Tämä on juuri meidän tuuria! Miehen veli antoi koiralleen nimen jota oltiin suunniteltu meidän lapselle!

  • Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
harmittaa
siis täysin on ollut tietämätön tästä nimestä eikä olla puhuttu siitä kenellekään, joten täytyy kyllä sanoa, että huonoa tuuria on. Miten tekisitte? En ainakaan voi etunimeksi nyt laittaa enkä varmaan toiseksikaan nimeksi. :( Harmittaa ihan vietävästi, vaikka eihän tämä kenenkään vika ole.
 
-K-
Eikö teillä ole muita nimivaihtoehtoja?

Minäkin olin suunnitellut ihanan nimen tytölle mutta koska mies ei pidä siitä niin valitsemme sellaisen nimen joka käy kummallekin.

En antaisi tuota koiran nimeä lapselleni.
 
Meillä kävi vähän samallai, tai siis olin ajatellu, et pojalle se olis ihan kiva nimi, ja sit se olikin yht´äkkiä koiran nimi. No, onhan muitakin nimiä olemassa, ei maailma yhteen kaadu.
 
Meillä kävi aikoinaan ihan samalla tavalla. Miehen veljen koirasta tuli Saku. Se nimi oli sitten ikäänkuin menetetty, ei tulisi mieleenkään antaa lapselle enää kenenkään koiran nimeä. Onneksi nimivaihtoehtoja on maailma pullollaan, joten ei muuta kuin miettimään, vaikka nyt ehkä hieman harmittaakin :hug: .
 
Tiia
Jos koira on juuri Veeraksi nimetty, niin eiköhän voisi sukulaismiehen kanssa sopia, että hän vaihtaa koiransa nimen kun ei se koira kuitenkaan sitä vielä ole oppinut tunnistamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:
Jos koira on juuri Veeraksi nimetty, niin eiköhän voisi sukulaismiehen kanssa sopia, että hän vaihtaa koiransa nimen kun ei se koira kuitenkaan sitä vielä ole oppinut tunnistamaan.
tämä on muuten hyvä idea. Jutelkaa veljen kanssa. Varmasti ymmärtää.
 
pöh
Mun mielestä Veera ei kyllä ole mikään koiran nimi... En muutenkaan ymmärrä, miksi antaa lemmikille ihmisen nimi. Lemmikkien nimet saavat olla mitä vain kekseliästä... mutta ei... Kimmo Kissa ja Kalle Koira ovat parhaita...

Nii ja joo, itse en ainakaan ottaisi tuota nimeä, vaikka se koira aikaisemmin kuoleekin. Mutta voisihan asiasta mainita ja jos veli suostuisi vaihtamaan koiran nimen... Se on kuitenkin vähemmän tärkeä...
Jos Veera tuntuu juuri siltä täydelliseltä! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:
Jos koira on juuri Veeraksi nimetty, niin eiköhän voisi sukulaismiehen kanssa sopia, että hän vaihtaa koiransa nimen kun ei se koira kuitenkaan sitä vielä ole oppinut tunnistamaan.
veli varmaan vaihtaisikin, mutta veljen avokki ei. Nimet on mietitty koirillakin erittäin tarkasti ja sointuvat kummallakin yhteen. Nämä koirat ovat heidän "lapsiaan" ja kaikki on mietitty viimeisen päälle. En syytä ketään tästä. Harmillinen takaisku kuitenkin :(
 

Yhteistyössä