tässä sen modeporukan valikoivuuden näkee..

samaa ihmettelen minä myös. ei taida olla modeja paikalla kun tuolla "huomautusketjussakin" oli joku pyyntö näistä ketjuista eikä sitä oltu "kuitattu pois" eli poistettu.
Ei tietty palkatta tarvi asua palstalla mutta pitäisi varmaan olla modeja jotka on eri vuorokauden aikoihin palstalla....
 
Hyvä helmiäinen, minä olen rankan työpäivän jälkeen laittanut ruokaa laumalleni -ja pessyt pyykkiä. Saunonutkin olen osan lauman kanssa, iltapalaan meni hetki aikaa ja puhtaat vaatteetkin löysivät paikkansa kaapeista.
Sitten tiskasimme miehen kanssa tiskit, siivoilimme keittiön ja eteisen/kylppärin/olkkarin. Laitoin huomiset vaatteet valmiiksi pikkusille ja itselleni, koppasin roskapussit ja vein ne roskasäiliöön.

Nyt on aikaa hetken istua teekupposen kera. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hyvä helmiäinen, minä olen rankan työpäivän jälkeen laittanut ruokaa laumalleni -ja pessyt pyykkiä. Saunonutkin olen osan lauman kanssa, iltapalaan meni hetki aikaa ja puhtaat vaatteetkin löysivät paikkansa kaapeista.
Sitten tiskasimme miehen kanssa tiskit, siivoilimme keittiön ja eteisen/kylppärin/olkkarin. Laitoin huomiset vaatteet valmiiksi pikkusille ja itselleni, koppasin roskapussit ja vein ne roskasäiliöön.

Nyt on aikaa hetken istua teekupposen kera. =)
Herttinen, onko sulla muutakin elämää? ;)
Eks sää istukkaan koneella 24h vahtimassa palstaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jätkä ei vissiin ole tän palstan ainut mode :whistle:
No jos tässä nyt muidenkin "tilitystä" tarttee olla niin ei ole ollut tänään lapsi vapaata päivää jotta olisi koko päivän kerennyt konella istumaan.

Ja mitä tulee viesteihin tuolla ohjeistus ketjussa, niin on aika hankala alkaa kahlaamaan ketjuja läpi sen mukaan mitä on kuvailtu ketjun sisältävän, helpommin saa poistettyua asattomuudet kun annetaan suora linkki joko tuolla julkisesti tai sitten yksityisesti asiattomaan ketjuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jätkä ei vissiin ole tän palstan ainut mode :whistle:
No jos tässä nyt muidenkin "tilitystä" tarttee olla niin ei ole ollut tänään lapsi vapaata päivää jotta olisi koko päivän kerennyt konella istumaan.

Ja mitä tulee viesteihin tuolla ohjeistus ketjussa, niin on aika hankala alkaa kahlaamaan ketjuja läpi sen mukaan mitä on kuvailtu ketjun sisältävän, helpommin saa poistettyua asattomuudet kun annetaan suora linkki joko tuolla julkisesti tai sitten yksityisesti asiattomaan ketjuun.
Kunhan nyt heitin,ei minuu kiinnosta hirveästi mitä ne kaksplussan modet tekee :xmas: Take it easy B)
 
vieras
Joo, siis täällä on noita ihmeketjuja, joilla pituutta monta, monta kymmentä sivua, niiden annetaan roikkua etusivulla, mutta esim. tää siskon ketju lukittiin ihan ilman syytä! Ja sen voi rehellisesti, ketään loukkaamatta todeta, että joku järki tähän hommaan pitäs saada.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, siis täällä on noita ihmeketjuja, joilla pituutta monta, monta kymmentä sivua, niiden annetaan roikkua etusivulla, mutta esim. tää siskon ketju lukittiin ihan ilman syytä! Ja sen voi rehellisesti, ketään loukkaamatta todeta, että joku järki tähän hommaan pitäs saada.
:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Saanko kysyä miksi ihmeessä sitten aloit modeksi? Jos ei ole aikaa siihen? Sori,sori, en kettuile, tulj voan mieleen.
Aikaa? Aina on aikaa modeilla :D riippuu vain ajankohdasta sekin, milloin modeilee. :D

Me olemme vapaaehtoisia moderaattoreita, meitä ei sido mikään sopimus tälle palstalle. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Saanko kysyä miksi ihmeessä sitten aloit modeksi? Jos ei ole aikaa siihen? Sori,sori, en kettuile, tulj voan mieleen.
Oliks tää mulle?

No onhan noita päiviä että kerkiää enempi koneella luuhamaan ja sitten näitä päiviä että ollaan jossain muualla kakaroita paimentamassa (tai muuta vastaavaa aktiviteettiä)). Emmie nyt kylässä viitti istua plussalla ja antaa lasten (omien ja muiden) tehdä mitä tykkää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, siis täällä on noita ihmeketjuja, joilla pituutta monta, monta kymmentä sivua, niiden annetaan roikkua etusivulla, mutta esim. tää siskon ketju lukittiin ihan ilman syytä! Ja sen voi rehellisesti, ketään loukkaamatta todeta, että joku järki tähän hommaan pitäs saada.
:'(
:D
mussutimussun :D
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, siis täällä on noita ihmeketjuja, joilla pituutta monta, monta kymmentä sivua, niiden annetaan roikkua etusivulla, mutta esim. tää siskon ketju lukittiin ihan ilman syytä! Ja sen voi rehellisesti, ketään loukkaamatta todeta, että joku järki tähän hommaan pitäs saada.
Sisko on onneksi kirjoitellut senkin jälkeen:)
Toivottavasti sitä ei lukita..

 

Yhteistyössä