Tänään taas sellainen hetki, kun olisin halunnut vajota maan alle...

Olimme pojan kanssa lähdössä päiväkodilta. Poika miuisti, että lupasin viedä hänet hoitopäivän jälkeen herkuttelemaan ostarin uuteen kahvilaan. Tämä piti tietenkin kertoa hoitajalle. Hoitaja ihasteli, että vai herkuttelemaan olet lähdössä, mihin poika totesi, että "ei, kun me ollaan menossa äidin kanssa päiväoluelle".

Lienee turhaa sanoa, että taloudessamme kukaan ei juo olutta käytännössä lainkaan (mies max 1 saunakalja pari kertaa vuodessa).

En tajua, mistä herra tuonkin taas repäisi :D. Kyllä hävetti.
 
"vieras"
Musta on aika sairasta, että joka vitun kerta kun rieputarallaa tekee aloituksen, tai ihan vaan kommentoi johonkin ketjuun, niin AINA joku tulee (tod. näk. sama henkilö) heittämään jotain uskomatonta vittuilua... Ok, joku nyt ei vaan tykkää hänestä, mutta miten voi joku nettipersoona ärsyttää ketään niin paljon, että ihan kärpäsenä perseessä roikkuu KOKO AJAN! Jos kyseinen henkilö ärsyttää niin paljon, niin miksi, oi miksi niitä riepun aloituksia pitää sitten edes avata, tai muihinkaan kommentteihin kiinnittää huomiota? Musta tää vaan on ihan sairasta jo! Vaikea kuvitella, että kukaan terve ihminen viitsii ja jaksaa noin roikkua haukkumassa!
 
No huh..
[QUOTE="vieras";25766342]Musta on aika sairasta, että joka vitun kerta kun rieputarallaa tekee aloituksen, tai ihan vaan kommentoi johonkin ketjuun, niin AINA joku tulee (tod. näk. sama henkilö) heittämään jotain uskomatonta vittuilua... Ok, joku nyt ei vaan tykkää hänestä, mutta miten voi joku nettipersoona ärsyttää ketään niin paljon, että ihan kärpäsenä perseessä roikkuu KOKO AJAN! Jos kyseinen henkilö ärsyttää niin paljon, niin miksi, oi miksi niitä riepun aloituksia pitää sitten edes avata, tai muihinkaan kommentteihin kiinnittää huomiota? Musta tää vaan on ihan sairasta jo! Vaikea kuvitella, että kukaan terve ihminen viitsii ja jaksaa noin roikkua haukkumassa![/QUOTE]

Kuka se nyt persettä nuolee? :) On oikein ruskeana vielä, hyi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Teille typillistä;25766301:
:) Olen seurannut jonkun aikaa jo sinun kirjoitteluas tänne ja aina tulee tuommosia tyhmyyksiä. Ei se vartmaan toisesta päivästä eronnut millään lailla. :)
Olen huomannut saman asian. =)
 
Lex
Mun 6-vuotias on saanut jostain päähänsä, että kotona=himassa=kännissä!!!

Oli vähän järkyttävää kuunneltavaa, kun poika kertoi puhelimessa kaverilleen kovaan ääneen olevansa kännissä, missä sää oot?

Ja eikä olla ees Petriä kuunneltu...:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo mut oothan sä;25766471:
keskellä päivääkin vetänyt valkkaria naamariis, useastikin. :)
En kyllä ihan heti muista, milloin tällaista olisi tapahtunut. Ehkä joskus ennen lapsen syntymää - en ihan varmasti sen jälkeen. Itse asiassa lapsi ei ole tainnut nähdä kuin tasan yhden kerran mun juovan alkoholia ylipäätään - viime kesänä join tosiaan sen yhden lasin valkkaria ruoan kanssa, kun oltiin reissussa.

Että ei, tuo kommentti ei liity millään tavalla meidän perhe-elämäämme.
 
No lapsi imuroi meilläkin joskus mun ja siskon vitsailukeskustelun ja kuulutti tarhassa mun odotuksesta et "sit kun vauva syntyy niin äiti ampuu tissistä maitoo kiukaalle kun se on meidän lehmä".. Heh.. Niinpä niin.. Niinhän se mun pikkusiskoni taisi vitsailla jokin aikaa sitten :ashamed: :LOL: :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä