korsetin, tehdasvalmisteisilla pursuilu ei ole oikein estettävissä.
Mulla on ylipainoa ja raskaat rinnat, että onkohan virhe tilata korsetti muoviluilla? Ne vain on kauniimpia eikä metalliluisissa ole montaa vaihtoehtoa.
 

Yhteistyössä