Tänään olen lähes koko päivän tehnyt jotain, mutta

  • Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti
väsy
se kaikki on sellaista että kukaan ei kiitä. eikä muista. eikä huomaa. vaikka koko päivä jalkojen päällä.

pyykkiä, lasten kanssa oloa, leipomista, siivoamista. koko päivä.

ja jos en huomenna jaksa samaa, kotona on sekasotku ja ruokaa ei ole pöydässä.

on tää vaan aika rankkaa kun on lapsia tehnyt. pakko on jaksaa painaa aina. Jos olisi sinkku, voisi makoilla sängyssä koko päivän, ja koti olisi silti siisti ja puhdas kun kerran tänään olen imuroinut ja pyyhkinyt pölyt.
 
vieras
Näinhän se on, samanlaisia ajatuksia täälläkin välillä. Mut silti oon tyytyväinen etten oo enää lapseton, aika tyhjää sekin elämä oli ja ehdin sitä nähdä 35v. ennenkuin tulin äidiksi :)
 
Elämässä ei ole sen arvokkaampaa kuin oma perhe. Luulisi, että elämä olisi melko tyhjää jos olisi sinkku ja lapsistakaan ei edes tietoakaan! Joka päivä töitten jälkeen vaan täytys miettii et mites sitä itteänsä tänäkin iltana oikein viihdyttäisi?! meniskö leffaan, vai shoppailee vai syömään ravintolaan vai mitä tai salille... kyllä sellaseenkin elämään kyllästyis ja alkais puulta maistumaan. Sun elämässä on sentään sitä oikeata elämisen makua! :-D

tulee hyvä mieli kun saa päivän aikaan jotain aikaiseksi ja on ahkera, se tunne jo sinänsä on hyvinkin palkitseva... ..jos vain on ja möllöttää niin olo on pian ihan surkea ja ikävystyttävä ja apea...

Negatiiviisille tunteille ei kannata kauheesti painoarvoa anataa, toki huomionosoitukset ja kiitokset puolisolta olisi toki ihania ja olisi syytäkin sua huomioida kun olet kovasti ahertanut :flower: Lapsista on VARMASTI ihanaa kun koti on siisti ja puhdas ja uunissa tuoksuu tuoreet leivonnaiset, eivät ne osaa sitä sanoa / osoittaa.. mutta se jää sinne tunnemuistiin ja sitten myöhemmin -aikuisina he muistelevat niitä lapsuusaikoja...lämmöllä ja rakkaudella ja ovat onnellisia ja kiitollisia kun saivat ahkeran äidin, joka hoiti lapset ja kodin hyvin ja rakkaudella :heart: Lapsille on onni ja ilo asua hyvin hoidetussa, siistissä ja puhtaassa kodissa ja saada hyvältä maistuvaa ravitsevaa ja rakkaudella tehtyä kotiruokaa..
=) Minä uskon kylvämisen ja niittämisen lakiin -sitä niittää mitä kylvää.. ja lopussa kiitos seisoo, se on varma se.
 

Yhteistyössä