tänään on kylmä,mutta onko hassua näköistä jos mä?.....

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mutta mitä mä laitan valkoinen minimekko sen kaa tai hame ja pitkää valkoinen toppi sen kaa? :ashamed: haluan olla ihan valkoinen tänään
Vaik se valkonen lyhyt mekko? Ja jotkut korkkarit?
juu mulla on jotain 15cm korkkarit mustat missä joku kukka juttu,njähh,mä varma tänään olen ihan tuksun näköinen kun mennään tyttöjen sekä yhden joka maksaa kans syömään :snotty: :ashamed:
Et kai sä sen näkönen oo, jos et meikkaa silleen. ;)
en meikka,eilen vain kävin tekemään kulmakarvojen muotoilu sekä värjäys ja ripsijen värjäys ja vain ainoastaan puuteria tulee ei muuta,mutta laitan kiharat pitkäät hiukset tänään päähään :xmas:
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
laitan turkkis?Se on kyllä aika lyhyt,tosi lyhyt siis rinnan asti ja valkoinen,mutta kuitenkin kuin turkkis,niin eikö se ole hassu näköistä jos kesällä sellaisen laitan päälle?
Ei tosiaankaan ole hassua! Kuulostaa aika ihanalta... sit vielä jotku korkeat sandaletit kapeiden housujen kanssa ja toppi. Huoliteltu meikki, kiiltävät hiukset ja kaunis laukku. Käyttäisin, jos en olisi tyyliltäni aika maanläheinen. Olisi hauskaa bongata sut kaupungilla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
laitan turkkis?Se on kyllä aika lyhyt,tosi lyhyt siis rinnan asti ja valkoinen,mutta kuitenkin kuin turkkis,niin eikö se ole hassu näköistä jos kesällä sellaisen laitan päälle?
Ei tosiaankaan ole hassua! Kuulostaa aika ihanalta... sit vielä jotku korkeat sandaletit kapeiden housujen kanssa ja toppi. Huoliteltu meikki, kiiltävät hiukset ja kaunis laukku. Käyttäisin, jos en olisi tyyliltäni aika maanläheinen. Olisi hauskaa bongata sut kaupungilla.
mä just eilen ostin tippat että hiukset olivat kiiltävät ja niin huono se oli,yöäk ja maksoi 37euroa,joku pieni purkki
:(
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mulla vielä yks ongelma sitten että mulla ei ole sukkahousuja,leginksijen kanssa se varma näyttää tosi hassulta?
voitko olla ilma sukkiksia? vai meettekö niin hienoon paikkaan että olis pakko olla jotain jalassa? muutt juu älä laita leginssejä :(
 
k
Koska olet pitkähkö niin valkoiset housut voisivat olla aikuisemman näköiset. Tai caprihousut? Toisaalta mekko on tosi suloinen ja mekko+turkki-yhdistelmä kiharoiden hiusten kanssa on nuorekas.

Riippuu ihan siitä, millä tuulella olet tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mulla vielä yks ongelma sitten että mulla ei ole sukkahousuja,leginksijen kanssa se varma näyttää tosi hassulta?
voitko olla ilma sukkiksia? vai meettekö niin hienoon paikkaan että olis pakko olla jotain jalassa? muutt juu älä laita leginssejä :(
en tiedä mihin mennään,ainakin aurajoelle jonnekin
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mulla vielä yks ongelma sitten että mulla ei ole sukkahousuja,leginksijen kanssa se varma näyttää tosi hassulta?
voitko olla ilma sukkiksia? vai meettekö niin hienoon paikkaan että olis pakko olla jotain jalassa? muutt juu älä laita leginssejä :(
en tiedä mihin mennään,ainakin aurajoelle jonnekin
joo no jos sun mies hakee sulle sukkikset niin hyvä, viime viikolla oli NIIN paljon porukkaa joella kun oli lämmintä, se ravintola hermaani oli muuten kivan näköinen paikka...mutta toivotan hauskaa iltaa säästä huolimatta :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mulla vielä yks ongelma sitten että mulla ei ole sukkahousuja,leginksijen kanssa se varma näyttää tosi hassulta?
voitko olla ilma sukkiksia? vai meettekö niin hienoon paikkaan että olis pakko olla jotain jalassa? muutt juu älä laita leginssejä :(
en tiedä mihin mennään,ainakin aurajoelle jonnekin
joo no jos sun mies hakee sulle sukkikset niin hyvä, viime viikolla oli NIIN paljon porukkaa joella kun oli lämmintä, se ravintola hermaani oli muuten kivan näköinen paikka...mutta toivotan hauskaa iltaa säästä huolimatta :flower:
oli kyllä:)
Ilta ei ole kovin pitkää,kun työt alkaa 8lta tänään,enkä saa yhtä lasillista viinia ees otta,tulen vaan muuten vaan mukaan,kun kerrankin kutsuttu
 

Yhteistyössä