TÄRPÄNNYT OVULAATIOTESTIN AVULLA..?

Katsotaanko kuinka meille käy, harmi vaan kun ollaan oltu kipeitä.. La:na lämähti hymynaama ruutuun. Parin viikon päästä selviää! :) Jokatapauksessa tosi kiva kuulla, että ovistestistä on ollut hyötyä! :)
 
Tässä kierrossa on nyt ekaa kertaa ovis-testit kokeilussa :) Vuoden yritys takana..Suoraan sanottuna yllätti, että ovis tulee kierrossa näin myöhään...Nyt kp18 ja tikku näyttänyt suurinpiirtein tasavahvaa viivaa...Katsotaan onko niistä jonkinnäköistä hyötyä ;)
 
Meillä yritystä reilu puolivuotta. Aattelin ottaa testin käyttöön kun on vähän epäsäännöllinen kierto. Ihan mielenkiintoista ja meinaan kyllä jatkaa käyttämistä jatkossakin, jos ja kun ei nyt natsannut.
 
Mulla nyt dpo 15-16 eikä menkkoja ole vielä tullut (kp30/27-31). Vatsassa tuntunut jo pari päivää, että menkat alkaa, vaikka normaalisti kivistää hetken ja sitten jo vuoto alkaa. Mut ihmiskeho ja -mieli on niin kummallinen... *huokaus* Eli vielä odotellaan oliko ovulaatiotestistä apua vai ei.
 
Niin, ovulaatiotestihän ei varsinaisesti tee ketään raskaaksi, mutta apua siitä tietenkin on siinä kohtaa, jos sen avulla bongaa oviksen.

Itse käytin viime kierrossa ekaa kertaa ovistestejä ja sain oviksen bongattua niiden avulla, koska muita oireita ei oikeastaan ollut. Kuitenkin menkat alkoivat tänään, mutta koen silti testien olleen hyödyllisiä. Se vaan menee niin, että oviksen bongaamisesta ja hyödyntämisestä huolimatta mahdollisuus raskautua on vain 20%, eli loput on sitten tuurista kiinni.

Toivotaan, että sulla tärppää d =) b
 
Mielenkiinnolla luin tätä pinoa ja onnittelut marde raskaudesta. =)

Olisin kysynyt sinulta, että miten peitot heiluivat kun hymynaama tuli?

Harmittaa niin vietävästi kun sain hymynaaman niin emme ehtineet puuhiin kuin sinä samaisena päivänä ja seuraavana aamuna ja mietin, että riittääneeköhän tuo.
Viime kuussakin hyödynnettiin hymynaama, mutta ei tärpännyt.

Nyt minä sitten odotan seuraavat kaksi viikkoa tuleeko tulosta.
 
Mulla lämähti hymynaama testiin la klo 14 ja yhden kerran harrastettiin seksiä su n. puoliltapäivin. Muuten oltais varmaa jo la, mut mies oli kipeä ja "pakotin" raukan sitten sunnuntaina hommiin! :) Eli kyllä te (saheva) ainakin tarpeeks olette puuhailleet. :)
 
Onnea Marde =) Ja kuule, komento takas mun osalta, nimittäin ei ne mun menkat alkaneetkaan, pari päivää sitten tuli pieni tuhru ja siihen loppui. Tänään kp30/27-31 tein vahvat plussatestit sekä ovis- että raskaus- ja tosiaan tää oli mulle eka ovistesti-kierto. Että juu, kyllä siitä apua tärpissä näköjään oli :flower:
 
Onnittelut myös sinulle raskautumisen johdosta.
Voi, että kun itselläkin nyt toiveet sen kuin vaan kasvaa. Mutta kovin toiveikas en kuitenkaan osaa olla, mutta mahikset on ainakin olemassa. =)

Muidenkin kokemuksia olisi mukava lukea lisää.
 
Moikkamoi!!

Saanko kysyä että kuinka usein harrastitte sexiä sen ovu plussan jälkeen?
mulla näyttä ovutesti edellsipäivänä vahvan plussan, jonka jälkeen harrastettiin 2päivän aikana 4kerta sexiä, testasin huvikseni eilen taas ja ovu testi näytti vahvan plussan, jonka jälkeen harrastettiin taas sexiä sen testin jälkeen.
mut ei enää sen jälkeen ja nyttenki ollaan töissä, mua nii pelottaa et ei oo tärpänny ja menee taas ohi se herkin aika :( niin monta kk yritystä takana!
 
Varmaa aikaa ei tuohon voi sanoa. Munasolu irtoaa NOIN muuutaman tunnin - kahden vuorokauden päästä LH-huipusta. Joillekkin on raskautumiseen riittänyt yksikin pupuilu kerta hymynaama päivänä, jotkut varmistelevan vielä seuraavana ja sitäkin seuraavana päivänä :)
Mutta luulisi sun mahikset olevan ihan hyvät, yleensä kun ne simpat elelee siellä oikeilla mestoilla jopa muutaman päivän :)

itsekin täällä jännään.. mun hymynaamasta laskettuna on nyt dpo9....
ja mullekkin ensimmäinen hymynaama vuoden yrityksen aikana :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä