Tänään olisi kaverin häät ja niitä odotan innolla ja hieman kauhullakin.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ihanaa on se, että toiset on onnellisia ja menevät naimisiin, mutta kauhulla kun itse olen vasta eronnut pitkästä suhteesta ja tällä hetkellä ei ole niin onnellinen olo. Exääkin joutuu koko illan katselemaan kun se on bestman, tosin en minä sitä takaisin huolisi tällä hetkellä, että en sen perään haikaile, vaan enempikin haikailen onnen ja hellyyden perään, jota ei tällä hetkellä ole. Raskaus ehkä vielä vähän korostaa tätä tunnetta.

Mutta toivottavasti kaikki menee hyvin ja selviän ihan kunnialla, onneksi siellä on mukavia ihmisiä suurin osa ja voin viettää mukavan illan. Tai no suurin osa tuosta porukasta on varmaan enempi ja vähempi humalassa, ovat nimittäin kosteat häät ja itsehän en siis voi mitään alkoholia juoda.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ja sit sulle tulee paha mieli kun se ex alkaa vokotella vapaita häävierasneitokaisia...
Ei se ala, kun sillä on jo joku tyttöystävä, mutta se ei ole noissa häissä. Minä menen kaikenlisäksi exän kyydissä noihin häihin. Ainoa mikä ahdistaa on se kun toiset on niin onnellisia ja itse nyt ei tällä hetkellä ole maailman onnellisin ihminen.
 

Yhteistyössä