Tänään on koirille se kauhu päivä

"kiva"
Minä taas aion potkaista sellaista koiraa turpaan joka tulee murisemaan liian lähelle lapsiani rakettejen pelästyttämänä:)
Toivotaan että sellaista tilannetta ei tule, lähellä on kyllä ollut kerran.
 
+++++
hahaa, suosittelisin "kivalle" vilkaisemaan ensin minkälainen tapaus on hihnan toisessa päässä :D Emmä niistä koirista olis huolissaan, ne nyt ei sun potkuyrityksistä kun korkeintaan hermostu lisää :)
 
"tiiti"
Toi on muuten plussarivi ihan totta! yhtä lailla se koiranomistaja voi saada raivarit koiransa edessä raivoavasta mammasta kuin mistä se äiti sai raivarin lastensa kanssa.
 
Meillä pentu on 7kk eikä ole raketteja nähnyt/kuullut. Jännittää tämä päivä ihan hirveästi. On vielä sellainen, että tarvitsee yöllä pissatuksen :( onneksi naapurit ei kauheasti ole ammuskelleet raketteja, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ajattelin lenkittää pitkästi illalla ja yrittää selvitä :(
 
hmph
Täällä leuka loksahtaen luen joidenkin kirjoituksia. Siis mitä ihmettä te hyökkäätte ap:n kimppuun tuolla tavalla? :O

Meillä koirat pysyvät visusti sisätiloissa, jollei tuolle toiselle iske ripuli...
 
[QUOTE="kiva";27788042]Minä taas aion potkaista sellaista koiraa turpaan joka tulee murisemaan liian lähelle lapsiani rakettejen pelästyttämänä:)
Toivotaan että sellaista tilannetta ei tule, lähellä on kyllä ollut kerran.[/QUOTE]

voi kun olet tosi kova tyyppi! Hui! Ihan potkaiset
 
---
Yrität vaan itse olla välinpitämätön raketeista tai jopa iloinen. Me ollaan aina iloittu raketeista koirien kanssa ja ei ne ainakaan ole alkaneet pelätä. Kerta mammankin mielestä ne on hauskoja :)
 
Ei meilläkään ole koskaan viemällä viety koiraa katsomaan ilotulituksia mutta tottakai ollaan satuttu lenkille paukkumisen aikaan :/ Paukkuarkuutta on mutta meillä on myös rauhoittavat jotka tepsi hyvin viime vuonna ilman että koira olisi koko ajan kuitenkin nukkunut.. eli hermot rauhoittuivat mutta oli meidän kanssa hereillä yms.
Meillä kotona koira kuuntelee ilotulituksia ja tulee itkut ja haukut mutta kun ulos lenkille mennään ja siellä paukkuu niin ei ole moksiskaan =) Eiköhän me tästä illasta selvitä =)
 
mä...
[QUOTE="kiva";27788042]Minä taas aion potkaista sellaista koiraa turpaan joka tulee murisemaan liian lähelle lapsiani rakettejen pelästyttämänä:)
Toivotaan että sellaista tilannetta ei tule, lähellä on kyllä ollut kerran.[/QUOTE]

Vertailuna: Kun sä olet idiootti niin sun lastasi saa sen takia potkia? =)
 
Pennun omistaja
Täällä on 9vk:n pentu. Saas nähdä miten meille käy illalla. Toivottavasti ei rupea pelkäämään, edellinen koiramme pelkäsi . Eikä ollut mukavaa seurattavaa.

Luultavasti yritetään ennakoida pitämällä tv ja radio päällä.
 
"ihmeellinen"
Jos jokainen jättäisi sen rakin hankkimatta niin ei tarvitsisi miettiä kuka pelkää ja mitäkin. Koirista on enemmän haittaa kun hyötyä, tavan paskatykkejä ja saastuttajia.
 
Mun kaks edellistä koiraa ei pelännyt ilotulitteita pätkääkään.... kyseessä jenkki ja mäyris. Päinvastoin olisivat perään menneet, jos ois päässyt. Nykyinen mäyris on arempi eikä ulos mennä lainkaan paukuttelun aikaan. Sisällä on ihan rauhassa eikä säiky.
 
"vieras"
:D Meillä koira ei ole elänyt yhtään uutta vuotta mutta ollaan käyty katselemassa ilotulituksia juurikin siksi ettei siitä tule pelkoa koiralle eikä ole tullut :D Uutenavuotena tosin meillä saa mies käyttää koiraa kun itse saatan säikähtää yhtäkkisiä pamahduksia..
 
"kiva"
Se on hyvä nähdä miten mammoille ne haukkuvat piskit on tärkeämpiä kun lapset.

Ja kyllä, minä puolustan lapsiani jos joku erehtyy sekoilevan koiransa tuomaan lähelle.
Minä en luota yhteenkään nelijalkaiseen, enkä todellakaan luota niiden omistajiin. Monikin koiranomistaja on sellainen jästipää, että ei paremmasta väliä.

Kohtelette koiria niin kuin pieniä ihmislapsia, silloin ollaan jo ihan hakoteillä.
Veikkaan että yksikään koira ei nauti ilotulituksista, vaikka ei niitä pelkäisikään.
 
Ei- ei mulle elukat ole tärkeämpiä kuin lapset.

En mä kyllä näe raketteja tärkeinä kenellekään, eikä kukaan varmasti traumatisoidu, vaikka ne kiellettäis kokonaan. Typeriä ja hermoillekäyviä turmavälineitä.

Ai miksikö? Koska hirvittävän suuri osa ei osaa käyttäytyä niitten kanssa. Ammutaan miten sattuu ja missä kunnossa sattuu ja jätetään siivoamatta jäljet. Ja ammutaan mihinsattuu kellonaikoihin.
 
Voi koiraparat
Meillä koira pelkää pauketta ja ei ole kyllä tullut mieleenkään viedä ulos niitä katsomaan, eikä ole tullut mieleen, että koirien arkuus olisi siitä tullut, että omistaja on vienyt ne katsomaan raketteja. :D Täälläkin on paukkunut torstaista asti ni vähän vaikea niitä on täysin välttääkään. Mut ei se nyt maailman vakavin asia ole. Illalla ammutaan itsekin raketteja. :D
 
Superkiva
"kiva" onkin hyvällä mielellä ja juhlatuulella. Pysy kotona potkimassa tuoleja ja seiniä. Taidat pelätä koiria tosissasi, ikävää. Toivottavasti pääset pelostasi ja samalla myös tuo aggressiivisuutesi hellittäisi.
 

Yhteistyössä