Tässä se mun labret ny sit on! *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Hieno!
Mulla oli seitsemännellä luokalla huulen "sivussa" rengas ja myöhemmin alahuulen alla tappi. :D
Mulla on tossa ylähuulen sivussa ollu kans mutta se piti ottaa pois ku turpos ja tulehtu yhen yön aikana sen verran pahasti. Oli aamulla kunnon botox-huuli ja tulin siihen tulokseen etten ala sen kans enää pelleilee ja otin pois.

Nätisti kyllä parani, juuri minkäänlaista jälkeä ei jäänyt :)
 
Tää on taas ollu niitä päiviä ku on tuntunu et on aivot jääny narikkaan.. Tyttö tossa illalla pyys maitoo ja mä otin sitten maitopurkin jääkaapista. Mukiin kaadoin maitoo, annoin tytölle maitopurkin käteen ja laitoin mukin jääkaappiin :D Tyttö katto vaan monttu auki että mitä toi oikeen hommaa :D Hetken aikaa piti ittekki kattella että hetkinen, nyt täs ei ihan kaikki täsmää.. :LOL:
 
Vautsi, tosi nopeesti parantunu tää labret, en ois kyl uskonu! Kipee ei oo enää ollenkaan eikä turvotusta oo ollu ku ihan pikkusen toisena päivänä, samantien laski pois. Pikkusen tulee yön aikana kudosnestettä mutta ei juuri ollenkaan enää. Jipii :D

Madonna -lävistyksen ongelmien jälkee en kyl ois uskonu että tää näin nopeeta paranee :D Nyt täytys vaan alkaa katteleen uusia koruja että on sitten mihin vaihtaa ku siltä tuntuu :) Joka tapaukses oottelen rauhassa ennenku meen korua vaihtaan ettei sit käy huonosti.
 

Yhteistyössä