tänään TAAS jännitetään..

Taas on koittanut se päivä kun pitäis alkaa menkat, mut siis kovasti toivotaan että pysyvät poissa. Mahaa on vihlonut menkkamaisesti päivän mittaan, mut ei ole vielä alkanut.. huh, halusin vaan jakaa ajatuksia tästä piinaavan pitkästä päivästä. Onko muita jotka jännittää tänään tai lähipäivinä? Jokohan tärppäisi? on jo useampi kuukausi yritystä takana ja saman verran pettymyksiä.. :/
 
koittaa onko ne menkat alkamassa vai ei. Itse kokeilin kohdun nipukkaa ja jos menkat on alkamassa niin se on pehmee ja auki,kuten ovulaatio aikana.Olinkin raskaana ja arvasin sitä,että se oli kova ja kiinni ja nousi ylemmäs koko ajan. =)
 
Täälläkin jännäillään.. epäsäännöllisen kierron johdosta en oikeen tiedä koska niitä pitäis odotella..

Eilen olin jo varma että nythän se täti tulla ryysii paikalle mutta eipä oo näkyny.. Eilen kyllä jo menetin toivon mutta kyllä silti jännäilen!

Ja tosta kohdunnipuskasta niin en mä ainakaan löydä sitä mistään! Taitaa olla yhtä hukassa kuin meidän haikarakin.. :headwall:
 
Täällä vielä jännätään! Menkkakipuja tai niiden tapaisia on ollut tänäänkin, mutta menkkoja ei kuulu eikä näy, ONNEKS! Ostin jo tänään raskaustestin ja odotan aamuun että testaan jos ei yöllä tule pettymyksiä.. Mut laskin että nyt olis kiertopäivä 32 jo menossa ja normisti on n.29-30 päiväinen kierto. Mut kuka noista tietää, en usko ennenku näen!

Ainiin ja tuosta kohdunnipukasta en ihan varmaksi osaa sanoa, mutta eilen olevinaan yritin sitä kokeilla ja sellainen kovahan siellä tuntui kai, mutta ei tuosta osaa varmaksi sanoa ennenkuin on ehkä vähän "kokemusta".. en ole ennen tiennytkään tuosta hommasta.

Ilmoittelen aamulla miten kävi , pitäkää tsemppiä ja toivotaan meille vauvauutisia! :wave:
 
Nyt mä ilmeisesti löysin sen maagisen nipukka-napukan, kumpi se muuten on, napukka vai nipukka :LOL:
No joo ny ku sitä ekan kerran koitin niin huono sanoa ku ei voi verrata mut sen verran tien et kiinni on ja yllättävän kova verrattuna ympärillä olevaan ööö...tavaraan...elimiin, emmä osaa selittää, aika ällöksiki meni...sori :ashamed:
enne :wave: plussatuulia huomiselle, ja mä saan vasta illalla töiden jälkeen katottua miten kävi, voi eikä! Tulee HIIIDAAASS työpäivä :D
 
Kiitos Mököselle, ja myös oiiiiikein paljon hyviä plussatuulia myös sinne! :wave: Ainiin joo ja mä mietin samoin tuosta nipukasta (vai mikä nyt onkaan) että siis kovempi se on huomattavasti kuin siinä ympärillä oleva tavara, heh..! eli erottui selvästi heti ja tuntui kovalle. Jännä kun tässä on jo muutaman kierron jännittänyt ja saanut pettyä, ja viime kierrollakin olin tuntevinani vaikka minkälaisia raskausoireita ja olin jo ihan varma mutta ei tärpännyt. Ja tässä kierrossa en ole edes ajatellut mitään oireita että onko niitä vai ei ja olen yrittänyt olla stressaamatta ja nyt on sitten "täti myöhässä".. toivon NIIIIIIIIIIIN kovasti että vauvansiemenet on löytäneet perille ja nyt saisimme hyviä uutisia. Mut aamuun vielä jännitellään... Huomiseen, kauniita unia ja vauvojen kuvia :D
 
Täällä on yksi maailman onnellisimmista!Testasin heti herättyäni huonosti nukutun yön jälkeen vahvat kaksi vaaleanpunaista viivaa! Voi tätä onnen tunnetta! :heart: Jos kaikki menee hyvin niin meille on luvassa siis maaliskuun alussa se kauan odotettu pikkukakkonen!Kiitos kaikille jotka jaksoi kommentoida tähän ketjuun. Illalla tuli yhtäkkiä kuvottava olo ja oksensin, se jo antoi pientä vinkkiä tämän aamun tuloksesta, mutta muuten en olisi uskaltanut arvailla mitään .. voi tätä onnea.. :D
 
Minä ehdin yhden kierron verran tutkia nipukkaa ihan alusta asti siis,eli kun menkat oli loppu oli kohtu pehmeä reunoilta ja auki päästä,sit rupes meneen kiinni ja hiukan kovempi reunoilta.Ovis aikaan alkoi taas pehmeneen ja aukesi.Oviksen jälkeen rupes meneen kiinni ja koveni mitä lähempänä oli kuukautisten alkamis päivä sitä kovemmin oli päästä kiinni ka reunat myös kovemmat. Kohtu myös alkoi nousemaan ylöspäin,eli ns.pakeni paikalta ja oli vaikeampi ylttää. Testasin kp 28/28.
Plussa onnea teille! :hug:
Onnittelut ennelle plussasta! :flower:
 

Yhteistyössä