Tänään ois sitten keskenmenon rv 20+4 jälkeinen jälkitarkastus

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
:( :hug: *sanaton*
Kiitti halista.Tosiaan 5 viikkoa on tapahtuneesta, mutta olen jo hyväksynyt sen, että poika vauvamme kuoli.Nopeaa toipumista edesauttoi asiasta puhuminen ja itkin, kun itketti.Jos lapsia ei olisi ennestään, niin varmasti olisi ollut toipuminen hitaampaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:/ Voi että kun kurjaa. :( Joskus niinkin päin, että haluais ehdottomasti jonnekin muualla kuin ä-polille. Rohkeutta ja voimaa päivääsi. :hug:
Kiitos.Tänään kuulen verikokeiden tulokset, jos niistä löytyisi syy...hieman kyllä epäilen, että syy niistä selviäisi.
 
niina
voimia sinulle. tuli paha mieli puolestasi. Se rv 20 on jo niin pitkällä, itse olen juuri synnyttänyt ja kyllä muistan sen rv 20, kaikki jo näkivät mahan, yms pitivät vauvan tuloa jo varmana asiana. Oli rakenneultra yms
 
joo
mulle se käynti oli vaikee, koska siellä oli niitä tyyppejä mahojensa kanssa... meidän vauva kuoli rv 22. miks sitä ei vois tarkastaa jossain muualla... mutta tsemppiä sinne sulle! kohta se on onneks ohi ja hyvä jos kaikki siellä kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mulle se käynti oli vaikee, koska siellä oli niitä tyyppejä mahojensa kanssa... meidän vauva kuoli rv 22. miks sitä ei vois tarkastaa jossain muualla... mutta tsemppiä sinne sulle! kohta se on onneks ohi ja hyvä jos kaikki siellä kunnossa.
:hug: pahoitteluni menetyksen johdosta.

Mulla aika polille klo 14, joten toivon, että siellä olisi silloin jo hiljaisempaa, eikä näkyisi paljon vauvavatsoja.
Kaikenkukkuraks mulla alkoi vielä menkat..."kiva" sitten mennä sinne...toivottavasti ei kauheesti ronkita alaosastoa :ashamed:
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mulle se käynti oli vaikee, koska siellä oli niitä tyyppejä mahojensa kanssa... meidän vauva kuoli rv 22. miks sitä ei vois tarkastaa jossain muualla... mutta tsemppiä sinne sulle! kohta se on onneks ohi ja hyvä jos kaikki siellä kunnossa.
:hug: pahoitteluni menetyksen johdosta.

Mulla aika polille klo 14, joten toivon, että siellä olisi silloin jo hiljaisempaa, eikä näkyisi paljon vauvavatsoja.
Kaikenkukkuraks mulla alkoi vielä menkat..."kiva" sitten mennä sinne...toivottavasti ei kauheesti ronkita alaosastoa :ashamed:

No mahtavatko edes ottaa vastaan jos menkat? Ei mua ainakaan jälkitarkastukseen huolittu. Mutta pahoittelut tapahtuneesta ja voimia!
 
:hug: Tiedän tunteen... Kaksi vuotta sitten olin samassa tilanteessa. Pikkuruinen poikamme todettiin kuolleeksi rakenneultrassa rv 20+1. Oli todella vaikea mennä jälkitarkastukseen äitipolille makaamaan samaan huoneeseen, missä keskenmeno todettiin. Keskenmenon syy ei valitettavasti selvinnyt.

Surun kanssa oppii elämään, mutta eihän menetys koskaan unohdu mielestä. Minulla myös oli ennestään jo lapsia, jotka pitivät elämässä kiinni. Reilun vuoden päästä keskenmenosta saimme vielä suloisen pojan :heart:

Voimia sinulle ja perheellesi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mulle se käynti oli vaikee, koska siellä oli niitä tyyppejä mahojensa kanssa... meidän vauva kuoli rv 22. miks sitä ei vois tarkastaa jossain muualla... mutta tsemppiä sinne sulle! kohta se on onneks ohi ja hyvä jos kaikki siellä kunnossa.
:hug: pahoitteluni menetyksen johdosta.

Mulla aika polille klo 14, joten toivon, että siellä olisi silloin jo hiljaisempaa, eikä näkyisi paljon vauvavatsoja.
Kaikenkukkuraks mulla alkoi vielä menkat..."kiva" sitten mennä sinne...toivottavasti ei kauheesti ronkita alaosastoa :ashamed:

No mahtavatko edes ottaa vastaan jos menkat? Ei mua ainakaan jälkitarkastukseen huolittu. Mutta pahoittelut tapahtuneesta ja voimia!
Kysyin silloin, kun olin synnyttänyt ja kotiin pääsemässä, niin sanoivat ettei menkat kuulemma haittaa
 
Sä olisit vielä meidän maaliskuun odottajien ryhmässä muuten. Siksikin tuntuu haikealta sun puolesta. Kuten sanoit että onneksi sinulla on lapsia ennestään ja se antaa vahvuutta kestää. Hyvä että löysit voimavarat käsitellä asiaa. Kyllä sä silti tarvitse vielä miljoona halausta tässä ajan mittaan ja toiset miljoona keskustelua. Voimia sinne! Otan vielä kerran osaa ja sydämellä.
 

Yhteistyössä