Tässä on Keravan puukottaja

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olis vaikka tappanut jonkun aikuisen mieluummin. :(
Mieluummin ei ketään.
Niin tietysti. Olen varmaan aika ikävän kuuloinen ihminen, mutta mun vaan on niin vaikea ymmärtää tommosta. Musta se vaan on niin rankka juttu, että joku lapsi joutuu tommoisen älyttömyyden kohteeksi. :(
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hoitoonhan pääsee ihan helposti, kun kertoo olevansa suisidaalinen, ei tartte muita tappaa.
Mun on jotenki hyvin vaikea uskoa että sä olisit joku uskis,noista sun kommenteista päätellen... :whistle:

Vai onko niin että sä olet uskis vaan jos se sopii sulle?
Hei kuule onko niin, että sulla on joku tarve koko ajan sanoa tosta asiasta?
Koko ajan? :eek:

Ensimmäistä kertaa tästä mainitsin,ehkä joku muukin on joskus huomannut jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta kyllä kai hullukin sen ymmärtää, ettei kukaan pikkutyttö ole syynä kenenkään mielenterveysongelmiin.
Hullu? Siis mielisairas vai? Ei, ei kaikki mielisairaat eli sinun sanojesi mukaan "hullut" ymmärrä kaikkea mitä sinä ymmärrät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja lekuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olis vaikka tappanut jonkun aikuisen mieluummin. :(
Mieluiten itsensä.
No miten se sitten olisi hoitoon päässyt? :snotty:
Eli en usko, että hän halusi itse kuolla, vaan päästä hoitoon. Ja sairas mieli keksi näinkin karmean keinon saada hoitoa itselleen :|
kyllähän se ois paljonkin helpompaa ollu ittelleen jos tappanu vain itsensä :whistle: :saint:
 
Sylvi
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
musta tuo on lähinnä surullista, siis se, et tosiaan joku joutuu tekemään jotain tuollaista saadakseen apua.

Just eilen (?) oli lehdessä juttu kuinka varsinkin poikien huonoa oloa ei noteerata, ja vaikka vanhemmat ja opettajat sen huomaavat, ei apua saada mistään.
Tätä mieltä minäkin, surullista ja brutaalia, että tuolla tavalla pitää hakea apua itselleen.
 
Rukoilijasirkka
Totta kai ois parasta, että ihmiset hoidettaisiin eikä ketään tapettaisi. Mutta missä vaiheessa ihmiseltä katoaa se oma vastuu? Sittenkö, kun on mielenterveysongelma?

Ja kyllä suututtaa se, että päästetään joku noinkin sairas vaan vapaalle jalalle.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hoitoonhan pääsee ihan helposti, kun kertoo olevansa suisidaalinen, ei tartte muita tappaa.
höpö höpö,ei muuten pääse,ei kannata puhua jos ei oikeaa tietoa ole..
Olen luullut että pääsee. Eikö tosiaan nykyään pääse hoitoon, vaikka pyytäisi? Lähettävätkö ne oikeasti pois? :eek:
 
wwww
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Totta kai ois parasta, että ihmiset hoidettaisiin eikä ketään tapettaisi. Mutta missä vaiheessa ihmiseltä katoaa se oma vastuu?
Vastuu mihin?????
Kun todellisuus vääristyy, niin se hemmetti vääristyy ja tuo tappaja on voinut nähdä tuon tytön uhkana, joka on tuntunut hänelle täysin todelliselta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta missä vaiheessa ihmiseltä katoaa se oma vastuu? Sittenkö, kun on mielenterveysongelma?
Oma vastuu katoaa siinä vaiheessa, kun ihmisestä tulee syyntakeeton.
Eli juu, aika useinkin siinä vaiheessa kun mielenterveysongelmat alkaa olla sitä luokkaa, että ihminen ei enää kykene samanlaiseen ajatteluun ja loogiseen päättelyyn kuin ns. normaalit ihmiset.
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hoitoonhan pääsee ihan helposti, kun kertoo olevansa suisidaalinen, ei tartte muita tappaa.
höpö höpö,ei muuten pääse,ei kannata puhua jos ei oikeaa tietoa ole..
Olen luullut että pääsee. Eikö tosiaan nykyään pääse hoitoon, vaikka pyytäisi? Lähettävätkö ne oikeasti pois? :eek:
Ei pääse. Lähettävät pois, tai siis ei sinne sairaalaan voi kävellä ilman lähetettä ja ei, et saa lähetettä ellet ole todella pahassa jamassa, etkä aina sillonkaan, koska täällä on pulaa sairaalapaikoista.
Joihinki sairaaloihin pääsee paremmin, toisiin ei pääse vaikka ITSARIA YRITTÄISI!!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hoitoonhan pääsee ihan helposti, kun kertoo olevansa suisidaalinen, ei tartte muita tappaa.
Mun on jotenki hyvin vaikea uskoa että sä olisit joku uskis,noista sun kommenteista päätellen... :whistle:

Vai onko niin että sä olet uskis vaan jos se sopii sulle?
Hei kuule onko niin, että sulla on joku tarve koko ajan sanoa tosta asiasta?
Koko ajan? :eek:

Ensimmäistä kertaa tästä mainitsin,ehkä joku muukin on joskus huomannut jotain...
minäkin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lekuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olis vaikka tappanut jonkun aikuisen mieluummin. :(
Mieluiten itsensä.
Juu, mutta elämänhalu on vahva. Joillakin tuon ikäisillä pojilla on normaalia suunnata paha olonsa muihin. Nyt se tuli vai äärimmäisen rajuna, eikä jatkuvina pahoinpitelyinä.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olis vaikka tappanut jonkun aikuisen mieluummin. :(
Mieluummin ei ketään.
Niin tietysti. Olen varmaan aika ikävän kuuloinen ihminen, mutta mun vaan on niin vaikea ymmärtää tommosta. Musta se vaan on niin rankka juttu, että joku lapsi joutuu tommoisen älyttömyyden kohteeksi. :(
Olet TODELLA kummallisen kuuloinen ihminen. Onko sinusta lapsen henki tärkeämpi kuin aikuisen tai vanhuksen? Kyllä minusta ihmishenki on yhtä arvokas ikään katsomatta. Olisiko sinusta MIELUUMMIN ollut parempi, jos jonkun perheen isä olisi joutunut puukottajan uhriksi?? Olisiko kommenttisi ollut, että no, mieluummin aikuinen kuin lapsi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hoitoonhan pääsee ihan helposti, kun kertoo olevansa suisidaalinen, ei tartte muita tappaa.
höpö höpö,ei muuten pääse,ei kannata puhua jos ei oikeaa tietoa ole..
Olen luullut että pääsee. Eikö tosiaan nykyään pääse hoitoon, vaikka pyytäisi? Lähettävätkö ne oikeasti pois? :eek:
Ei pääse. Lähettävät pois, tai siis ei sinne sairaalaan voi kävellä ilman lähetettä ja ei, et saa lähetettä ellet ole todella pahassa jamassa, etkä aina sillonkaan, koska täällä on pulaa sairaalapaikoista.
Joihinki sairaaloihin pääsee paremmin, toisiin ei pääse vaikka ITSARIA YRITTÄISI!!!!!
Eli ei siis ihme, että tämmösiä tapahtuu.
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hoitoonhan pääsee ihan helposti, kun kertoo olevansa suisidaalinen, ei tartte muita tappaa.
höpö höpö,ei muuten pääse,ei kannata puhua jos ei oikeaa tietoa ole..
Olen luullut että pääsee. Eikö tosiaan nykyään pääse hoitoon, vaikka pyytäisi? Lähettävätkö ne oikeasti pois? :eek:
ei pääse,jonot on tosi pitkiä..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olis vaikka tappanut jonkun aikuisen mieluummin. :(
Mieluummin ei ketään.
Niin tietysti. Olen varmaan aika ikävän kuuloinen ihminen, mutta mun vaan on niin vaikea ymmärtää tommosta. Musta se vaan on niin rankka juttu, että joku lapsi joutuu tommoisen älyttömyyden kohteeksi. :(
Olet TODELLA kummallisen kuuloinen ihminen. Onko sinusta lapsen henki tärkeämpi kuin aikuisen tai vanhuksen? Kyllä minusta ihmishenki on yhtä arvokas ikään katsomatta. Olisiko sinusta MIELUUMMIN ollut parempi, jos jonkun perheen isä olisi joutunut puukottajan uhriksi?? Olisiko kommenttisi ollut, että no, mieluummin aikuinen kuin lapsi.
Onhan se vähän reilumpaa käydä oman kokoisensa kimppuun, sitä tarkoitin. Miksi takerrut siihen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ei pääse. Lähettävät pois, tai siis ei sinne sairaalaan voi kävellä ilman lähetettä ja ei, et saa lähetettä ellet ole todella pahassa jamassa, etkä aina sillonkaan, koska täällä on pulaa sairaalapaikoista.
Joihinki sairaaloihin pääsee paremmin, toisiin ei pääse vaikka ITSARIA YRITTÄISI!!!!!
Totta. Ainoa varma keino on päästä vain, kun aiheuttaa todistettavasti vaaraa muille. Tähän ei edes pelkät uhkailut riitä, eikä edes pahoinpitelyt.

Jos hän olisi siepannut naapurin lemmikkieläimen, paistanut sen ja syönyt puistossa sen tarjoten muille, niin luultavasti olisi päässyt hoitoon.

 

Yhteistyössä