Tällaisia te olette tällä palstalla! Tunnistatko itsesi?

  • Viestiketjun aloittaja Itselleennauraja
  • Ensimmäinen viesti
fanaattinen antifanaatikko
[QUOTE="vieras";25584333]- Peesaaja: "Peesi! Peesi tähänki! Peesaan!"
- Mamu-mumu: "Sitä se on ku hyysätään mamuja", "Taas on mamu raiskannu - oli se mamu kun siinä ei erikseen mainittu ettei olis"
- Feministi: "Mun mies sitä tätä tota"
- Sovinisti: "Taas oli nainen asialla!"[/QUOTE]

Niin ja yleensä kaikki, joilla on joku lempiaihe, joka pitää vetää mukaan joka keskusteluun. Politiikka, karppaus, kantoliinailu, uraäidit-kotiäidit-vertailu... Mistä ikinä puhutaankin, voi sen oman pakkomielteen ujuttaa jollain aasinsillalla mukaan.
 
:xmas:Sitten on heitä, jotka rakastavat pitkiä lauseita. Joita he sitten kirjoittelevat osin kirjoittelemisen ilosta, silloinkin kun mitään uutta tai painavaa sanottavaa ei ole. Vastaavat näennäisesti ehkä kysymykseen,joskin siinä vastauksessaan kääntävät puhetta itseeensä, vaikka samalla pyrkivät olemaan paljastamatta itsestään liikoja, Heitä, joista puhuttessa, olisi oikeastaan turhaa käyttää muotoa he. Hän olisi sopivampi.
Tästäkään ketjusta hän ei pysy poissa.:ashamed:
 
Lisää tyypin, jonka lapset ovat jo isoja, eivätkä vauva-asiat kiinnosta enää... He avaavat keskustelun (riippuu otsikosta, jos se on kovin vauvapainotteinen, niin jätetään avaamatta kokonaan), lukevat aloituksen, eivätkä vaivaudu vastaamaan ollenkaan. Tunnistan itseni tästä.
 
:xmas:Sitten on heitä, jotka rakastavat pitkiä lauseita. Joita he sitten kirjoittelevat osin kirjoittelemisen ilosta, silloinkin kun mitään uutta tai painavaa sanottavaa ei ole. Vastaavat näennäisesti ehkä kysymykseen,joskin siinä vastauksessaan kääntävät puhetta itseeensä, vaikka samalla pyrkivät olemaan paljastamatta itsestään liikoja, Heitä, joista puhuttessa, olisi oikeastaan turhaa käyttää muotoa he. Hän olisi sopivampi.
Tästäkään ketjusta hän ei pysy poissa.:ashamed:
Jaa mää vai? <- Hei, osaan kirjoittaa myös lyhyitä lauseita! :)
 
kuiva poro
Minä puutuin!

Kerron tästä Marsin lähistöllä oleville kavereilleni. He tulevat ja syövät teidän puuronne!

Housutkin he varastavat, ja kengistä tekevät naamiot. Puut he syövät ja viheltelevät marssilauluja.Jonain kauniina kevätaamuna he tulevat ja menevät uimaan niinkuin ei mitään olisi tapahtunut.
 
"huha"
[QUOTE="hmm";25584528]Herne-patjan-alla-vastaaja: "Joo taas joku daiju kyselee täällä palstalla, hei haloo kai sulla on aivot millä voit ite ajatella, ei tarvii jokaista näin tyhmää asiaa kysellä jossain kaksplussalla!!!"[/QUOTE]

Tämä tuli itsellekin mieleen heti. Itse ristisin tämän tyypin "teen-kaiken-oikein-itse-aina-ja-vihaan-uusavuttomia-varsinkin-jos-ovat-teiniäitejä".
 
:xmas:Sitten on heitä, jotka rakastavat pitkiä lauseita. Joita he sitten kirjoittelevat osin kirjoittelemisen ilosta, silloinkin kun mitään uutta tai painavaa sanottavaa ei ole. Vastaavat näennäisesti ehkä kysymykseen,joskin siinä vastauksessaan kääntävät puhetta itseeensä, vaikka samalla pyrkivät olemaan paljastamatta itsestään liikoja, Heitä, joista puhuttessa, olisi oikeastaan turhaa käyttää muotoa he. Hän olisi sopivampi.
Tästäkään ketjusta hän ei pysy poissa.:ashamed:
:LOL:
 
Lisäys:
Susi asiantuntijan vaatteissa: "Itse olen sairaanhoitaja/lääkäri/lasten ulkona nukuttamiseen erikoistunut vauvalääkäri/... ja voin kertoa, että lapsi sairastuu takuuvarmasti, jos sen vie ulos yli 10 asteen pakkasessa. Ja olen muuten työskennellyt vesilaitoksellakin ja tiedän, ettei vesitorneissa ole vettä!"
 
kaino pyyntö
Sama. Sitten nolottaa kun on vastannut ihan puuta heinää :D
Voi, voisitteko ystävällisesti tästä lähtien yrittää jaksaa lukea koko jutun. Kun ei semmoinen keskustelu oikein auta ketään, että puhutaan ihan eri asioista. Miten usein olenkaan yrittänyt kysyä täältä neuvoa, ja saan vastauksia ihan asian vierestä, jotka eivät auta mitään. Siitä olen oppinut aina tarkentamaan, että HUOM, EN sitten tarkoita sitä-ja-sitä-asiaa - mutta silti saan aina vastauksia juuri siitä!
 
"Vieras"
Kiukkuinen tai veetuileva Vieras-nimimerkin käyttäjä, joka rienaa ja kuittailee ihan ilkeyttään. Varmasti on omakin nimimerkki olemassa, mutta anonyyminä kiusaa toisia.
Vieras pannaan!
 

Yhteistyössä