tässä raksalta pari otosta:

Ihan mahtava tapetti makuuhuoneessa, mistä se on ja oliko sitä muita sävyjä myös?

Tykkäsin pojan huoneen lattiasta ja isosta ikkunasta :)

Onko tuo graniittitaso tuossa keittiön saarekkeessa? Me ollaan mietitty samaa...
 
tapettion väriuitosta. itseasia makkaris ja keittiön tapetit on samaa, eri sävyä vaan. tos tokas keittiön kuvas vähän näkyy tapettia. en mie tiiä, mitä kiveä toi saarekkeen on.. ihan tasasen musta on. hyvä leivonta alusta :)
 
Kauan teillä on nyt mennyt aikaa, siitä kun työt aloitettiin? Ja kauan luulet, että vielä menee? Meillä mies todella haluaisi joskus rakentaa (nyt remontoidaan vain) ja mua taas pelottaa sellainen. Tai luulen, että en osaa suhtautua asiaan oikein vaan stressaan ihan koko ajan jostain.
 
miel tuli paketti elokuun lopulla ja ens kuus päästää muuttaa. mies on töitten jälkee menny tontille ja viikonloput tietty menny siellä, mut nopeesti on miusta talo noussu. tietty mies tekee raksa hommia työkseenkin, ni on sitä ammattitaitoa. hyvällä mallilla on :)
 
kaikki muuten
mut itse en henkkohtaisesti tykkää tuollaisesta keittiöstä ja pojan makuuhuoneessa se kivipinotapetti on jotenkin arvelluttava :) mä olen tällainen juntti ja ajattelen sen kaatuavan :)
Kivan näköistä
Kenen talopaketti oli?
 
[QUOTE="vieras";23304971]Ei teil oo ainakaan pikkurahasta puutetta :)[/QUOTE]

no sillee aattelee,ni pankistahan lainaa saa. mut tämä on meiän kolmas talo, eikä olla enää mtn 20 vuotiaita, ni on tässä jotain netottukin :)
 

Yhteistyössä