Tämä löytyi miehen koneelta

  • Viestiketjun aloittaja tekis mieli virtsata jonkun naamalle
  • Ensimmäinen viesti
plahuu
Provo tai ei, mutta vastaanpa kuitenkin. Varmasti järkyttävä tilanne, mutta en kyllä lähtisi ottamaan yhteyttä naiseen itse. Näkisin, että miehen on selvitettävä tämä tilanne sinulle. Mies on itse myös tehnyt valinnan lähteä touhuun mukaan, joten tätä naista tuskin voi paljoakaan syyttää, vaikka varmasti tekisi mieli. Se tuskin hyödyttää mitään. En nyt silti sano, että arvostaisin naisenkaan valintaa lähteä tällaiseen juttuun. Jos mies on yhtään fiksu, hän suostuu selvittämään tilanteen sinulle, se on hänen velvollisuutensa, jotta sinun ei tarvitse tuhlata aikaasi ja energiaasi epätietoisuuteen.
 
minna
mitä te alatte aina huutelee tuota provoo. Jos ei muuta sanottavaa ole niin eikö voi pysyä pois. Jos mä uskon tähän juttuu ei se multa oo pois jos onki provo. Ap:n häpeä se sillon on jos viittii vaivaa nähdä provoillakseen.

Ap:lle, mitä sinne kuuluu? Tosi ikävä tapaus:(
 
ap
mies ei tullut eilen töiden jälkeen ollenkaan kotiin, ei vastannut puhelimeen, ei ilmoittanut missä on.. Aioin jo ilmoittaa rutjakkeen kadonneeksi, kunne stajusin, että aikuin ihminenhän saa olla jonkun aikaa kadonnut ennenkuin siitä voi katoamisilmoituksen tehdä. Tänään tuli töiden jälkeen kotiin, eikä puhunut yhtikäs mitään toviin, kunnes sanoi, että muuttaa pois. Muuttaa sen muijan luokse, eikä tule takaisin.

Missä mahtoi mennä vikaan, miksi olin tuon miehen kanssa? Miksei voinut jättää ennemmin kun pettää? Tulee huomenna hakemaan tavaroitaan.

Tämä puhumattomuus ja se, että asiat ilmeisesti ovat rullanneet jo jonkin aikaa, ja se, ettei minulle selitetä mistä tässä on kysymys..Se ahdistaa. En osaa ajatella selkeästi, enkä tiedä mikä minussa on vikana.
 
vieras
Ap,

Kovasti, kovasti jaksamista! Hae itsellesi apua esim.perheneuvolasta ja turvaa tulevaisuutesi. Onko teillä lapsia?
Ja kyllä mies on sulle selityksen velkaa, todellinen liero jos vain pakenee noin yhteisestä elämästä!!
 
joopa joo
no siis täähän on ihan selvä provo!!! lukekaas ketjun eka teksti, ja jos ette siitä huomaa et provo on niin hoh hoh. ja asiahan ei sinänsä oo niin uskomaton mut kirjoitus muoto kertoo ettei oo totta. siis se eukko olis muka googlesta ettiny sähköpostin eli ei vaikuta kovin läheisiltä ja nyt ap:n ukko jo muuttaa sinne :DD ap:n pitää vielä pikkasen harjotella totoa provoomista.
 

Yhteistyössä