Tärppääkö koskaan...

Olemme 4 kk koettaneet saada vauvaa alulle, ja aina vain ei. Seksiä tasaisesti joka toinen päivä, joten kaiken jären mukaisesti pitäisi kyllä tärpätä. Aina testaan miinusta miinuksen perään..masentaa niin, kevätvauva olisi niin tervetullut.
 
Hyppii 30-40 välillä, en bongaa oviksia ollenkaan, nyt jos menkat vielä alakaa, hankin ovistikut avuksi. Onko teillä kokemuksia niistä? Mistä saisi edullisemmat?...toisaalta meillä yrityskertoja niin tiuhaan, että onko niistä apua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruiskukka:
Hyppii 30-40 välillä, en bongaa oviksia ollenkaan, nyt jos menkat vielä alakaa, hankin ovistikut avuksi. Onko teillä kokemuksia niistä? Mistä saisi edullisemmat?...toisaalta meillä yrityskertoja niin tiuhaan, että onko niistä apua?
Mulla samanlainen ongelma.En oo yhtään varma tuosta oviksesta.Tikut otan minäkin käyttöön ens kierrosta.
 
Kannattaa yrittää tikuttaa sitä ovulaatiota. Yhtenä syynä siihen, ettei ole vielä tärpännyt, voisi olla juuri ovulaation puuttuminen eikä yrityskertojen vähyys.

Itse epäilen, että en ovuloi, koska kierrot ovat olleet niin pitkiä ( myös välillä 30-40). Nyt on menossa kp 21 eikä ovulaatiota ole tapahtunut (oon tikuttanut ja mittaillut lämpöjä). Turhauttavaa! On kai pian marssittava gynelle, kun ei nää hormonit tahdo oikein toimia :/
 
ei kannate ihan noin alussa luovuttaa.
Meillä meni esikoisen kans n.9kk että tärppäs. Kakkosta yritetään ja nyt menossa yk.3. Olishan se kiva että tärppäis heti, mut ei kannate tosiaankaan heti antaa periksi.

ovistikut on tosi käteviä jos ei tiedä ovuloiko. Itellä nyt käytössä tikut, tarkistan et ovuloinko. ja tikkujen mukaan ovuloin
www.mammaksi.fi
www.kotitestit.fi
 
Heiii... ei yk4 oo viel paha. =)
Pitäähän sitä vähän saada jännätäkin. ;)
Osa ilostahan menee siinä jos heti ekalla kerralla tärppäis. :D
Kyl mä sit ymmärrän et alkaa häiritsee ku se vuosi yritystä alkaa lähenee, mut hei neljäkuukautta... Varsinki jos on takana ollu hormonaalista ehkäisyä, niin pitäähän sitä oman kehon ehtii tottuu tähän ehkäisemättömyyteenki. :kieh:
 
Täällä vähän samoja mietteitä et rupeis nää kierrot jo riittää kun niitä on tullu jo 1v3kk aika paljon,eikä olla saatu aikaseks kun yks km...taas kaikki alkoi uudestaan ja tää rupee käymään hermoo tämä odotuksen odotus...Laalaa mainitsi tuosta hormooni ehkäsystä,sitä meillä ei ole ollu vaan paremminkin hormooneilla ollaan yritetty raskautua...mut tällä hetkellä siitä ei ole apua paljoa ollu,miulla on tänään jotenkin erityisen vaikee päivä hyväksyä tätä asiaa ja etenkin kun menkat alkaa luultavasti viimeistään keskiviikkona :kieh: :'(
 
Meillä yk 7 menos ja alotin tikuttelun viime kierrossa ja kuinka ollakkaan en ovuloinut!nyt uudet tikut tilattu mammaksi.fi sivuilta ja uutta yritystä!Kyllä harmittaa ja tuntuu tosiaan et saanko edes lasta mut ei se tapahdu niin nopeasti kun aluksi luulin!Gyne oli sitä mieltä et ei mitään hätää et näin "vähä" aikaa vasta yritetty ja lohdutti vaan ja sano et ei joka kierrossa tule ovulaatiota!itseä ei helpottanut kun aloin heti miettii pahinta!!!Mut ei pitäs kuulemma olla syytä miksi en sitä pientä nyyttiä saisi!pitää vaan luottaa että vielä joku kaunis päivä onnistaa!!Plussatuulia kaikille :)
 
Ei saa luovuttaa!!! Me tuota esikoista yritettiin suht aktiivisesti melkein 2vuotta ja sit kun loppu toivo koko ideaan tulikin tosi iloinen yllätys!!! :whistle:

Ja itse osas arvostaa "enemmän" kaikkee kun se raskaaksi tulo oli niin "hankalaa" :p

Nyt on toisen yritys menossa mutta ovis päivinä tuo mies ei oikein innostu mistään jne jne tympäsee sen asenne...!! Pakko vissiin väkisin ottaa oikeina päivinä :LOL:
 
meilläkin yritystä takana 11kk:tta ja yksi km..
Ei ole tärppiä näkynyt ja alkaa epätoivo jo kalvaa..
tutkimuksiin ei vielä haluta mutta ja kyllä uskoa ja toivoa vielä löytyy että se sieltä tulla tupsahtaa meillekin mutta kyllä tämä ainainen odottaminen ja syö pahasti jaksamista..
 
Täällä joka kk:si sitä aina pettyy ja möykkään ukolle vaikka tokikaan se ole sen vika....Mutta eiköhän tässä joskus kun sen aika on se pikku kakkonen yllättää!!!

Mie olen koittanut puhua miehelle että menisi tutkimuksiin sillai et jos sen pikkuiset onkin hitaampia sitä osais ehkä ajatella asiaa toisin...Mutta sitten se aina vetoaa että onhan meillä tuo poika et miksi ei vois toinenki tulla....Mutta toisaalta onko se niin vaan varata aika sinne et sais miehen tavarat tutkitavaksi :p
 
tästä kierrosta mä aattelin että ei tarttis tärpätä ku oon uudessa suunissakin alottanu jne ni siitä se just sitte tärppäskin. elikkäs yk5. ja osivakin koitin tikuttaa tästä kierrosta että tietäis että ovuloinko ollenkaan. enkä niihinkään saanu viivaa.
eli sen stressaamisen lopettaminen varmaan meillä kyl autto.
 
Mulla tuon miehen serkku sanoi et jos kovasti oottaa raskaaksi tuloa silloin ei varmasti tule raskaaksi....Se kyllä pätee ton kohdalla täysin silloin menkat ehti olla jo toista kk:ta myöhäs ja sitä ei käynyt ees mielessäkään et ois raskaana ja ehtiny kyllä ajatteleenkaan kun oli hillastusaika jne jne...Mut sit tuliki tosi iloinen yllätys :) miten sitä osais asennoitua ettei kokoajan toivo niin kovasti.... :heart:
 
älkää masentuko... meillä yksi poika joka syntyi 10/04 ja siitä asti yritetty toista vuosi sitten koin keskenmenon ja nyt tärppäsi uudestaan ja toivon kovasti että pysyis matkassa.... eli pojan ja keskenmenon väliin tuli aikaa 2 vuotta ja keskenmenon ja nyt plussan väliin vuosi...ja koko ajan ollaan yritetty
 
wiiwi84 voi toivottavasti pysyy matkassa !!! :hug: Kauan olette tekin joutuneet yrittään...

Sillai helpottaa oloa ettei ole ainut koska aina sitä tuntuu siltä et onko sitä ainut jolla ei onnaa ja läpimätä jne jne kaikki ihanat asiat käy mieles :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
wiiwi84 voi toivottavasti pysyy matkassa !!! :hug: Kauan olette tekin joutuneet yrittään...

Sillai helpottaa oloa ettei ole ainut koska aina sitä tuntuu siltä et onko sitä ainut jolla ei onnaa ja läpimätä jne jne kaikki ihanat asiat käy mieles :p
mä täällä just pähkäilen et haluisin mennä yksityiselle ultraan että näkis et siel joku on ja jos vaikka se sydän jo löis...mut ku ne on niin pirun kalliita...enkä oikein tiiä mihin voisin mennä
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
wiiwi84 voi toivottavasti pysyy matkassa !!! :hug: Kauan olette tekin joutuneet yrittään...

Sillai helpottaa oloa ettei ole ainut koska aina sitä tuntuu siltä et onko sitä ainut jolla ei onnaa ja läpimätä jne jne kaikki ihanat asiat käy mieles :p
mä täällä just pähkäilen et haluisin mennä yksityiselle ultraan että näkis et siel joku on ja jos vaikka se sydän jo löis...mut ku ne on niin pirun kalliita...enkä oikein tiiä mihin voisin mennä
mites pitkäl oot? ku alkuraskaudenultraan kannattaa mennä vast joskus 7+ tai 8+. sillon selviäis maholliset tuulimunat jne.
 
hoh hoijaa, täällä menossa jo yk 8 :/ Ei tärppää ei...Olen yrittänyt ovista tikuttaa, mut en saa kontrolliviivasta tummenpaa ikuna vaan aina sellaisen tosi haalean viivan. Kiertopäivätkin heittelee 26-34 välillä |O Vaakamamboakin on harrstettu usein, mut mittää ei tapahdu.
 

Yhteistyössä