Täräytettäiskö Kuntaseiskan

  • Viestiketjun aloittaja pipokiree
  • Ensimmäinen viesti
Tota noin... miten ois semmoset nyyttärityyliset pikkujoulut, joihin vois ottaa lapsetkin mukaan, jonkun kotona?
Ois kiva tavata muita mammoja lähialueelta ja pojukin varmaan tykkäis leikkiä muitten lasten kanssa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2005 klo 18:43 manta76 kirjoitti:
Tota noin... miten ois semmoset nyyttärityyliset pikkujoulut, joihin vois ottaa lapsetkin mukaan, jonkun kotona?
Ois kiva tavata muita mammoja lähialueelta ja pojukin varmaan tykkäis leikkiä muitten lasten kanssa.
Tää kuulostais ehkä paremmalta kuin raflailta. Ei olis aamulla krapula ja rahatkin ois tallessa. :D
 
Turakainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2005 klo 21:10 MiiMu3 kirjoitti:
ehkä se olis ihan kiva... onko vapaaehtoista "emäntää"? tosin meillä kyl voi pitää jos haluutte tänne tulla....?
Juu sopii mulle... :D
Sähän voit siinä samalla pitää tupperit vähän vapaammat sellaset ;)
Koskas rehvataan?? :wave:
 
Voisihan se olla kivaa lastenkin kanssa =) Olisiko se aamupäivällä pikkulasten kesken vai iltapäivä/ilta, jolloin koululaisetkin olisivat mukana? Meillekin voi tulla, mutta asutaan täällä syrjässä. Miten haluatte?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2005 klo 21:25 d u m b o kirjoitti:
Voisihan se olla kivaa lastenkin kanssa =) Olisiko se aamupäivällä pikkulasten kesken vai iltapäivä/ilta, jolloin koululaisetkin olisivat mukana? Meillekin voi tulla, mutta asutaan täällä syrjässä. Miten haluatte?
olikos se dumbo niin että odotat?
mulle sopii ihan kumpa vaan. et päiväl tai illalla.. me asutaan myllykoskella mikä nyt seki on vissiin vähän syrjässä..?
eli tavataankos täällä meillä vai dumbolla?
miten ois vai viikko 50 eli ei seuraava vaan sitä seuraava... ??
 
Turakainen
Mulle käy ihan kuin vaan..
Missäs dumbo asuukaan??
Mulla kuitenki auto käytössä niin päästää liikkumaan ja jos tossa MiiMulla oltais niin ehkä jaksan sinne kävelläkkin :LOL:
 
Texas Flame
Noh, laittakaas nyt joku päivä lukkoon, niin voin kalenterista kattoo josko pääsis ite kans :wave:

...ja mielellään iltapäivällä, aamusta me ei keretä mihkään :D
 
Turakainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2005 klo 00:32 Texas Flame kirjoitti:
Noh, laittakaas nyt joku päivä lukkoon, niin voin kalenterista kattoo josko pääsis ite kans :wave:

...ja mielellään iltapäivällä, aamusta me ei keretä mihkään :D
Peesi!! :wave:
Emäntä halukkaat..päivämääriä niin napataan niistä sitten mahd.monelle sopiva =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2005 klo 11:23 Turakainen kirjoitti:
Meille käy ainakin tuo keskiviikko :D

Mulle käy ens keskiviikko myös. Silloin voi tulla meillekin, jos tänne Kaipiaisiin asti jaksatte vain tulla. Seuraavalla viikolla appi ja anoppi ovat tulossa, joten silloin tulemme mieluummin sinnepäin, jos ei ensi viikko käy. Ai niin keskiviikkona kuopuksella on kerho 9-11. Mihinkä aikaan olitte ajatellee?
 
mulla vähän vaikee tonne kaipiaisiin ens viikol päätä..ainaski päivällä ku mies töissä.. et jos sopis et vaik täl kertaa meille ja sit joku kerta ku meiän ukko kotona ni tullaan sinne kaipiaisiin...?
sopiiko kaikille päivällä vai onko koulua töitä tms? jos vaiks klo 12?
 
1 Ummeljokelainen ilmottautuu, tosin mulla on kyllä vähän huono homma sillai, kun oon päivät töissä ja illat ihan sippi, joten tapaamisten aikataulut voi olla vähän heikonlaiset saada järkättyä, mutta ehdottakaa tosiaan jotain (vai oliko siellä jo sovittukin joku päivä) niin katellaan, kiinnostusta kyllä löytyy.....
 
jaa... on kyl vaikeeta tää.. =)
en tiedä vielä mut voi olla et oon poissa ens viikolla... kukaan ei sit vissiin huomenna ainakaan oo tulossa....?
ainaski mulla on ens sunnuntaina tupperi kutsut jossa ite sekä emäntänä että esittelijänä. sinne saapi tulla jos on innostusta.. mulla vaan ei varmaan hirveesti aikaa sillon ite seurustella... mut turakainen ainaski lupas tulla.. =)
näistä tapaamisista kun aina näyttää olevan aikas vaikeeta sopia...!!
jos huominen ei käy ni ehdotelkaa jotain päivää... alkaa menee vähän hankalaks tää touhu jo... =)
 
Texas Flame
Hmm...Vieras vois tarkistaa onko lääkitys kohillaan :whistle:

...Mitäs te muut ootte mieltä jos yritettäis tuota tapaamista vasta tuolla tammikuun puolella ?
Mulla ainakin itsellä on hirveest hommaa ennen jouluu... Tuntuu että mitää ylimäärästä ei täs kerkee suunnitella :) :wave:
 
Turakainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2005 klo 18:10 Texas Flame kirjoitti:
Hmm...Vieras vois tarkistaa onko lääkitys kohillaan :whistle:

...Mitäs te muut ootte mieltä jos yritettäis tuota tapaamista vasta tuolla tammikuun puolella ?
Mulla ainakin itsellä on hirveest hommaa ennen jouluu... Tuntuu että mitää ylimäärästä ei täs kerkee suunnitella :) :wave:
Juu, käyhän se.... miulle ainakin. :D
Eipä tässä oikeen meinaa keretä enään koneellekaan kun hommaa piisaa :eek:
Mutta palaillaan asiaan :wave:
 

Yhteistyössä