Tässä on kauniisti pukeutunut uhkea nainen :)

vieras
Mo'nique näyttää kerrankin nätiltä kun hänellä on pitkä iltapuku. Hänellä kun on paha tapa jättää säärikarvat ajamatta... :D (Googlettakaa huvikseen kuvia hänestä.)
 
Oli tukeva tai luikku niin kauniin pukeutumisen lähtökohtana on pukeutua oman vartalotyyppinsä mukaan. Jos on mitä korostaa, kannattaa korostaa. Jos taas on ainoastaan korostettavana iso maha, kannattaa se korostaminen jättää ehkä väliin.
 
V-ivian
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Eikä hää ole edes lihava vaan ihan normaali, terveen näköinen :)
Tässä mennään metsään jos tuo on normaali, terveen näköinen.

Hän on lihava, ylipainoinen, luultavasti sairaalloisen ylipainoinen BMI:ltään, eikä mitenkään NORMAALIkokoinen.

Mutta hyvännäköinen nainen on silti, näyttävä.
 
Onko kukaan muu huomannut kuinka nuo olkaimettomat puvut harvoin pukee ketään? Vai pistääkö se ainoastaan mun silmääni? Kun sellainen puku vaatisi hyvän ryhdin, itsevarmuutta ja mielellään pikkasen rintoja ( mutta ei mitään jättisilikoneja ) täyttämään sitä yläosaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Onko kukaan muu huomannut kuinka nuo olkaimettomat puvut harvoin pukee ketään? Vai pistääkö se ainoastaan mun silmääni? Kun sellainen puku vaatisi hyvän ryhdin, itsevarmuutta ja mielellään pikkasen rintoja ( mutta ei mitään jättisilikoneja ) täyttämään sitä yläosaa.
no noista puvuista mitä tossa oli, pisti silmään että moni näyttää valitsevan liian vaalen värin pukuunsa, siis kun on vaalea iho, vaaleat hiukset ja vaalea puku niin tulee jotenkin valju vaikutelma.. ja sitten noi pukujen mallit on todella omituisia..
ja jostain syystä tosissaan olkaimettomat puvut ei näytä hyviltä.. :snotty:
 
rumaa
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Onko kukaan muu huomannut kuinka nuo olkaimettomat puvut harvoin pukee ketään? Vai pistääkö se ainoastaan mun silmääni? Kun sellainen puku vaatisi hyvän ryhdin, itsevarmuutta ja mielellään pikkasen rintoja ( mutta ei mitään jättisilikoneja ) täyttämään sitä yläosaa.
Mä kans katsoin samaa.Jopa sen naikkosne kohdalla jota kehuttiin keijuksi pukuinensa.
Näyttää niinku hartiat ois ihan vinks ´vonks maata kohti.
 

Yhteistyössä