Tän te varmasti tiesittekin jo, mutta sanonpa silti

  • Viestiketjun aloittaja empiirinen tutkimus
  • Ensimmäinen viesti
empiirinen tutkimus
Pienten lasten, mielisairaitten ja juoppojen kodit on ihan samalla viivalla hygieenisyystason kannalta katsottuna.
Kaikissa em. kodeissa on hyvin usein hirveän sottaista. Likaa ja kaikenlaisia eritteitä siellä täällä. Ja se haju. huh.
 
mami
ja kuinkakohan laajasta empiirisestä tutkimuksesta on sun kohdalla kyse. :) parin paskaisen huushollin perusteella en lähtis tekee väittämiä. meillä ainakin siistiä, vaikka lapsiperhe ollaankin, enkä ees oo mikään himosiivooja.

ja tunnen myös alkoholisteja, jotka neuroottisia siisteyden kanssa kodissaan (haju tietty on ja pysyy)

et kaikkea löytyy joka lähtöön! itse oon nähny likaisimman asunnon käydessäni nuoren yliopisto-opiskelijapojan luona :)
 
mami
ja kuinkakohan laajasta empiirisestä tutkimuksesta on sun kohdalla kyse. :) parin paskaisen huushollin perusteella en lähtis tekee väittämiä. meillä ainakin siistiä, vaikka lapsiperhe ollaankin, enkä ees oo mikään himosiivooja.

ja tunnen myös alkoholisteja, jotka neuroottisia siisteyden kanssa kodissaan (haju tietty on ja pysyy)

et kaikkea löytyy joka lähtöön! itse oon nähny likaisimman asunnon käydessäni nuoren yliopisto-opiskelijapojan luona :)
 
Jaa-a, itse ensimmäisen lapsen äitinä siivoan sen ajan, mitä en ole töissä tai lapsenhoitopuuhissa. Se tuntuu olevan (oman empiirisen kokemukseni pohjalta) hyvinkin yleistä ensimmäisen lapsen kanssa, että pidetään paikat jopa ylihygieenisinä.
 

Yhteistyössä