Tämän syksyn muoti on JÄRKKYÄ!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kerran 80-luvun tyyliin pukeutuneena (siis ihan silloin kyseessä olevalla vuosikymmenellä ) ei tarvitse enää moista muotia käyttää - voi aivan hyvin pukeutua tuulipukuun ja muihin rentoihin ulkoiluvaatteisiin :D
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Osa on musta järkkyä, osa taas kivaa. Mut niin se on aina.
Peesi. Ja itseasiassa ainoo juttu mikä merkkoo on se mist ihte tykkää ja viihtyy. Oli kyse sit pillifarkusita, leveelahkeisista(jotka pistin just myyntiin kirpparille koska ne on niin kamalia!) vaiko boot cut malleista :saint: *mitä mä teen täällä vielä kun pitäs vielä käydä suihkun kautta*
 
Eipähän tarvinnut raskaana ollessa laittaa rahoja kalliissiin äitiysvaatteisiin, kun niitä on kaikki kaupat pullollaan! Mä kyllä tykkään pillifarkuista(on parit), mutta käytän kylläkin myös istuvaa yläosaa, enkä telttoja(näyttäisin pieneltä rantapallolta jolla on jalat). Ja musta ne maijapoppaskengät on ihania, on sellasiakin mulla jo monet =)
 
varsinkin kenkämuoti ollut jo kauan ihan hirveetä!
kauheita tennareita ja nyrkkeilijäntossuja sekä samanlaisia kultaisia kerhotossuja mitä lapsilla :saint: hyi helv**

meinasin ihan raivon partaalle joutua Kappahlissa viime viikolla kun sinne oli tullut "uutta muotia! OFFICE LOOK
ihan kauheeta :ashamed: ruutukuosisia housuja ym
 
Taurus
Minusta on ihanaa kun kerrankin on värejä ja kuvioita!!!

Ja kyllä joku tunika voittaa ne karseat lantiofarkut ja lyhyen paidan, joita siis näki päällä jokaisella ylipainoisella tarkoittaen, että farkkujen päälle jäi kauheat röllykät ja tahtomattasi näit viistoista pyllyvakoa päivässä, niih!
 
ap
Joo,en ole jakkupukutyyppiä vaan tykkään nuorekkaasta ja rennosta tyylistä.Yleensä olen löytänyt ihan kivoja vaatteita Vilasta,Vero Modasta,Mangosta...mutta nyt muoti tuntuu olevan liian "kummallista" mun makuun.En ole teini (ikää 32v),eikä leggins-muoti iske,muttei tylsä jakkupukutyylikään...
Blue Rush: Office look tosiaan....hyi mitä ruutuhousuja!!! Kuka niitä käyttää???? 8)
 
Minä
Juu, tää on kyllä ihmeellistä tää muoti... osasta tykkään, mut suurin osa on ihan YÖK! Eli mulla on muutama tunika ja jopa legginssit (joita oon ehkä pari kertaa käyttäny), mut pillifarkkuja en ole ees sovittanut!! Ja kengät..... yöks!!! Tykkään ballerinamuodista, mut en niistä ihme korkkareista (on vihreää, punasta, sinistä, keltasta) ja muista malleista! Saas nähä miten sitä löytäis itelle uudet kengät..
 
Pix
Tämän kaiken välttää, kun pukeutuu klassikkovaatteisiin "kunnon" kaupoista =)
Pitää sitten kyllä varautua maksamaan yksistä housuista sellainen hinta, jolla saa vaikka H&M:ltä kymmenet pökät. Mutta ei tarvi pelätä, ettei ole muodissa enää ensi keväänä.
 
HIOOHOI
Yöks.. se ihanan kamala kasarimuoti tulee kovalla jyrinällä tännekin. Kohta varmaan kaupoissa on pelkkiä lumipestyjä farkkuja korkealla vyötäröllä. Noi tunikat näyttää tosi hyviltä pidempien ja hoikkien ihmisten päällä, mut kun tälläinen persjalkainen laittaa sellasen virityksen päälleen, niin huhhuh. Ainakin kaikki katselee, et onko se TAAS raskaana :) Elikkäs tän syksyn muoti tekee tosi suuren palveluksen raskaanaoleville kun halpoja telttoja saa joka kaupasta. Legginssit ja farkkuhameyhdistelmä on sit mun mielestäni tosi jees. Jotenka jotain myönnytyksiä teen minäkin tän syksyn muodin perässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
vihaan niitä hemmetin trikoita ja hame-yhdistelmiä. Sopii varmasti sutjakalle, mutta voisi olla jotain muutakin vaihtoehtoa. Ihan hirveää muoti nykyään. Minä olen kapinoinut jo pari vuotta käyttämällä Marimekon paitoja...tuttua raitaa :LOL: :LOL:
Minullakin on raidallisia melkein kaikki paidat, vaikka vaakaraita ei ainakaan hoikenna :whistle:
 
Mä taas olen ihan innoissani. Ihan kivan näköisiä vaatteita löytyy, kiva kun on neuleitakin taas vähän pitempiä kaupoissa. Vyötäröfarkkuja en varmaankaan osta, mutta eiköhän kunnon farkkuliikkeistä löydy edelleen niitä tavallisemmankin mallisia. Vero Modassa ja H&M:ssä en käy, joten mua ei juuri kiinnosta, myykö ne vain sitä yhtä ja samaa vaiko eivät.
 

Yhteistyössä