Tänään pk:n pihalla

Vein tänään lapsia hoitoon aamu-ulkoilun aikaan. Sieltä sitten yks hoitajista huutelee kauempaa mulle että "mie kävin eilen päivällä siellä sinun työpaikalla, mutta et sie ollu siellä". Mie siihen, "Jaa kyllä mie eilen olin töissä kolmeen asti". Hoitaja siihen naureskelee " Kävin kyllä ennen kolmea, enkä nähny sinua siellä" mie olin hetken ihan, että häh!? Tuumasin siihen sitten "Kyllä mie siellä olin, mutta voihan se olla, että olin just silloin takahuoneessa päikkäreillä ku kävit" ja jatkoin matkaani sisälle.

Voi tana! En nyt kyllä yhtään ymmärtänyt tuon hoitajan pointtia.

Meillä lapset on siis vpk:ssa.
 
lto
Vein tänään lapsia hoitoon aamu-ulkoilun aikaan. Sieltä sitten yks hoitajista huutelee kauempaa mulle että "mie kävin eilen päivällä siellä sinun työpaikalla, mutta et sie ollu siellä". Mie siihen, "Jaa kyllä mie eilen olin töissä kolmeen asti". Hoitaja siihen naureskelee " Kävin kyllä ennen kolmea, enkä nähny sinua siellä" mie olin hetken ihan, että häh!? Tuumasin siihen sitten "Kyllä mie siellä olin, mutta voihan se olla, että olin just silloin takahuoneessa päikkäreillä ku kävit" ja jatkoin matkaani sisälle.

Voi tana! En nyt kyllä yhtään ymmärtänyt tuon hoitajan pointtia.

Meillä lapset on siis vpk:ssa.
Asiatonta ja epäammattimaista. Olisit sanonut suoraan, että kuulostaa siltä että epäilet olinko töissä vain en, ja se tuntuu ikävältä. Jatkossa voi kysyä suoraan, jos on jotain epäselvyyttä asiassa.
 
Kun on kerran subjektiivinen päivähoito-oikeus, niin mitä se kellekään kuuluu onko vanhempi yleensäkään töissä vai ei? Ja tuollainen huutelu on kyllä täysin asiatonta. Itse keskustelisin tuon hoitajan kanssa asiasta, kysyisin mikä oli hänen tarkoituksensa, epäileekö hän etten ollut työpaikallani vain jossain muualla, ja onko h'nen mielestä hänen käytöksensä asiallista. Sitten voisin kysyä että mitä hän luulee, olisiko päiväkodin johtaja sitä mieltä että hänen huutelunsa oli asiallista?
 
Kun on kerran subjektiivinen päivähoito-oikeus, niin mitä se kellekään kuuluu onko vanhempi yleensäkään töissä vai ei? Ja tuollainen huutelu on kyllä täysin asiatonta. Itse keskustelisin tuon hoitajan kanssa asiasta, kysyisin mikä oli hänen tarkoituksensa, epäileekö hän etten ollut työpaikallani vain jossain muualla, ja onko h'nen mielestä hänen käytöksensä asiallista. Sitten voisin kysyä että mitä hän luulee, olisiko päiväkodin johtaja sitä mieltä että hänen huutelunsa oli asiallista?
vuoropäiväkodissa (ap kirjoitti vpk ) ei ole subjektiivista hoito-oikeutta.

mut joo, ärsyttävää tuollainen..itsekkin töissä ollessani olen usein sellaisessa paikassa ettei asiakkaat mua nää.
 
"liinis"
Vuorohoitoon ei ole subjektiivista oikeutta.

Mutta ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa tuollaisella huutelijalla. Ammattimaisuus on tuosta käytöksestä kaukana. Laitahan sähköpostia pk:m johtajalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28381689:
vuoropäiväkodissa (ap kirjoitti vpk ) ei ole subjektiivista hoito-oikeutta.

mut joo, ärsyttävää tuollainen..itsekkin töissä ollessani olen usein sellaisessa paikassa ettei asiakkaat mua nää.
Ok joo, näin onkin. Mutta silti, todella törkeää käytöstä. :mad:
 
"vieras"
Hirveä sikapossu koko hoitaja... Jätä se sika ja jätä se possu!! Miten annat tuon tapahtua itsellesi.. ihan hirveä sikapossu kyseessä. Sano sille sialle ja sano sille possulle, että rajansa kaikella ja älä enää ikinä vie lapsiasi moiselle sikapossulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28381735:
mullekkin on kyllä hoitajat joskus sanoneet et kävin työpaikallas mut en nähny sua, mut en oo aatellu et vahtisivat sitä olenko töissä vai en.
oletko varma et hoitaja sillä asiasta mainitsi?
Mie en tiiä mitä se hoitaja niinkuin ajo takaa. Eka kerralla kun sanoi, ajattelin, että mainitsi vaan käyneensä siellä. Mutta kun heti perään toisti asiansa, tuli sellanen olo, että mitä-se-tuossa-jankuttaa- samaa asiaa.
 
hehheh
Ei meidän hoitajien oikeasti tarvitse lähteä kenenkään työpaikoille tutkimaan onko vanhemmat siellä vai ei. Riittää kun toteaa mielessään, että siinä tuokin äiti/isä taas lähti viettämään laatuaikaa ja halusi lapsensa koko päiväksi hoitoon. Ei siinä sen kummempia. Niin yleinen tuo ilmiö, kun suurin osa hoidossa olevista lapsista on subjektiivista hoito-oikeutta täysimääräisesti käyttäviä.
 

Yhteistyössä