Tämän päivän ilonaiheesi?

- Mä olen iloinen siitä että eilen illalla siivoilin kodin silleen ettei alkuviikosta tarvii miettiä niitä hommia.
- Kiireetön työpäivä ja mikä parasta, tätä ei ole enää montaa viikkoa jäljellä ja suljen sitten tämän työpaikan oven lopullisesti.
- Uudelleen rakastumisen tunne miestä kohtaan. Rakastanut olen koko ajan mutta nyt on sellainen vipinä taas käynnissä että ihanaa....!!! Päivä vasta alussa mutta ei malta odottaa että näkee taas.
 
Sain unirytmin kohdalleen. Minä, aamutorkku ja iltavirkku nukahdin 23 maissa ja heräsin klo 6. Musta on (yhden yön perusteella :flower:) tulossa...


...tehokas, pirteä ja aikaansaava yhteiskunnan jäsen, eli AAMUVIRKKU. =aamuihminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Catida
On just hyvä keli, sateetonta ja lämmintä, mut ei liian kuuma. Suurin ilonaiheeni tänäänkin on hyväntuulinen lapseni, jonka touhut ja pelkkä iloinen naama saa mutkin hyvälle tuulelle. Miehen kanssa oli aamulla vähän känää, joka sitten saatiin sovittua ennen kuin mies lähti töihin, niin sekin ilahdutti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas ja Echo
jamppa vaan
Naapurin nuori likka palasi lomareissultaan ja oma nalkuttava eukko lähtee huomenna lasten kanssa mummolaan joten tiedossa on kuumaa ja kiihkeää kesäseksiä ilman estoja ja hyllyvää selluliittiä. :)
 
vierazz
Tänään on vapaapäivä ja saan koko päivän tehdä, mitä haluan. Mulla on lapsi ja harvoin pääsen minnekään viettämään omaa aikaa. Jännä kyllä tänä aamuna ajattelin hetken aikaa, että jäisinköhän sittenkin kotiin sen sijaan, että toteutan suunnitelmani, eli että menisin kauppoja kiertämään. Olen vanhaksi tulossa.
 
Spencer Hastings
Uusi uuni VIHDOIN!
Pääsen taas kunnolla laittamaan ruokaa ilman pelkoa, että koko paska räjähtää naamalle. Ensimmäinen uudella kaunokaisella tehtävä ruoka tulee olemaan iiiiiiso kasvispizza, johon haudutan hartaudella kastikkeen tuoreista tomaateista ja itse kasvattamasta basilikasta :p
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Heräsin n. klo 7 suht virkenä, join rauhassa aamukahvit koirien lenkityksen jälkeen. Söin rauhassa aamiaista, laittelin asuntoa kuntoon. Lisäksi pakkasin tavaroita, sillä jee lähdemme viikoksi mökille :heart: :wave: Niin ja sainhan mä raha-asioitakin kuntoon.

Kiva sitten palata vkon päästä siistiin kotiin, netin ääreen ;) Mutta ennen sitä tiedossa tosiaan paljon ulkoilua ja rentoa oleilua, miehen ja koirien kesken eli rakkaimpien kesken.
Hyvää grilliruokaa, kauniissa ympäristössä, eikä tarvitse edes raahautua ulkohuussiin, kun löytyy sisä-wc ja suihkut ja kaikki.

Muita ilonaiheita on jonkin aikaa vaivanneen ahdistuksen väistyminen sekä se, että minua odottaa kiva yllätys kotona, kun palaan reissusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
kahvikirahvi
Oon saanu kodin siivottua ja laitettua tavaroita siihen kunton että kelpaa parin viikon päästä palata kotiin hyvillä mielin. Enää muutamat vaatteet ja hygieniajutut pakattavana että pääsee reissuun. Matkustan yli viikoks yksin, en oi käyny ittekseni yhen yön reissua pidemmällä melkein neljään vuoteen. Ilmakin on ihana ja aion pyöräillä ipanan kanssa lempiystävälleni kylään.

Eipä kyllä oikeestaan oo mitään valittamista, life's good!
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä