Tämänhetkinen tunnetilasi-gallup!

Ärsyttää oma saamattomuuteni.

Ahdistaa, että milloin tuo lapsi menis yöunille kun alkaa itteään väsyttää.

Olen onnellinen ku näen miten yksi hymyilee, viinirypäleen kuori suusta roikkuen :heart:
 
Tunnetila vähän samanlainen ku ap:llä, syy tosin eri: ois menty tänään miehen kans yhessä iltamenoihin, mut ei oo lapsille hoitajaa joten mies meni sitten yksin. Meillä ei oikeesti oo ketään kuka vois tulla edes joskus illaksi lastenvahdiksi. Toinen pappa kuollu ja tän papan mummo huonokuntoinen, toisia isovanhempia ei "nappaa" tulla vahtimaan, kummeilla omia pieniä lapsia, lapsettomia kavereita ei oo... Oli kyllä ajatuksena laittaa kaupan seinälle ilmotus, jos löytyis joku hoitaja tätä kautta, mutta aika epätodennäköstä sekin... Joten siis ap:n alotukseen: suututtaa mutta onneks menee ohi kun arki taas alkaa...
 
millipilli
Sellanen semivittuuntunut. Ite flunssassa, poika korkeessa kuumeessa... iso tukiverkko, mutta juhannuksena tietysti kaikki jossain muualla. No, saan mä varmaan jonkun huomenna avuks että pääsen käymään apteekissa. Tai saankin
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sellanen semivittuuntunut. Ite flunssassa, poika korkeessa kuumeessa... iso tukiverkko, mutta juhannuksena tietysti kaikki jossain muualla. No, saan mä varmaan jonkun huomenna avuks että pääsen käymään apteekissa. Tai saankin
pikaista paranemista sinne. ja tsemppiä äidille. :hug:
 

Yhteistyössä