Tänää ei jaksa laittautua *turhis*

Ei vaan jaksa,en aijo ees kammata tukkaa! Ajattelin lähtee tonne prismaan miehen dark tranquilityn-hupparissa ja virttyneissä collareissa. Naamaankaan en aijo mitään laittaa. Saavat nyt kauhistella prismassa että tuossa menee sellainen kulahtanut kotiäiti :D
 
mun normiasustus on lököhousut missä hirveet polvipussit ja muutama reikä, niiden kanssa joku virttynyt villapaita ja huivi tai lippis päähän :LOL:
oikeesti en kyl kotoo noilla housuilla juurikaan poistu.. :D
harvemmin laittaudun mitenkään kun lähden kaupoille tms.. :whistle:
 
sitäpaitsi -asiasta seinään- olen saanut eniten huomiota miehiltä osakseni kulkemalla mustissa lökäreissä missä valkoisia maalitahroja ja vartalonmyötäisessä t-paidassa missä kittiä, maalia ja muuta rakennusmöhnää, tais olla poskessakin valkosta maalia ja lippis päässä :D kipasin kauppaan hakeen limpparia raksalle tms ja kyllä tuli pitkiä katseita, vihellyksiä ja silmäniskuja :eek: kukaan ois huomannu jos olis ollu minihame ja toppi ja hiukset laitettuna ja lärvi meikattuna :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
sitäpaitsi -asiasta seinään- olen saanut eniten huomiota miehiltä osakseni kulkemalla mustissa lökäreissä missä valkoisia maalitahroja ja vartalonmyötäisessä t-paidassa missä kittiä, maalia ja muuta rakennusmöhnää, tais olla poskessakin valkosta maalia ja lippis päässä :D kipasin kauppaan hakeen limpparia raksalle tms ja kyllä tuli pitkiä katseita, vihellyksiä ja silmäniskuja :eek: kukaan ois huomannu jos olis ollu minihame ja toppi ja hiukset laitettuna ja lärvi meikattuna :LOL:
No mutta, olihan sulla maalia naamassa = meikattu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
sitäpaitsi -asiasta seinään- olen saanut eniten huomiota miehiltä osakseni kulkemalla mustissa lökäreissä missä valkoisia maalitahroja ja vartalonmyötäisessä t-paidassa missä kittiä, maalia ja muuta rakennusmöhnää, tais olla poskessakin valkosta maalia ja lippis päässä :D kipasin kauppaan hakeen limpparia raksalle tms ja kyllä tuli pitkiä katseita, vihellyksiä ja silmäniskuja :eek: kukaan ois huomannu jos olis ollu minihame ja toppi ja hiukset laitettuna ja lärvi meikattuna :LOL:

:D :D :D
 

Yhteistyössä